Logi z VAGa i prośba o diagnozę

lenio
Forumowicz
Posty: 60
Rejestracja: 24 maja 2009, 14:34
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Skąd?: Kętrzyn

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: lenio »

Proszę kolegów o analizę logów. Turbo po czyszczeniu a jakoś słabo z mocą momentami. Może przepływka ?
Logi grupy 003,011 na 3 biegu.

http://log.malonetuning.com/chart/23507 ... AAAA%3D%3D
Toledo II TDI AHF + Powered by TUNE-UP
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7070
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

Powtórz logi na IV biegu i dorzuć grupę 008.
Awatar użytkownika
DzieX
Administrator
Posty: 3127
Rejestracja: 22 cze 2011, 09:58
Auto: Seat
Model: Toledo 1M
Skąd?: Nadarzyn
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: DzieX »

Hej,

Sąsiad ma problem z brakiem mocy. Zrobiłem logi, ale ni cholery się na tym nie znam, więc prośba o pomoc

http://vaglogger.apphb.com/log/5b43a59dcead175f984841cf

Wymienił zawór EGR N75 (1j0906627A)

Z historii błędów pojawiło się:

Kod: Zaznacz cały

Control Module Part Number: 038 906 012 CA 
  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG  2806
           Software Coding: 00002
            Work Shop Code: WSC 00046
2 Faults Found:
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
        P1556 - 35-10 - - - Intermittent
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
        P1256 - 35-10 - - - Intermittent
Powraca:

Kod: Zaznacz cały

Control Module Part Number: 038 906 012 CA 
  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG  2806
           Software Coding: 00002
            Work Shop Code: WSC 00046
2 Faults Found:
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
        P1556 - 35-10 - - - Intermittent
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
        P1256 - 35-10 - - - Intermittent

Z góry dzięki!
Awatar użytkownika
macsta12
Forumowicz
Posty: 318
Rejestracja: 25 kwie 2012, 14:15
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV+
Skąd?: Dęblin

Re: Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: macsta12 »

O matko Ty robiłeś te logi?
[emoji12] Do poprawy. Trzeba od około 1400 obrotów gaz w podłogę i chociaż do 3700 pociągnąć ale turbo chyba wcale nie ładuje.

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
DzieX
Administrator
Posty: 3127
Rejestracja: 22 cze 2011, 09:58
Auto: Seat
Model: Toledo 1M
Skąd?: Nadarzyn
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: DzieX »

Warunki drogowe były jakie były.
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7070
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

DzieX, najpierw ogarnijcie kwestię NIEDOŁADOWANIA i dopiero za logi się bierzcie :P Póki co to ewidentnie jest gdzieś jakaś nieszczelność. Do sprawdzenia wszystkie wężyki, szczelność gruszki itp. O wymianie czujnika temperatury lub sprawdzeniu wtyczki/styków chyba nie muszę wspominać ? ;)
Awatar użytkownika
DzieX
Administrator
Posty: 3127
Rejestracja: 22 cze 2011, 09:58
Auto: Seat
Model: Toledo 1M
Skąd?: Nadarzyn
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: DzieX »

Niby wymieniany. Ja to generalnie nie mam czasu na te pierdoły - zaoferowałem mu pomoc w postaci kompa i forum. Przekazałem mu info, które napisałeś Sony.
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7070
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

Hmmm... Skoro wymieniany to pewnie gdzieś przewód trzaśnięty albo styki zaśniedziałe...
Folxs
Forumowicz
Posty: 105
Rejestracja: 24 maja 2017, 20:17
Auto: Toledo II 1M
Model: 1.6 16V BCB
Skąd?: Szczecin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Folxs »

Witam - mam silnik 1.6 16v BCB - sypią mi się błędy pierwszej sondy lambda. Kupiłem specjalnie VCDSa żeby to zdiagnozować - czy może ktoś mi podpowiedzieć jak zrobić logi dynamiczne dla pierwszej sondy lambda (jakie banki zalogować, w jakich warunkach?)

Z góry dzięki za pomoc - jak ktoś woli to może na PW do mnie napisać
CSIlluminati
Świeżak
Posty: 2
Rejestracja: 07 sty 2019, 00:19
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.8T AUQ
Skąd?: Gubin

Re: Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: CSIlluminati »

Witam, w listopadzie zeswapowałem modyfikowane i ponoć po remapie 1.8t AUQ do mojego Toledo, do końca grudnia jeździło zarąbiście (doładowanie 1.2b). Aż tu nagle po kolejnym wystrzale opaski od IC silnik zgasł, i od tego momentu zaczął strzelać w wydech przy pedale w podłodze a turbo ładowało jak parabola (1b-0.5b-1b itd).
Obecnie jeździ "OK" tylko zachowuje się jakby w ogóle remapy nie było, ładuje w peaku 0.8-0.9 bar i stabilizuje na 0.7bar.
Mógłby ktoś zajrzeć na moje logi ? Martwi mnie lambda ma wg mnie jakieś chore korekty.

002 + 033 https://log.malonetuning.com/chart/2494 ... QsK%2FAAAA
003+ 020 https://log.malonetuning.com/chart/2494 ... wpcAAAA%3D
011+120 https://log.malonetuning.com/chart/2494 ... AAAA%3D%3D
115+118 https://log.malonetuning.com/chart/2494 ... wq0AAAA%3D
120 +020 https://log.malonetuning.com/chart/2494 ... TCk8KsAAAA

Mody: Brak SAI, n249, n72, wycięty evap, duży fmic, DP 3", oil catch tank.
Odkąd zacząłem swap wymienione: cewki beru, świece ngk pfr6q, N75 pierburg, DV febi, zregenerowane turbo, 1 sonda oryginał bosch, nowa przepływka pierburg. Szczelność sprawdzona. :-/
ODPOWIEDZ