Błędy z VAGa prośba o pomoc

Moderatorzy: Sony, CYRULIK, remiq, gurszczak, Roxon40

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Postprzez kuzio » 5 maja 2019, o 16:07

Siema wszystkim. Problem prawdopodobne z taśma?

Jakiś czas temu wywalało błąd:
00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
33-10 resistance too low- intermittent

Kupiłem taśmę o tych samych numerach na szrocie (więc głowy za nią nie daje) i teraz:
00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
32-00 - resistance too high

Też taśma walnięta i kupić zaś kolejną czy może to być jeszcze coś innego? Ktoś miał coś podobnego?
Nie wkładam pieniędzy w starego złoma, wkładam serce w pasję

MOJE TOLEDO: viewtopic.php?t=6225&postdays=0&postorder=asc&start=0

Obrazek
Avatar użytkownika
kuzio
Forumowicz
 
Posty: 674
Dołączył(a): 30 marca 2012, o 19:10
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ALH+

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Postprzez Sony » 5 maja 2019, o 19:16

Krzysiek_lodz napisał(a):Witam forumowiczów, nie wiem czy do końca jest to dobry dział na mój temat, ale napisze mam polskiego vaga 4.9. Podczas powrotu z majówki miałem problem z Toledo 2002 1.8 20V benzyna. W trakcje jazdy ze stałymi obrotami auto szarpie nagle, dojazd do świateł spadek obrotów gdzieś do 500 i nie równa praca tak jak by nie chodził na jeden cylinder, do tego czuć mocno takie nie przepalone spaliny czy paliwo. Po podłączeniu polskiego vaga. Pokazał następujące błędy:

17524 - Podgrzewana sonda lambda strona 1 - przerwa grzejnika brak osprzętu / nie związane ze sprzętem.
18048 - sterownik silnika - uszkodzenie/ brak osprzętu/ nie związane ze sprzętem
16787 - Uszkodzenie obwodu recyrkulacji spalin brak osprzętu/ nie związane ze sprzętem
17852 - Czujnik recyrkulacji spalin - uszkodzenie funkcji brak osprzętu/ nie związane ze sprzętem.

Miał ktoś może taki problem i pomoże sobie z nim poradzić.?? :?: Dodam że po skasowaniu błędów auto odpaliło normalnie ale tylko na chwile. Teraz wywala te błędy cały czas jest problem z pracą silnika. Nie ważne czy zimny czy ciepły, pracuje nierówno spalanie chwilowe pokazuje na postoju 1,8l/h. Pomocy !!


Proponuję odnaleźć wskazane błędy na tej stronie i poczytać co oznaczają: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... ault_Codes

kuzio, u Ciebie obstawiałbym taśmę lub co gorsza problem ze sterownikiem. Zareklamuj tą taśmę, niech Ci ją wymienią i sprawdź na kolejnej.
Avatar użytkownika
Sony
Junior Admin
 
Posty: 6837
Dołączył(a): 20 stycznia 2009, o 21:09
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV+

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Postprzez DzieX » 24 maja 2019, o 23:25

Wyskoczył mi dziś bardzo dziwny błąd w module ABS (!):
Kod: Zaznacz cały
Control Module Part Number: 8N0 907 379 E Component and/or Version: ESP 20 CAN V005 Software Coding: 18446 Work Shop Code: WSC 00222 VCID: 3E7206643A77B4B42A-4B18
Fault Codes have been Erased 2 Faults Found:
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
62-00 - No or Incorrect Adjustment
00768 - Rear Heater Core Temp Sensor (G154)
37-00 - Faulty


Chodzi o ten drugi błąd 00768. Zacząłem trochę o nim czytać, ale kompletnie mi to nie pasuje do modułu ABS. Ktoś może coś pomóc?
SEAT Toledo R32 AWD DSG
facebook, forum
Avatar użytkownika
DzieX
Junior Admin
 
Posty: 2306
Dołączył(a): 22 czerwca 2011, o 09:58
Lokalizacja: Warszawa
Car: Toledo 1M, Laguna 3
Engine: BHE, M9R

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Postprzez irocket » 25 maja 2019, o 08:24

Z tego, co znalazłem, to ktoś coś wspomniał o "Could be the dual function brake light switch which is at fault.", ktoś drugi, że to od końcowej sondy lambda, jeszcze inni piszą, że to rzeczywiście czujnik tylnej nagrzewnicy, ale to znów pod t4 jest: https://www.t4-wiki.de/wiki/Geber_G154_ ... tur_hinten) . Znowu dalej u kogoś było 00768 Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
Także jest to wielka niewiadoma. Drugą niewiadomą jest to, dlaczego się to w ABSie pokazało.
Avatar użytkownika
irocket
Sponsor
 
Posty: 1082
Dołączył(a): 3 sierpnia 2013, o 12:46
Lokalizacja: Rzeszów / Krosno
Car: Seat Toledo 1L
Engine: 1.9TDi 1Z

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Postprzez DzieX » 25 maja 2019, o 23:55

Okazało się że czujnik kąta skrętu był zjebany. To tłumaczy skąd ten z czapy błąd.
SEAT Toledo R32 AWD DSG
facebook, forum
Avatar użytkownika
DzieX
Junior Admin
 
Posty: 2306
Dołączył(a): 22 czerwca 2011, o 09:58
Lokalizacja: Warszawa
Car: Toledo 1M, Laguna 3
Engine: BHE, M9R

Poprzednia strona

Powrót do Diagnostyka VAG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron