Oczywiscie,ze sie zatrzyma, ale z przyjemnym swistem
[ Dodano: 2011-06-19, 19:51 ]
Sony pisze:Daj znać co pod maską zapiszczy po zabawie z wężykami
Dobra, wyciagnalem z trojnika zasilanie podcisnieniem n18, wlozylem zaslepiony odcinek wezyka i nastala bloga cisza Jednym slowem, po zaslepieniu egr'a dodatkowo robimy powyzsza czynnosc i nie zauwazamy zmiany.
Dzisiaj i ja rozkręciłem EGR i powiem wam że trochę się zdziwiłem bo było zasyfione galancie. Ale wszystko wyczyściłem,i zauważyłem że trochę bardziej mi dymi,wcześniej nic nie dymił,a teraz widać ten dymek. To normalne???
Nie zaślepiałem,bo nie miałem czasu,nawet nie miałem tego w zamiarze czyścić,ale rozkręciłem z ciekawości i jak to zobaczyłem to aż mi się żal zrobiło Tolka i wyczyściłem.
Może i masz rację z ta sadzą,w prawdzie to nim nie jeździłem tylko pochodził trochę na jałowym i jak mu gazu dałem to przydymił przez parę sekund,ale wydaje mi się że jak go zapaliłem drugi raz to już mniej przydymił.
Sony bo aż się żal robi samochodu jak się widzi taki syf .
Nom nie przejmuje się aż tak tym,tylko chodziło mi o to że wcześniej nie dymił a zrobiłem nim już ponad 10 000 tyś km,a po wyczyszczeniu zaczął trochę dymić. Zobaczę jak będę nim jechał czy bardzo będzie dymił.
A ja mam takie pytanie. Po zaślepieniu turbina szybciej się kręci, czy się szybciej nie zużyje? a ja chciałem dla testu zaślepić ten wężyk który idzie od N18 do EGR ale nie wiem czy w taki sposób coś się zmieni. Co o tym myślicie?