Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Moderatorzy: Sony, CYRULIK, remiq, gurszczak, Roxon40

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez Sony » 6 lipca 2019, o 21:43

VCDS Lite Release 1.2 powinien hulać bezproblemowo: https://www.sendspace.com/file/s15s74
Avatar użytkownika
Sony
Junior Admin
 
Posty: 6841
Dołączył(a): 20 stycznia 2009, o 21:09
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV+

Re: Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez piotreus-1988 » 9 lipca 2019, o 21:21

Sorki za zwłokę, trochę mi to zajęło, najpierw problemy z vcds a teraz stronka od wrzucania logów nie chce ich załadować. dlatego muszę wrzucić link do hostingu.

LOG-01-011-bs-statyczny.xlsx
piotreus-1988
Forumowicz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 3 marca 2014, o 16:06
Lokalizacja: Warszawa
Car:
Engine:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez Sony » 9 lipca 2019, o 23:18

Gruszka bardzo ładnie pracuje. Jeżeli masz nowy N75, dobrze pracującą gruszkę i szczelne wężyki to nie przychodzi mi nic innego jak kolejność następująca:
1. Przepływomierz (tylko oryginał BOSCH, w zamienniki się nie radzę bawić), jak masz kogoś od kogo na chwilę możesz zapożyczyć przepływkę do logów to byłoby najlepiej :)
2. Gruszka do regulacji
3. Turbosprężarka
Avatar użytkownika
Sony
Junior Admin
 
Posty: 6841
Dołączył(a): 20 stycznia 2009, o 21:09
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV+

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez piotreus-1988 » 10 lipca 2019, o 07:57

1. Nie mam nikogo niestety. Przeczyszczę stary zobaczymy czy cos to zmieni, jak nie to trzeba będzie wymienić i tyle.
2. Z tego co sie zorientowałem to chyba wszystkie zakłady ściągają turbo do regulacji czy dam radę zrobić to sam musze poczytać jeszcze i dobrze przemyśśleć temat. Ale myślę ze jak zrozumiem co i jak to pewnie sie podejmę. Może nie zrobię gorzej.
3. Chodziła mi ostatnio po glowie regeneracja ale na razie sie wstrzymałem bo po wymianie oleju pojawił mi się jakiś wyciek. Obstawiam korek miski olejowej ale czekam na info od mechanika zeby podjechać i spr czy to właśnie nie turbo. Chociaż nie zauważyłem wcześniej jakiegoś nadzwyczajnego ubytku oleju ani też wycieku ( dlatego obstawiam korek bo kiedyś zerwali mi gwint i był dorabiany a podkładka na wkręconym pozostawiała sporo do życzenia wiec dołożyłem drugą i tu pewnie mój błąd bo nie usunąłem starej, nie miałem czym przeciąć żeby sciągnąć.) a co wiecej seacina nie zostawia za sobą żadanej chmury mimo braku kata więc to kolejna rzecz przemawiająca za tym, że to nie powinno być turbo.

-------
Reasumując zacznę od tego, że wyczyszczę przepływkę, sprawdzę wyciek i jeżeli sie okaże, że puszcza turbo to trzeba będzie odłożyć pieniążki i oddac do regeneracji więc regulacja gruszki odpadnie. Ew. widziałem, że niektóre serwisy mają darmową ocenę stanu turbo-warto chyba dowiedzieć sie dokładnie co i jak i może też podjechać.
Wielkie dzięki Sony za pomoc bo gdzieś mi coś dzwoniło, bardzo słabo i nie do końca wiedziałem gdzie, ale dzieki Tobie wiem już teraz mniej wiecej co i jak.


No i sorry za taka opasłą wiadomość.
piotreus-1988
Forumowicz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 3 marca 2014, o 16:06
Lokalizacja: Warszawa
Car:
Engine:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez Sony » 10 lipca 2019, o 09:15

1. Za nową przepływkę Boscha płaciłem jakieś 230zł (9 lat do tyłu :P)
2. Jak masz kanał lub jako taki dostęp to nic nie trzeba ściągać. Gruszkę reguluję się przez nakrętkę, ale trzeba uważać, żeby nie przesadzić.
Pół obrotu/obrót i robisz logi. Oceniasz czy coś się poprawiło czy nie. Jak nie to znów kręcisz itd...
3. Czarna chmura to zazwyczaj wtryskiwacze :)

P.S. Po głowie chodzi mi jeszcze ew. map sensor, jednak on pada bardzo rzadko. Chociaż regeneracja turbo = ~1000zł, a nowy map 150-200zł :P
Avatar użytkownika
Sony
Junior Admin
 
Posty: 6841
Dołączył(a): 20 stycznia 2009, o 21:09
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV+

Poprzednia strona

Powrót do Diagnostyka VAG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron