[1L] Nierówna praca silnika, falujące obroty

Wszystko o silnikach benzynowych
ODPOWIEDZ
e
endriu1234
Forumowicz
Posty: 33
Rejestracja: 17 sty 2009, 10:29
Kontakt:

[1L] Nierówna praca silnika, falujące obroty

Post autor: endriu1234 »

na benzynie to nie czuć tego szatrania tylko obroty skaczą o 100-150 tak wykazało na kompie wczoraj a jeśli uszczelka by mi padła to by płynu ubtwało lub oleju
jesteśmy razem
T
Tomek
Forumowicz
Posty: 248
Rejestracja: 20 maja 2008, 21:37
Kontakt:

Re: szarpie w czasie jazdy

Post autor: Tomek »

endriu1234 pisze: wykazało błąd czujnika masy i nic więcej. Pozniej sam wymyłem przepustnice przepływomierz |


Mycie przepływomierza nie zawsze pomaga, a jeżeli wykazało jego błąd to może w tym jest problem.
A
ALLka

[1L] Nierówna praca silnika, falujące obroty

Post autor: ALLka »

Nie zawsze musi ubywać... znajomemu po prostu zaczęło coś stukać w silniku, jak się okazało uszczelka poszła ale nie o tym będziemy tu pisać :)

Pomiar kompresji mógłby dużo powiedzieć.
e
endriu1234
Forumowicz
Posty: 33
Rejestracja: 17 sty 2009, 10:29
Kontakt:

[1L] Nierówna praca silnika, falujące obroty

Post autor: endriu1234 »

a jeszcze nie dorzuciłem gdyż robiłem już uszczelke w czerwcu bo też szarpał i na darmo moj wydatek gdyż wszystko było w porządku tak stwierdził mechanik a silnik jak szarpał tak szarpie. A wie może ktoś co to jest ten czujnik masy? zaciski akumulatora wyczyszczone
jesteśmy razem
A
ALLka

[1L] Nierówna praca silnika, falujące obroty

Post autor: ALLka »

Ten czujnik masy to wydaję mi się że przepływomierz bardziej fachowo ;) Ale to tylko mój wymysł!
T
Tomek
Forumowicz
Posty: 248
Rejestracja: 20 maja 2008, 21:37
Kontakt:

[1L] Nierówna praca silnika, falujące obroty

Post autor: Tomek »

Tak ja pisze Allka czujnik masy powietrza to inaczej przepływomierz.
e
endriu1234
Forumowicz
Posty: 33
Rejestracja: 17 sty 2009, 10:29
Kontakt:

[1L] Nierówna praca silnika, falujące obroty

Post autor: endriu1234 »

witam też tak myślałem że to przepływomierz powietrza ale w serwisie powiedzieli mi że jest dobry i niema potrzeby wymieniać powiedzieli żeby jeżdzić a jak się nic nie poprawi żeby przyjechać i zrobią . Zrobiłem jeszcze jeden myk wykręciłem przepływomierz i położyłem go z boku to od razu inny samochod przyspieszenie lepiej silnik pracuje nie szarpie
jesteśmy razem
Awatar użytkownika
gurszczak
Zasłużony
Posty: 644
Rejestracja: 20 maja 2008, 06:05
Auto: Hyundai
Model: ix35
Lokalizacja: Grudusk

[1L] Nierówna praca silnika, falujące obroty

Post autor: gurszczak »

no to juz masz odpowiedz na swoje pytanie :) wymiana przelywomierza zalatwi sprawe.
Pozdrawiam Gurszczak

Obrazek

Gurszczak i jego Hultaj
D
DENEBO
Forumowicz
Posty: 431
Rejestracja: 20 maja 2008, 15:56
Kontakt:

[1L] Nierówna praca silnika, falujące obroty

Post autor: DENEBO »

Ustosunkuje się do Waszych wypowiedzi...

Jeśli poszła uszczelka pod głowicą - to koniec motoryzacji / do wymiany !!! Ale nie możemy mówić o takim czymś .
CYTAT
Cyrulik ma rację w tym wypadku jest bardzo duże prawdopodobieństwo uszkodzenia uszczelki pod głowicą. Tak na mój skromny babski rozum, jak auto się nagrzeje to i uszczelnia dlatego może po włączeniu wentylatora przestaje szarpać

Przecież to nie ma sensu - jeśli jest uszkodzona, są przedmuchy do komory spalania, do układu chłodzenia czy do układu smarowania efekty są właściwie w 90% widoczne gołym okiem, aczkolwiek nie zawsze ... :-/ Diagnoza / DO wymiany...

Efekt szarpania silnikiem do 3000obr/min
Co możemy wykluczyć.... i może wtedy dojdziemy do prawidłowych wniosków 8-) Chciałbym podkreślić że mam dokładnie taki sam silnik i co nieco mogę na jego temat powiedzieć ;-) ;-)

1-Syfiaste paliwo / wykluczamy (szarpanie na BP i na LPG)
2-Świece zapłonowe / wykluczamy (nowe)
3-Przepustnica / wykluczamy (czyszczona - pytanie dodatkowe, czy była przeprowadzona adaptacja ?? )
4-Problemy z odpalaniem z zimnym motorem ??
5-Problemy z odpalaniem z ciepłym motorem ??
6-
7-
8- .....

P.S. Przepraszam za moja wypowiedz, nic złego nie miałem na myśli wobec Koleżanek i Kolegów... To jest Życie :-)
e
endriu1234
Forumowicz
Posty: 33
Rejestracja: 17 sty 2009, 10:29
Kontakt:

[1L] Nierówna praca silnika, falujące obroty

Post autor: endriu1234 »

z odpalaniem nie mam problemu zimny czy ciepły tak samo pali na dotyk nawet w te mrozy -27 pokazało na termometrze i strzał i chodzi. A propo przepustnicy wyczyściłem i nic nie robiłem żadnej adaptacji (a o co chodzi z tą adaptacją)
jesteśmy razem
ODPOWIEDZ