Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
koti88
Forumowicz
Posty: 55
Rejestracja: 19 wrz 2010, 19:28

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: koti88 »

Proszę o odczyt

http://vaglog.rtnet.pl/koti.vallhala_41790.html

http://vaglog.rtnet.pl/koti.vallhala_41791.html

http://vaglog.rtnet.pl/koti.vallhala_41792.html



Po regenarcji turbiny zaczeły sie motki. Przy 120 km/h odcinało turbine. Turbina odesłana na gwaracji - diagnoza wszystko ok. Wymieniony EGR, przewody sprawdzone i niby wszystko oki. Podczas robienia logów turbina nie nawaliła.

AAa auto to skoda 1.9 tdi 101 koni

Proszę o analizę.
Sztuką nie jest kupienie gotowego produktu, sztuką jest Customizing
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Skąd?: Tarnobrzeg

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: kornat »

koti88, sprawdzałeś gruszkę?
Awatar użytkownika
koti88
Forumowicz
Posty: 55
Rejestracja: 19 wrz 2010, 19:28

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: koti88 »

???

[ Dodano: 2011-04-03, 14:29 ]
a tu wrzucam jeszcze logi robione do 3 tyś obrotów

Grupy: 003 http://vaglog.rtnet.pl/koti.vallhala_41800.html
Grupy: 008 http://vaglog.rtnet.pl/koti.vallhala_41801.html
Grupy: 011 http://vaglog.rtnet.pl/koti.vallhala_41802.html
Sztuką nie jest kupienie gotowego produktu, sztuką jest Customizing
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

kornat pisze:koti88, sprawdzałeś gruszkę?


koti88 pisze:???


Grucha przy regeneracji byla wymieniona i wyregulowana?

Turbina za duzo pompuje, tak jakby nie byla sterowania, jezeli jestes jej pewny to sprawdz n75, moze to on nie sklada kierownic. Zrob logi ze zdjetym wezykiem podcisnienia z gruchy i z wezykiem podlaczonym do podcisnienia z pominieciem n75 i sytuacja powinna sie wyklarowac.
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Skąd?: Tarnobrzeg

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: kornat »

Chodzi mi o zawór turbiny tzw. gruszka czyli takie coś http://allegro.pl/zawor-turbiny-vw-audi ... 32621.html
Tak jak pisze szymekgd, widać że coś ewidentnie się zacina bo jest niedoładowanie po czym przeładowanie i to spore.
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Jest przeladowanie, wspolcz. wypeln. n75 jest rzedu 95% i nie moze zbic cisn. do wymaganego. Nie wiem jak wyglada mapa w arl'u, ale w afnie i chyba tez w asv max. wartosc wspolcz. to ok.70%
Awatar użytkownika
koti88
Forumowicz
Posty: 55
Rejestracja: 19 wrz 2010, 19:28

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: koti88 »

szymekgd pisze: Nie wiem jak wyglada mapa w arl'u, ale w afnie i chyba tez w asv max. wartosc wspolcz. to ok.70%


To nie chodzi o moje autko, tylko o skode kolegi. Bodajże 101 koni.

I dziekuje za wszystkie tak szybkie odpowiedzi. Zawsze można liczyć na ludzi z forum.

Pzdr
Sztuką nie jest kupienie gotowego produktu, sztuką jest Customizing
marc27
Forumowicz
Posty: 111
Rejestracja: 24 sie 2009, 17:20
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Warszawa

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: marc27 »

Witam, proszę o ocenę logów:
Tolek 1.9 tdi ASV
http://vaglog.rtnet.pl/marc27_43197.html
Miał kiedyś problemy z odcinaniem turbo, ale "cięższa" noga na razie pomogła.

Passat B5 1.9 tdi AFN
http://vaglog.rtnet.pl/marc27_43206.html
Passat często odcina w okolicy 3500 obrotów.
Na VAGu wywala takie błędy:
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-10 - Short to B+ - Intermittent
00539 - Fuel Temperature Sensor (G81)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
00550 - Start of Injection Regulation
17-00 - Control Difference

Z góry dzięki za diagnozy, pozdrawiam
Marek
laska1193
Forumowicz
Posty: 92
Rejestracja: 02 kwie 2011, 19:55

Proszę o ocene Logów...

Post autor: laska1193 »

Witam.

Proszę o ocenę Logów...

Jak zimny to po odpalaniu kopci i trzęsie silnikiem.
Przejechałem 15 km i zrobiłem Logi na biegu jałowym.
Proszę o ocenę...

* Grupa 001
http://vaglog.rtnet.pl/mmaarrcciinn85_43981.html
* Grupa 003
http://vaglog.rtnet.pl/mmaarrcciinn85_43983.html
*Grupa 004
http://vaglog.rtnet.pl/mmaarrcciinn85_43989.html
*Grupa 007
http://vaglog.rtnet.pl/mmaarrcciinn85_43990.html
*Grupa 011
http://vaglog.rtnet.pl/mmaarrcciinn85_43991.html
*Grupa 013
http://vaglog.rtnet.pl/mmaarrcciinn85_43992.html


Bardzo proszę o pomoc.
Turkusowy Leoś AHF

Obrazek
Awatar użytkownika
tomason2
Forumowicz
Posty: 102
Rejestracja: 24 lip 2010, 20:57
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV+
Skąd?: Dobczyce

Re: Proszę o ocene Logów...

Post autor: tomason2 »

laska1193 pisze:Witam.

Proszę o ocenę Logów...

Jak zimny to po odpalaniu kopci i trzęsie silnikiem.
Przejechałem 15 km i zrobiłem Logi na biegu jałowym.
Proszę o ocenę...

* Grupa 001
http://vaglog.rtnet.pl/mmaarrcciinn85_43981.html
* Grupa 003
http://vaglog.rtnet.pl/mmaarrcciinn85_43983.html
*Grupa 004
http://vaglog.rtnet.pl/mmaarrcciinn85_43989.html
*Grupa 007
http://vaglog.rtnet.pl/mmaarrcciinn85_43990.html
*Grupa 011
http://vaglog.rtnet.pl/mmaarrcciinn85_43991.html
*Grupa 013
http://vaglog.rtnet.pl/mmaarrcciinn85_43992.html


Bardzo proszę o pomoc.

Zrób logi na dobrze rozgrzanym silniku ENIGNE -> Basic Setting grupa 000.
Trzeba sprawdzić kąt wtrysku, bo jest to święta rzecz :mrgreen:
Tomek

ASV - 150KM - 328Nm :-)
ODPOWIEDZ