dropsik9977 pisze:Z TEGO CO JA WIEM NO TO JAK CI ROBI CHIPA NO TO KAT WTRYSKU SIE SAM USTAWIA POD CHIPA CZYLI ON MUSIAL CI PRZESTAWIC ALBO NIE WIEM JAK ON TEGO CHIPA ROBIL...
TAK MI SIE WYDAJE ZE JAK WIEKSZA MOC NO TO TROCHE KAT TEZ SIE PRZESTAWIA
MOGE SIE MYLIC
Jak się robi chipa to mapę kąta wtrysku się poprawia, jeżeli był opóźniony to taki został, chyba, że kolega grzebał przy pompie i/lub wtryskach bo wtedy może się lekko zmienić. Kat statyczny ustawiasz sztywno na pompie więc nie ma opcji ruszenia oprócz przeskoczenia na kole.
dropsik9977 pisze:ale zauwazlem ze palily mi sie tzn migaly zarowe ;/ czyli wymiana ?
Światła stopu masz? Sprawdź błędy w vagu, w AHF zapomnij o informacji o stanie świec, weź miernik i pomierz ich rezystancje, ale nawet jeżeli odpalisz silnik przy wszystkich spalonych (b.db kompresja) to nie zgaśnie, a będzie tylko nierówno pracował. Spróbuj odpalić na odłączonym G62.