Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Moderatorzy: Sony, CYRULIK, remiq, gurszczak, Roxon40

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez lenio » 5 lipca 2018, o 16:16

Proszę kolegów o analizę logów. Turbo po czyszczeniu a jakoś słabo z mocą momentami. Może przepływka ?
Logi grupy 003,011 na 3 biegu.

http://log.malonetuning.com/chart/23507 ... AAAA%3D%3D
Toledo II TDI AHF + Powered by TUNE-UP
lenio
Forumowicz
 
Posty: 60
Dołączył(a): 24 maja 2009, o 14:34
Lokalizacja: Kętrzyn
Car: 1M
Engine: 1.9 TDI AHF

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez Sony » 6 lipca 2018, o 00:13

Powtórz logi na IV biegu i dorzuć grupę 008.
Avatar użytkownika
Sony
Junior Admin
 
Posty: 6774
Dołączył(a): 20 stycznia 2009, o 21:09
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV+

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez DzieX » 9 lipca 2018, o 20:20

Hej,

Sąsiad ma problem z brakiem mocy. Zrobiłem logi, ale ni cholery się na tym nie znam, więc prośba o pomoc

http://vaglogger.apphb.com/log/5b43a59dcead175f984841cf

Wymienił zawór EGR N75 (1j0906627A)

Z historii błędów pojawiło się:
Kod: Zaznacz cały
Control Module Part Number: 038 906 012 CA
  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG  2806
           Software Coding: 00002
            Work Shop Code: WSC 00046
2 Faults Found:
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
        P1556 - 35-10 - - - Intermittent
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
        P1256 - 35-10 - - - Intermittent


Powraca:
Kod: Zaznacz cały
Control Module Part Number: 038 906 012 CA
  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG  2806
           Software Coding: 00002
            Work Shop Code: WSC 00046
2 Faults Found:
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
        P1556 - 35-10 - - - Intermittent
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
        P1256 - 35-10 - - - Intermittent



Z góry dzięki!
Boredo TT 3.2 V6
facebook, forum
Avatar użytkownika
DzieX
Junior Admin
 
Posty: 2219
Dołączył(a): 22 czerwca 2011, o 09:58
Lokalizacja: Warszawa
Car: Toledo 1M, Laguna 3
Engine: AGZ, M9R

Re: Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez macsta12 » 9 lipca 2018, o 21:36

O matko Ty robiłeś te logi?
Do poprawy. Trzeba od około 1400 obrotów gaz w podłogę i chociaż do 3700 pociągnąć ale turbo chyba wcale nie ładuje.

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
Avatar użytkownika
macsta12
Sponsor
 
Posty: 317
Dołączył(a): 25 kwietnia 2012, o 14:15
Lokalizacja: Dęblin
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV+

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez DzieX » 9 lipca 2018, o 21:55

Warunki drogowe były jakie były.
Boredo TT 3.2 V6
facebook, forum
Avatar użytkownika
DzieX
Junior Admin
 
Posty: 2219
Dołączył(a): 22 czerwca 2011, o 09:58
Lokalizacja: Warszawa
Car: Toledo 1M, Laguna 3
Engine: AGZ, M9R

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez Sony » 9 lipca 2018, o 23:53

DzieX, najpierw ogarnijcie kwestię NIEDOŁADOWANIA i dopiero za logi się bierzcie :P Póki co to ewidentnie jest gdzieś jakaś nieszczelność. Do sprawdzenia wszystkie wężyki, szczelność gruszki itp. O wymianie czujnika temperatury lub sprawdzeniu wtyczki/styków chyba nie muszę wspominać ? ;)
Avatar użytkownika
Sony
Junior Admin
 
Posty: 6774
Dołączył(a): 20 stycznia 2009, o 21:09
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV+

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez DzieX » 9 lipca 2018, o 23:57

Niby wymieniany. Ja to generalnie nie mam czasu na te pierdoły - zaoferowałem mu pomoc w postaci kompa i forum. Przekazałem mu info, które napisałeś Sony.
Boredo TT 3.2 V6
facebook, forum
Avatar użytkownika
DzieX
Junior Admin
 
Posty: 2219
Dołączył(a): 22 czerwca 2011, o 09:58
Lokalizacja: Warszawa
Car: Toledo 1M, Laguna 3
Engine: AGZ, M9R

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez Sony » 10 lipca 2018, o 00:06

Hmmm... Skoro wymieniany to pewnie gdzieś przewód trzaśnięty albo styki zaśniedziałe...
Avatar użytkownika
Sony
Junior Admin
 
Posty: 6774
Dołączył(a): 20 stycznia 2009, o 21:09
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV+

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez Folxs » 13 sierpnia 2018, o 22:08

Witam - mam silnik 1.6 16v BCB - sypią mi się błędy pierwszej sondy lambda. Kupiłem specjalnie VCDSa żeby to zdiagnozować - czy może ktoś mi podpowiedzieć jak zrobić logi dynamiczne dla pierwszej sondy lambda (jakie banki zalogować, w jakich warunkach?)

Z góry dzięki za pomoc - jak ktoś woli to może na PW do mnie napisać
Folxs
Forumowicz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 24 maja 2017, o 20:17
Lokalizacja: Szczecin
Car: Toledo II 1M
Engine: 1.6 16V BCB

Poprzednia strona

Powrót do Diagnostyka VAG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron