Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Moderatorzy: Sony, CYRULIK, remiq, gurszczak, Roxon40

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez Rafal1244 » 8 kwietnia 2019, o 11:52

Witam. Proszę o sprawdzenie logów coś mi turbo zaczęło wyć może coś się z tego odczyta może jakaś nieszczelność. Pozdrawiam
Statyczny:
Grupy 001, 003, 013: http://vaglogi.pl/log-001_003_013_c0Mhh3a.html

Dynamiczny:
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_84XJ9.html
Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_7IMf3g.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_Q39V6d.html
Rafal1244
Forumowicz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 27 grudnia 2015, o 13:11
Lokalizacja: Żywiec
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1,9 ASV

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez Bartek26 » 8 kwietnia 2019, o 13:25

po logach jest ok, sprawdz luz na wirniku , szukaj nieszczelnosci - choć w sumie przeplywka jakis wielkich przeplywow wzgledem doladowania nie pokazuje
Skill.... You can't buy it ....
Avatar użytkownika
Bartek26
Forumowicz
 
Posty: 608
Dołączył(a): 22 grudnia 2013, o 22:27
Lokalizacja: Żary
Car: Ibiza sport
Engine: ASZ+

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez Rafal1244 » 8 kwietnia 2019, o 14:39

Luzu praktycznie nie ma na wirniku. Jest możliwość że na stronie gorącej urwała się łopatka ? Bo myślę odkręcić wydech i jakoś tam zajrzeć... Dokładnie to mam efekt karetki wcześniej tego nie było.
Rafal1244
Forumowicz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 27 grudnia 2015, o 13:11
Lokalizacja: Żywiec
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1,9 ASV

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez Bartek26 » 8 kwietnia 2019, o 15:32

a to moze wydech się rozszczelnił ?
Skill.... You can't buy it ....
Avatar użytkownika
Bartek26
Forumowicz
 
Posty: 608
Dołączył(a): 22 grudnia 2013, o 22:27
Lokalizacja: Żary
Car: Ibiza sport
Engine: ASZ+

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez Rafal1244 » 8 kwietnia 2019, o 16:15

Ostatnio patrzyłem na złącze elastyczne było ok. Jutro może więcej czasu znajdę to zobaczę na uszczelki przy kolektorze i przy turbo może któraś ma przedmuchy
Rafal1244
Forumowicz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 27 grudnia 2015, o 13:11
Lokalizacja: Żywiec
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1,9 ASV

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez Bartek26 » 8 kwietnia 2019, o 21:57

ogladnij ten wydech a jak nic nie znajdziesz to lataj i zapomnij o sprawie , skoro nie ma luzów ,nie pali oleju a logi są całkiem ok to nie ma co sobie dupy zawracać.
Łopatka jakby się urwała to turbo by straciło wyważenie i przy pierwszym wiekszym booscie poleciało w siną dal.
Skill.... You can't buy it ....
Avatar użytkownika
Bartek26
Forumowicz
 
Posty: 608
Dołączył(a): 22 grudnia 2013, o 22:27
Lokalizacja: Żary
Car: Ibiza sport
Engine: ASZ+

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez Rafal1244 » 9 kwietnia 2019, o 12:42

Przepatrzylem wszystko żadnej nieszczelnośći na na wydechu nie widac. Jeszcze raz sprawdzałem wirnik no i nie ma luzu może taki naprawdę minimalnym. A oleju na 10 000 pobiera 1l mobila 5w40 a motula brało mi 0.8l 5w40. Dużo autostrady 3 razy w roku zmieniam olej. Czekam do weekendu jeszcze rozbiore cały dolot mam do wymiany oring na połączeniu plastikowej rury z gumową od turbo. Poci się olejem to połączenie.
Rafal1244
Forumowicz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 27 grudnia 2015, o 13:11
Lokalizacja: Żywiec
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1,9 ASV

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez piotreus-1988 » 29 czerwca 2019, o 18:31

Cześć wszystkim po długiej nieobecności. Jako, że wakacje to była dłuższa trasa i o ile autko nie wpada w tryb awaryjny i w sumie nic niepokojącego się nie dzieję, to jednak subiektywne odczucia z jazdy są trochę niezadowalające. 1, 2, 3 bieg nie ma na co narzekać, ale na 4 i 5 biegu, a szczególnie na 5 auto przyśpiesza ale nie nazwałbym tego dynamicznym przyśpieszaniem a jak trafi się akurat wzniesienie to już w ogóle jest ogromna różnica( nie mówię tu o wzniesieniu, przy którym trzeba redukować do 2 biegu :lol: . poniżej log dynamiczny łącznie grupy 11, 8 i 3 na 4 biegu, Jutro wieczorem postaram się wrzucić logi z 5-go biegu bo dziś w drodze na działkę udało się tylko zrobić na 4-tym.

Z tego co przeanalizowałem logi, i wyczytałem na forum a także porównując je z innymi, wydaje mi się, że turbo trochę późno wstaje i znowu ( w zeszłym roku podmianka n18 z n75 nie trzyma podciśnienia w zakresie 3000 3400 rmp) no i jeszcze minimalnie zaniżone wskazania przepływomierza, co z tego co mi się wydaje może właśnie być spowodowane minimalnym niedoładowaniem)

I teraz prośba do Was a szczególnie tych bardziej doświadczonych o ocenę.
n 75 i n 18 były już czyszczone więc ewentualnie trzeba będzie kupić nowy zawór od sterowania turbo bo egr ma w wężyku kulkę i a sam zaworek jest odpięty- przy ew. wymianie podepnę przewody z pominięciem sterowania egr.
Z góry dzięki za Waszą pomoc, pozdrawiam Piotrek.


logi --------->http://vaglogger.apphb.com/log/5d17d8a08a19a9a4e4e93bcd
Ostatnio edytowano 29 czerwca 2019, o 23:34 przez piotreus-1988, łącznie edytowano 1 raz
piotreus-1988
Forumowicz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 3 marca 2014, o 16:06
Lokalizacja: Warszawa
Car:
Engine:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez Sony » 29 czerwca 2019, o 22:14

Popraw link, bo nie widzę tam żadnego loga...
Avatar użytkownika
Sony
Junior Admin
 
Posty: 6842
Dołączył(a): 20 stycznia 2009, o 21:09
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV+

Re: Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez piotreus-1988 » 30 czerwca 2019, o 22:31

Niestety dzis taki ruch na drodze, że nie udało się zlogować 5-go biegu. W tygodniu zrobię i wrzucę.


Ps. Link w poprzednim poście poprawiony.
piotreus-1988
Forumowicz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 3 marca 2014, o 16:06
Lokalizacja: Warszawa
Car:
Engine:

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Diagnostyka VAG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron