Ustosunkuje się do Waszych wypowiedzi...
Jeśli poszła uszczelka pod głowicą - to koniec motoryzacji / do wymiany !!! Ale nie możemy mówić o takim czymś .
CYTAT
Cyrulik ma rację w tym wypadku jest bardzo duże prawdopodobieństwo uszkodzenia uszczelki pod głowicą. Tak na mój skromny babski rozum, jak auto się nagrzeje to i uszczelnia dlatego może po włączeniu wentylatora przestaje szarpać
Przecież to nie ma sensu - jeśli jest uszkodzona, są przedmuchy do komory spalania, do układu chłodzenia czy do układu smarowania efekty są właściwie w 90% widoczne gołym okiem, aczkolwiek nie zawsze ...
Diagnoza / DO wymiany...
Efekt szarpania silnikiem do 3000obr/min
Co możemy wykluczyć.... i może wtedy dojdziemy do prawidłowych wniosków
Chciałbym podkreślić że mam dokładnie taki sam silnik i co nieco mogę na jego temat powiedzieć
1-Syfiaste paliwo / wykluczamy (szarpanie na BP i na LPG)
2-Świece zapłonowe / wykluczamy (nowe)
3-Przepustnica / wykluczamy (czyszczona - pytanie dodatkowe, czy była przeprowadzona adaptacja ?? )
4-Problemy z odpalaniem z zimnym motorem ??
5-Problemy z odpalaniem z ciepłym motorem ??
6-
7-
8- .....
P.S. Przepraszam za moja wypowiedz, nic złego nie miałem na myśli wobec Koleżanek i Kolegów... To jest Życie