Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, gurszczak, Roxon40

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez piotreus-1988 » 13 czerwca 2018, o 20:29

No i chyba minimalnie później wstaje
piotreus-1988
Forumowicz
 
Posty: 80
Dołączył(a): 3 marca 2014, o 16:06
Lokalizacja: Warszawa
Car:
Engine:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez Sony » 13 czerwca 2018, o 22:47

piotreus, a wymieniałeś wężyki ? Ogółem porównując logi to na N18 jest spora poprawa. Możesz zatem swój zaworek N75 spróbować wyczyścić albo zakupić nowy.
Avatar użytkownika
Sony
Junior Admin
 
Posty: 6730
Dołączył(a): 20 stycznia 2009, o 21:09
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez piotreus-1988 » 14 czerwca 2018, o 08:46

Sony wężyki podmienione. w takim razie, spróbuję przeczyścić n75, jeżeli to nic nie pomoże to kupię nowy n75. Dzięki za pomoc.
piotreus-1988
Forumowicz
 
Posty: 80
Dołączył(a): 3 marca 2014, o 16:06
Lokalizacja: Warszawa
Car:
Engine:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez DudaTK » 15 czerwca 2018, o 20:26

Witam. jestem laikiem co do robienia i tym bardziej analizy logów i chciałbym sie zwrócić o pomoc. Zrobiłem logi z grópy 3 i 11 . problem z autem jest taki że turbo po regrneracji zaczyna ciągnąć dopiero od 2800tyś tzn. od tych obrotów jest odczuwalne przyspieszenie. proszę o analize logów.


http://ifotos.pl/zobacz/3-i-11jpg_qerpwhp.jpg
DudaTK
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 15 czerwca 2018, o 20:07
Lokalizacja: POLAND
Car: seat toledo 1m
Engine: 1.9 tdi arl

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez Sony » 15 czerwca 2018, o 21:28

Wg mnie gruszka do regulacji, bo co jak co, ale aż tak późno wstawać nie powinno. Wstaje już od pi razy oko 2400rpm. No i masz też przeładowanie.

P.S. Popraw pole Lokalizacja zgodnie z regulaminem forum.
Avatar użytkownika
Sony
Junior Admin
 
Posty: 6730
Dołączył(a): 20 stycznia 2009, o 21:09
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez DudaTK » 15 czerwca 2018, o 22:13

Sony. A powiesz mi w którą stronę regulować gruche. Bo już ze znajomym tyle razy my juz medytowali nad tym ze juz nie wiem jak to jest z tą regulacja. A z drugiej strony to niby turbo wstaje późno a zdąży przeładować?


Ps: za moment zedytuje lokalizacje. Dzięki za odp.
DudaTK
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 15 czerwca 2018, o 20:07
Lokalizacja: POLAND
Car: seat toledo 1m
Engine: 1.9 tdi arl

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez Sony » 16 czerwca 2018, o 00:32

Nie wiem, w którą stronę - nigdy nie regulowałem. Podregulujcie pół obrotu, zróbcie logi i będzie widać czy jest poprawa czy nie. To, że turbo późno wstaje nie oznacza, że nie może przeładować. Widać to wszystko elegancko w logu.
Avatar użytkownika
Sony
Junior Admin
 
Posty: 6730
Dołączył(a): 20 stycznia 2009, o 21:09
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez DudaTK » 16 czerwca 2018, o 09:37

W poniedziałek wjadę na kanał i zrobię nowe logi. Postaram sie zrobić tak jak na tym filmie tylko bez wyciągania turbo https://www.youtube.com/watch?v=-9_TOTDUyZc
DudaTK
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 15 czerwca 2018, o 20:07
Lokalizacja: POLAND
Car: seat toledo 1m
Engine: 1.9 tdi arl

Poprzednia strona

Powrót do Diagnostyka VAG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron