[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7083
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: Sony »

Mexicana17 pisze:zakupic chciałem żonie do jazdy po mieście toledziaka i myśle nad 90 albo 110 koni
Pomyśl nad benzyną...
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: szymekgd »

Sony, good idea, tylko trzeba uważać na silniki z przymarzającą odmą :mrgreen:

Mexicana17 pisze:i myśle nad 90


Ten tok rozumowania wydaje się rozsądniejszy, silnik jest mniej problematyczny, a wsadzając wtryski 216 masz już prawie 110 :)
Michal
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Skąd?: okolice Krosna

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: vwir »

szymekgd pisze:Sony, good idea, tylko trzeba uważać na silniki z przymarzającą odmą :mrgreen:

Mexicana17 pisze:i myśle nad 90


Ten tok rozumowania wydaje się rozsądniejszy, silnik jest mniej problematyczny, a wsadzając wtryski 216 masz już prawie 110 :)

Jeśli piszesz o ALH to nie różni się niczym od ASV/AHF i wcale nie jest mniej problematyczny. Chyba, że chodzi o wczesne wersje tolka z silnikiem AGR to faktycznie są mniej problematyczne i to chyba jedyny rozsądny wybór diesla "dla żony do miasta".
GangstaMarc

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: GangstaMarc »

vwir, mogłeś jeszcze bardziej uświadomić kolegę i napisać wprost, że ALH ma turbinę ze zmienną geometrią podobnie jak ASV/AHF.
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Skąd?: okolice Krosna

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: vwir »

ALH ma też dwumasę. Podobno niektóre AGR mają jednomasę.
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: szymekgd »

GangstaMarc, vwir, chodziło o 90 bez zmiennej geometrii.
Michal
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Skąd?: okolice Krosna

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: vwir »

No to właśnie AGR, których było znacznie mniej niż ALH. Decydując się na taką jednostkę siłą rzeczy decydujemy się na tolka z początku produkcji.
Mexicana17
Forumowicz
Posty: 48
Rejestracja: 19 sty 2012, 20:34

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: Mexicana17 »

a powiedzcie mi koledzyy czy wystarczyło by żeby auto przegonić na drugim biegu do zamknięcia zegara obroty czy łopatki wtedy tez otworzą sie na maxa i sie przeczyszczą czy to koniecznie musi być trójka albo czwórka to przeczyszczenia turbo łopatek ??
Awatar użytkownika
golotheone
Forumowicz
Posty: 176
Rejestracja: 26 gru 2010, 21:04
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Skąd?: OPOLE

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: golotheone »

Mexicana17, ja tak robie jak piszesz,ale na wszystkich biegach,a na 2-ce tak przeciągne go z 5 sekund przy 4000tys.obr\min,a na 5-ce lece tak do 160-180km\h i tak z 10-20km i wtedy mam spokój tak na 2-3tyg.,bo niestety jeżdze do pracy 8 km i auto się nie nagrzewa do końca i nie mam możliwości go przegonić w tej trasie,więc nagar się zbiera. Ogólnie możesz tak robić, lecz to pomoże na niedługi czas.
" Na nic koni kupa,
gdy kierowca dupa "

http://toledoclubpolska.pl/viewtopic.php?t=6588
Mexicana17
Forumowicz
Posty: 48
Rejestracja: 19 sty 2012, 20:34

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: Mexicana17 »

no wlasnie dokładnie mam taką sytuacje tez mam okolo 8 km do pracy i w miescie niemam specjalnie gdzie go przegonić i dlatego zapytalem czy na dwójce wystarczyy kurcze chyba do miaste byłby lepszy seat bez zmiennej geometrii czyli dwójka to pomoze ale na niedługo przynajmniej raz w tygodniu musze tak go przydeptac na tej dwójce do konca obrotów ??
ODPOWIEDZ