[ALL] Grzebanie nasze codzienne

Luźne gadki o wszystkim

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, Roxon40

Re: [ALL] Grzebanie nasze codzienne

Postprzez jocker0705 » 30 marca 2018, o 21:18

macsta12 napisał(a):Gdzie robiłeś ?
Stare Króle kolo Bilgoraja. Facet zna się na rzeczy. 3 samochód robiony juz u niego :)Obrazek

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Avatar użytkownika
jocker0705
Forumowicz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 1 lutego 2015, o 20:36
Lokalizacja: Lublin
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI

[ALL] Grzebanie nasze codzienne

Postprzez Roxon40 » 31 marca 2018, o 23:35

140 KM, gratuluję wyniku. Program zawsze daje wiele frajdy. Pochwal się jeszcze wykresem.
Avatar użytkownika
Roxon40
Moderator
 
Posty: 4233
Dołączył(a): 14 listopada 2009, o 23:37
Lokalizacja: Zabrze
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV+

[ALL] Grzebanie nasze codzienne

Postprzez Bartek26 » 1 kwietnia 2018, o 08:27

Pamietam jak moj brat skoksił swojego ahf'a w 1m na 148koni :) ciezko bylo go do programu namowic a jak zrobił to był mega happy ,do poki nie stanął na kresce z moim 130konnym 1L :-P mam gdzies nawet filmiki :-D
Skill.... You can't buy it ....
Avatar użytkownika
Bartek26
Forumowicz
 
Posty: 595
Dołączył(a): 22 grudnia 2013, o 22:27
Lokalizacja: Żary
Car: Octavia RS
Engine: 1.8 20VT

[ALL] Grzebanie nasze codzienne

Postprzez tomason2 » 2 kwietnia 2018, o 22:56

Dawno nie było mnie.
Jestem świeżo po czyszczeniu nastawnika na pompie.
Problemem było u mnie pojedyncze szarpnięcia w okolicach 2000 obr. Z czasem szarpania były co raz częstsze i w większym zakresie obrotów.
Wyszorowałem go w środku na błysk ;-) Był syf na cewce. Po czyszczeniu odrobinę zwiększyłem napięcie RSW z 0,680v na 0,700v. Ustawiłem dawkę paliwa, a po całkowitym nagrzaniu jeszcze sprawdziłem i skorygowałem sobie kąt wtrysku.

Teraz to niebo a ziemia. Lepiej zapala, nic nie szarpie, lepiej ciągnie w całym zakresie obrotów.
Szykuje się teraz do zmiany uszczelniaczy na półosiach i przegląd zawieszenia mnie czeka.
Tomek

ASV - 150KM - 328Nm :-)
Avatar użytkownika
tomason2
Sponsor
 
Posty: 100
Dołączył(a): 24 lipca 2010, o 20:57
Lokalizacja: Dobczyce
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV+

[ALL] Grzebanie nasze codzienne

Postprzez macsta12 » 4 kwietnia 2018, o 12:43

Wymiana kół na letnie ;-)
Avatar użytkownika
macsta12
Sponsor
 
Posty: 311
Dołączył(a): 25 kwietnia 2012, o 14:15
Lokalizacja: Dęblin
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV+

Re: [ALL] Grzebanie nasze codzienne

Postprzez Roxon40 » 11 kwietnia 2018, o 22:27

Demontaż koła i właściwe zabezpieczenie rury do IC.

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
:one: Jest 154,5 KM i 339,7Nm :582:
:diabelek: EcuProject :diabelek:
Avatar użytkownika
Roxon40
Moderator
 
Posty: 4233
Dołączył(a): 14 listopada 2009, o 23:37
Lokalizacja: Zabrze
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV+

[ALL] Grzebanie nasze codzienne

Postprzez Mad_Maxs » 21 kwietnia 2018, o 07:31

Przy okazji rozbiórki zamka, zrobiłem zdjęcie dla tych co im zamki marzną zimą i nie pozwalają się otworzyć (nie mylić z wkładką zamka).

Zamarza syf i woda na tej sprężynie:
Obrazek Obrazek

To ona cofa blokadę i możecie wlać sobie z zewnątrz litr wd40, tonę smaru, a tylko pogorszycie sytuację. WD40 wypłucze resztę smaru, nowy i tak tam nie wejdzie. Powiem szczerze, że trudno to wyczyścić mając zamek w ręce :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Mad_Maxs
Forumowicz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 2 sierpnia 2017, o 09:39
Lokalizacja: Legnica
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.8 AGN

Re: [ALL] Grzebanie nasze codzienne

Postprzez jocker0705 » 22 kwietnia 2018, o 08:49

Założone wkoncu letnie :) jeszcze tylko dekielki i komplet. Felgi Oz Fittipaldi 17",przód 215/40 tył 235/40. Obrazek

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Avatar użytkownika
jocker0705
Forumowicz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 1 lutego 2015, o 20:36
Lokalizacja: Lublin
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI

[ALL] Grzebanie nasze codzienne

Postprzez brtk » 22 kwietnia 2018, o 19:49

Coś mi pukało z przodu od strony kierowcy, jak robiłem prawą stronę zawieszenia, sprawdzili mi od razu lewą (od kierowcy), zero luzów. Poszperałem w internecie, wpadłem na pomysł dokręcenia nakrętki, która znajduje się pod maską w kolumnie i trzyma amora, pukanie ustało.

@jocker0705 fajne fele :)
Avatar użytkownika
brtk
Forumowicz
 
Posty: 87
Dołączył(a): 8 maja 2016, o 23:38
Lokalizacja: Warszawa
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI AHF

Re: [ALL] Grzebanie nasze codzienne

Postprzez jocker0705 » 22 kwietnia 2018, o 20:04

Na cieszyłem się letnimi profil 40 zdecydowanie nie na nasze piękne polskie drogi. Opona lewy tył na zdjęciu Obrazek

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Avatar użytkownika
jocker0705
Forumowicz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 1 lutego 2015, o 20:36
Lokalizacja: Lublin
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Off-Topic

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron