[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
ODPOWIEDZ
Szymek08
Forumowicz
Posty: 1687
Rejestracja: 22 sie 2009, 17:18
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF+
Skąd?: Piła

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: Szymek08 »

żaden pojazd nie lubi ciągłego V-max ;-)
Ostatnio zmieniony 16 lis 2010, 01:43 przez Szymek08, łącznie zmieniany 1 raz.
barf
Forumowicz
Posty: 38
Rejestracja: 06 lut 2010, 12:23

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: barf »

Pierwsza diagnoza VAG przestawiony rozrząd. A jaka przyczyna mechanik będzie diagnozował. Jak bedę coś więcej wiedział to napiszę.
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: szymekgd »

barf pisze:Pierwsza diagnoza VAG przestawiony rozrząd. A jaka przyczyna mechanik będzie diagnozował. Jak bedę coś więcej wiedział to napiszę.


Na pompie, czy silnik dostal?
Szymek08
Forumowicz
Posty: 1687
Rejestracja: 22 sie 2009, 17:18
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF+
Skąd?: Piła

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: Szymek08 »

ja obsraiam ze na pompie jesli odpala tyle ze ciężko. I zeby to było tylko na pompie bo inaczej to po kieszeni pociągnie kolege a tego nie zycze nikomu nawet najgorszemu wrogowi.
kamilwsp
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 17 lut 2010, 22:54

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: kamilwsp »

a jak stwierdzil ze przestawiony rozrzad? miales jakies bledy? w ogole mechanik wiedzial gdzie spojrzec w VAGu zeby sie w ogole dowiedziec czy jest wina w rozrzadzie? czy tylko powiedzial ze "pewnie rozrzad" . mozez wtrysk sterujacy padl i tez mocy nie bedzie mial
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: szymekgd »

kamilwsp pisze:a jak stwierdzil ze przestawiony rozrzad? miales jakies bledy? w ogole mechanik wiedzial gdzie spojrzec w VAGu zeby sie w ogole dowiedziec czy jest wina w rozrzadzie? czy tylko powiedzial ze "pewnie rozrzad" . mozez wtrysk sterujacy padl i tez mocy nie bedzie mial


A znacznikow na rozrzadzie w seacie nie ma?
kamilwsp
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 17 lut 2010, 22:54

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: kamilwsp »

dlatego sie pytalem :)
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
Pawcio3city
Forumowicz
Posty: 136
Rejestracja: 27 lip 2010, 10:04

Przymula przy odpalaniu

Post autor: Pawcio3city »

Witam
Niekiedy rano gdy jest zimno autko dziwnie kręci.
Po przekręceniu kluczyka w stacyjce robi pół obrotu, potem tak dziwnie przymulał na kolejne pół, robi już normalnie pół albo cały obrót i odpala. Dzieje się tak tylko rano i nie zawsze. Akumulator nowy, świece wymienione. Czy to na pewno rozrusznik? Gdyby robił tak zawsze i rano i w ciągu dnia to rozumiem, ale jest to uzależnione od temperatury na zewnątrz.
Ostatnio zmieniony 19 lis 2010, 17:43 przez Pawcio3city, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
bartek
Forumowicz
Posty: 2115
Rejestracja: 04 lis 2008, 21:12
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Olsztyn

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: bartek »

rozrusznik do roboty
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50
www.rbauto.eu
Zapraszamy
Pawcio3city
Forumowicz
Posty: 136
Rejestracja: 27 lip 2010, 10:04

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: Pawcio3city »

Ok, a orientujesz się jaki to mniej więcej może być koszt?
ODPOWIEDZ