Na zime nie bo sobie bigosu narobisz i to dosłownie
Pisałem juz kilka razy e36 2.5TD i Nissan Sunny 2.0d Sam nissan potrafi robić 10 tyś miesiecznie i smiga na BIO100 nic sie nie dzieje po dzien dzisiejszy, stanął bo uległ wypadkowki przez kierowce... BMW smiga nadal na ekopaliwie i helenie i smiga po dzien dzisiejszy. Ja do swojego tez troche lałem bio i jedyne co zauwazyłem to miły zapach i cichsza, bardziej miekka praca silnika
Z tymi paliwami to pieprzenie jak nie wiem... Niszczy silniki ale chyba tym doktorkom co sie o tym wypowiadali... Na czerwonej smigaja cieżarówki mające CR i jakos nic sie nie zaciera a przeciez CR jest bardzo wrażliwy na jakość paliwa. Znam gosci jeżdzacych osobówkami na helenie i tez mieli CR i nic im sie nie działo. Helena to zwykła ropa którą jedynie zabarwiaja na czerwono. Bardziej bym sie obawiał odbarwianej heleny ktora sprzedaja na cpn jako zwykła rope a jest odbarwiana kwasem siarkowym... Co do BIO100 i pompowtrysków lun CR to bym nie radził ale ci na pompie wtryskowej to smiało polecam.
Pamietacie jak pieprzyli ze lpg niszczy silniki ? Ze po 1000km wam sie silnik rozwali ? To jest tylko marketing bo pamietacie jaka kiedys byla roznica miedzy lpg a benzyna ?
Kolejny mit wypróbowany na sobie to benzyna bez ołowiowa do której trzeba bylo dolewać dodatek specjalny zeby nie zniszczylo silnika w pojazdach z lat 90, 80 i wczesniejszych.
Mielismy dużego fiata, przestali produkowac benzyne z ołowiem laliśmy zwykłą i jakoś nic sie nie działo, gniazda zaworowe żyły, później po trafieniu 5 w lotto ojciec załozył do niego lpg, gaz był wtedy po 70groszy i jakos fiacik na gazie przejechał ponad 100 tyś koncząc swój żywot na przebiegu 206 tys z groszem z powodu kupna seata.
Co więcej gdybym miał silnik na pompkach to uzbierałbym sobie na remont układu wtryskowego i próbował z ekopaliwem, młody jeszcze jestem, cale zycie przede mną jeszcze zdąże nazbierać na czarną godzine a co mi tam