Z przykrością informuję, że forum będzie dostępne tylko do końca najbliższego okresu rozliczeniowego. Tj. do końca lipca 2024. Decyzja zostala podjęta z powodu znikomej aktywności. Jeśli ktoś jest zainteresowany przejęciem domeny lub backupem bazy zapraszam na priv.
~DzieX

[1L/1M] VAG Podstawy i teoria

ODPOWIEDZ
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L/1M] VAG Podstawy i teoria

Post autor: szymekgd »

Nie wiem czy przewidzial zasilanie awaryjne jak aku szlag trafi ;)
Awatar użytkownika
goomis86
Forumowicz
Posty: 449
Rejestracja: 25 lip 2009, 07:35
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ARL
Skąd?: Bielsko-Biała

[1L/1M] VAG Podstawy i teoria

Post autor: goomis86 »

koti, mam nadzieję, że przewidział ;-)
Szymek08
Forumowicz
Posty: 1687
Rejestracja: 22 sie 2009, 17:18
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF+
Skąd?: Piła

[1L/1M] VAG Podstawy i teoria

Post autor: Szymek08 »

A cz da się VAGiem sprawdzic czy przkaźnikod grzania świec działa poprawne? bo mnie to odpalanie po dłuzszym postoju juz meczy.
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Skąd?: Tarnobrzeg

[1L/1M] VAG Podstawy i teoria

Post autor: kornat »

Szymek08, takie rzeczy sprawdza się ręcznie podając na przekaźnik 12V
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L/1M] VAG Podstawy i teoria

Post autor: szymekgd »

Albo na sluch ;) Mozna tez obserwowac jasnosc oswietlenia wnetrza, przy dzialajacych swiecach zauwazalnie przygasa w momencie grzania lub wziasc miernik do reki, w vagu co najwyzej (teoretyzuje) mozesz sprawdzic jaki czas ecu kaze grzac swiece.
Szymek08
Forumowicz
Posty: 1687
Rejestracja: 22 sie 2009, 17:18
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF+
Skąd?: Piła

[1L/1M] VAG Podstawy i teoria

Post autor: Szymek08 »

ok to jutro go sprawdze a powiedzcie mi koledzy co to moze oznaczac - Mianowice jak podlaczylem auto do VAGa to w grupie 003 [ERG] w pozycj czwartej [ERG duty cycle 40-75%] ja mam wartosc 4.8%. I w pozycji trzeciej MAF (actual) 230-370mg/H ja mam wartosc 490mg/R. Wszystko bylo sprawdzane na rozgrzanym silniku i po przeskanowaniu zadnych błedów. Czyzby to oznaczlo ze ERG do czyszczenia albo cos podobnego? Z gory wam dziekuje za odpowiedzi

[ Dodano: 2011-02-16, 00:27 ]
dodam ze silnik był włączony cały czas
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L/1M] VAG Podstawy i teoria

Post autor: szymekgd »

Przegazowales? W grupie 003 powinno sie to robic przed logowaniem.
Szymek08
Forumowicz
Posty: 1687
Rejestracja: 22 sie 2009, 17:18
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF+
Skąd?: Piła

[1L/1M] VAG Podstawy i teoria

Post autor: Szymek08 »

tylko jezdzilem po miescie jak byl rozgrzany to podlacczylem kompa i popatrzylem w rozne opcje i cos takiego mi wyskoczylo. Ale tolek smiga jak mazenie tylko czasmi ciezko odpala :->
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L/1M] VAG Podstawy i teoria

Post autor: szymekgd »

Szymek08 pisze:ok to jutro go sprawdze a powiedzcie mi koledzy co to moze oznaczac - Mianowice jak podlaczylem auto do VAGa to w grupie 003 [ERG] w pozycj czwartej [ERG duty cycle 40-75%] ja mam wartosc 4.8%. I w pozycji trzeciej MAF (actual) 230-370mg/H ja mam wartosc 490mg/R. Wszystko bylo sprawdzane na rozgrzanym silniku i po przeskanowaniu zadnych błedów. Czyzby to oznaczlo ze ERG do czyszczenia albo cos podobnego? Z gory wam dziekuje za odpowiedzi

[ Dodano: 2011-02-16, 00:27 ]
dodam ze silnik był włączony cały czas


Norma to nie 4-75%? Przed logowaniem tej grupy, na biegu jalowym, lekko przegazuj.
Szymek08
Forumowicz
Posty: 1687
Rejestracja: 22 sie 2009, 17:18
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF+
Skąd?: Piła

[1L/1M] VAG Podstawy i teoria

Post autor: Szymek08 »

tego nie wiem. Ale tolek chodzi ok wiec pewnie jest dobrze :-) Bo żadnych błędów komp nie wywala. Dzięki za odpowiedź :-)

ALT nie gryzie :P
Ostatnio zmieniony 16 lut 2011, 23:12 przez Szymek08, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ