Z przykrością informuję, że forum będzie dostępne tylko do końca najbliższego okresu rozliczeniowego. Tj. do końca lipca 2024. Decyzja zostala podjęta z powodu znikomej aktywności. Jeśli ktoś jest zainteresowany przejęciem domeny lub backupem bazy zapraszam na priv.
~DzieX
Jak w temacie,odpala normalnie ale nie ma siły jechac,na biegu jałowym jak nacisne na gaz to powoli wkreca sie na obroty ktore faluja i potrafi zgasnac,dodam ze jak przełaczy sie juz na gaz to jedzie normalnie.Wczoraj miał problem nawet wyjechac z garazu musiałem go troche rozgrzac zanim przełaczył sie na gaz i dopiero jechac.Z gory dzieki za pomoc.
Ostatnio zmieniony 11 mar 2011, 15:07 przez rydmar12, łącznie zmieniany 2 razy.
kolego podłącz się do vaga i będziesz wiedział więcej. z tego co ja zrozumiałem to musiał go tylko po to rozgrzać zebu na gaz przełączyć. na gazie jeździ normalnie?? i jak odpalanie na gazie?? sprawdź przepływomierz i pompę paliwa i poszukaj może lewe powietrze łapie. ja miałem podobnie i spad li trochę waz od filtra powietrza.(przez mały wybuch gazu:P)
na gazie nie ma mozliwocsi odpalenia bo jest na monowtrysku ,na jotro joz sie umowiłem do mechanika to cos wiecej powinienem wiedziec
no i sie wyjasniło pekniety przewód od serwa zasysał lewe powietrze po wymianie problem znikł
niemoglismy znalesc kostki zeby sie podłaczyc pod kompa moze ktos wie gdzie sie on znajduje z góry dzieki
[ Dodano: 2009-12-01, 11:15 ] Dzisiaj problem sie powturzył rano jak go odpaliłem znowu nie wchodził na obroty i nie włączyło sie ssanie chyba to nie był tylko ten przewód.po odłączeniu akumulatora na około 30 minut i ponownym podłączeniu chodził normalnie dopuki nie przełączyłem na gaz i zpowrotem na benzyne.Nie moge znalesc kostki zeby sie podłaczyc pod kompa moze ktos wie gdzie sie on znajduje w moim modelu 1.8 8v 1993r. z góry dzieki.
[ Dodano: 2009-12-06, 11:31 ] najprawdopodobnie u mnie nie ma kostki diagnostycznej
kostka diagnostyczna w 1L jest albo w okolicach hamulca ręcznego i drążka zmiany biegów, albo po lewej stronie kierownicy pod zaślepką.
A czasem nie przytarłeś sobie pompki paliwowej? Słyszałem (więc nie niem na 100% czy to prawda), że jak ktoś ma LPG i prawie nie jeździ na benzynie, to pompki potrafią się zacierać.
Jak mawiają daltoniści "Życie jest jak tęcza - raz czarne, raz białe"
pompa działa cały czas nawet jak jedzie sie na gazie,jak tylko zapalała sie rezerwa to dolewałem bp ale u mechanika jak podłanczał takie przewody z zegarem to pojawiały się pęcherzyki powietrza i było małe ciśnienie maze powinienem ją wymienic
rydmar12 pisze:na gazie nie ma mozliwocsi odpalenia bo jest na monowtrysku ,na jotro joz sie umowiłem do mechanika to cos wiecej powinienem wiedziec
no i sie wyjasniło pekniety przewód od serwa zasysał lewe powietrze po wymianie problem znikł niemoglismy znalesc kostki zeby sie podłaczyc pod kompa moze ktos wie gdzie sie on znajduje z góry dzieki
[ Dodano: 2009-12-01, 11:15 ] Dzisiaj problem sie powturzył rano jak go odpaliłem znowu nie wchodził na obroty i nie włączyło sie ssanie chyba to nie był tylko ten przewód.po odłączeniu akumulatora na około 30 minut i ponownym podłączeniu chodził normalnie dopuki nie przełączyłem na gaz i zpowrotem na benzyne.Nie moge znalesc kostki zeby sie podłaczyc pod kompa moze ktos wie gdzie sie on znajduje w moim modelu 1.8 8v 1993r. z góry dzieki.
[ Dodano: 2009-12-06, 11:31 ] najprawdopodobnie u mnie nie ma kostki diagnostycznej
Jak nie ma jak jest. Demontujesz półeczkę pod kierownicą i masz 2 kostki po 2 kable. Jena czarna z kablami czerwonym i brązowym i druga białą z kablami żółtym i niebieskim,