Błędy z VAGa prośba o pomoc

Moderatorzy: Sony, CYRULIK, remiq, gurszczak, Roxon40

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Postprzez DzieX » 2 listopada 2017, o 15:02

Ale co można? Ja nie udostępniam linków. Trzeba sobie samemu poszukać.
Seat Toledo r32 4wd DSG
facebook, forum
Avatar użytkownika
DzieX
Junior Admin
 
Posty: 2282
Dołączył(a): 22 czerwca 2011, o 09:58
Lokalizacja: Warszawa
Car: Toledo 1M, Laguna 3
Engine: BHE, M9R

Re: Błędy z VAGa prośba o pomoc

Postprzez Folxs » 14 listopada 2017, o 21:17

Teraz to mi takie błędy sypią - czy jazda z lambdą w takim stanie jest groźna? Dodam że mam LPGObrazek
Folxs
Forumowicz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 24 maja 2017, o 20:17
Lokalizacja: Szczecin
Car: Toledo II 1M
Engine: 1.6 16V BCB

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Postprzez DzieX » 4 grudnia 2017, o 04:14

Coś dziwnego dzieje mi się z silnikiem. Wyskoczyły błędy:

17987 - Throttle Actuator (J338): Adaptation Not Started
P1579 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
16891 - Idle Control System RPM: Higher than Expected
P0507 - 001 - Upper Limit Exceeded
16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High
P0113 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent


Silnik trzyma podwyższone obroty. Przy jeździe mocno szarpie po dodaniu gazu. Poza tym czasem nie ma siły w ogóle utrzymać wolnych obrotów. Ktoś ma jakiś pomysł? Po odpięciu czujnika temperatury cieczy nic się nie zmieniło. Po odpięciu przepływki ledwo pracował.
Seat Toledo r32 4wd DSG
facebook, forum
Avatar użytkownika
DzieX
Junior Admin
 
Posty: 2282
Dołączył(a): 22 czerwca 2011, o 09:58
Lokalizacja: Warszawa
Car: Toledo 1M, Laguna 3
Engine: BHE, M9R

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Postprzez irocket » 4 grudnia 2017, o 13:43

Co do pierwszego, spróbuj go usunąć adaptować przepustnicę w kanale 60 z tego, co wyczytałem. Następny też wydaje się być związany z przepustnicą. Trzeci od czujnika temperatury powietrza, gdzieś na dolocie być powinien. Możliwe, że sprawa kabelków
Avatar użytkownika
irocket
Sponsor
 
Posty: 1079
Dołączył(a): 3 sierpnia 2013, o 12:46
Lokalizacja: Rzeszów / Krosno
Car: Seat Toledo 1L
Engine: 1.9TDi 1Z

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Postprzez DzieX » 4 grudnia 2017, o 14:18

Też tak podejrzewam, bo to wszystko wyskoczyło na raz.
Seat Toledo r32 4wd DSG
facebook, forum
Avatar użytkownika
DzieX
Junior Admin
 
Posty: 2282
Dołączył(a): 22 czerwca 2011, o 09:58
Lokalizacja: Warszawa
Car: Toledo 1M, Laguna 3
Engine: BHE, M9R

[1M] 1.6 8V AKL bład 00537-zamulony i pożera paliwo

Postprzez Szpadzik » 30 grudnia 2018, o 00:00

Witam.
Mam problem z moim toledziakiem. Sam sprowadziłem go z Niemiec, ale od samego początku był z nim problem odnośnie zamulenia (sądziłem ze długo stał). Ale po podpięciu go vagiem wyskoczyły mi oto błędy.
+00522- Czujnik temperatury płynu chłodniczego G62
+00537- Regulacja sondy lambda 18-10 - Upper Limit - Intermittent

Wymieniłem czujnik oraz sonde, po przejechaniu sie i ponownym podpięciu vagiem bład 00537 nadal sie pojawił. Objaw jaki sie pojawia to zamulenie przy 3-3,5 obr/min na 3 i 4 biegu jak juz wskoczy błąd to zamulenie juz mu towarzyszy na wyższych i niższych biegach a co za tym idzie duże spalanie i brak możliwości wyprzedzenia kogokolwiek. Dałem elektrykowi by sprawdził wiązkę miedzy sondą, a sterownikiem twierdzi, że wszystko jest ok. Podejrzewam juz tylko przepływke, MAP sensor lub filtr paliwa/pompe paliwa. Ale gdybać i wymieniać części mogę, aż w końcu wymiana przekroczy wartość auta. Pomóżcie.
Szpadzik
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 13 grudnia 2018, o 20:44
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.6 8V AKL

[1M] 1.6 8V AKL bład 00537-zamulony i pożera paliwo

Postprzez DzieX » 30 grudnia 2018, o 01:51

Seat Toledo r32 4wd DSG
facebook, forum
Avatar użytkownika
DzieX
Junior Admin
 
Posty: 2282
Dołączył(a): 22 czerwca 2011, o 09:58
Lokalizacja: Warszawa
Car: Toledo 1M, Laguna 3
Engine: BHE, M9R

Problem 1.8 20v APG

Postprzez Szoszo_90 » 15 lutego 2019, o 15:11

Witam,
Może ktoś podpowie co posprawdzać lub naprowadzi na rozwiązanie.
Posiadam 1.8 20v APG + LPG.
Rok temu miał wymienianą sondę lambda oraz zawór EGR . Pół roku temu nowe przewody WN, świece 1 biegunowe.
Czy jeździ się na LPG czy PB co 50-150 km wyskakuje po skasowaniu check .
Po podpięciu pod komputer pokazało:

16806 - Main Catalyst: Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0422 - 35-00 - -
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-10 - - - Intermittent
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 35-10 - - - Intermittent
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow
P0139 - 35-10 - - - Intermittent

Może ktoś podpowie.
Szoszo_90
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 15 lutego 2019, o 15:09
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Car: 1M
Engine: 1.8 APG

Re: Problem 1.8 20v APG

Postprzez haszczu » 16 lutego 2019, o 17:21

Jeździ normalnie? Spalanie w normie?
Obstawiałbym przepływomierz lub nieszczelność w układzie i sonde

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Było 1.8 20v AGN 125KM
Jest 1.8 20VT AUQ 180KM
Avatar użytkownika
haszczu
Moderator
 
Posty: 3007
Dołączył(a): 1 marca 2013, o 19:50
Lokalizacja: Pilzno
Car: Toledo 1M
Engine: 1.8 20VT AUQ

Poprzednia strona

Powrót do Diagnostyka VAG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron