[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
ODPOWIEDZ
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: szymekgd »

dropsik9977 pisze:Z TEGO CO JA WIEM NO TO JAK CI ROBI CHIPA NO TO KAT WTRYSKU SIE SAM USTAWIA POD CHIPA CZYLI ON MUSIAL CI PRZESTAWIC ALBO NIE WIEM JAK ON TEGO CHIPA ROBIL...
TAK MI SIE WYDAJE ZE JAK WIEKSZA MOC NO TO TROCHE KAT TEZ SIE PRZESTAWIA
MOGE SIE MYLIC


Jak się robi chipa to mapę kąta wtrysku się poprawia, jeżeli był opóźniony to taki został, chyba, że kolega grzebał przy pompie i/lub wtryskach bo wtedy może się lekko zmienić. Kat statyczny ustawiasz sztywno na pompie więc nie ma opcji ruszenia oprócz przeskoczenia na kole.

dropsik9977 pisze:ale zauwazlem ze palily mi sie tzn migaly zarowe ;/ czyli wymiana ?


Światła stopu masz? :-P Sprawdź błędy w vagu, w AHF zapomnij o informacji o stanie świec, weź miernik i pomierz ich rezystancje, ale nawet jeżeli odpalisz silnik przy wszystkich spalonych (b.db kompresja) to nie zgaśnie, a będzie tylko nierówno pracował. Spróbuj odpalić na odłączonym G62.
Michal
Awatar użytkownika
dropsik9977
Forumowicz
Posty: 287
Rejestracja: 19 gru 2012, 10:03

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: dropsik9977 »

Światła stopu masz? :-P Sprawdź błędy w vagu, w AHF zapomnij o informacji o stanie świec, weź miernik i pomierz ich rezystancje, ale nawet jeżeli odpalisz silnik przy wszystkich spalonych (b.db kompresja) to nie zgaśnie, a będzie tylko nierówno pracował. Spróbuj odpalić na odłączonym G62.


swiatla mam :) tzn dwa mam nie mam jednego prawego chyba :)
czyli o swiecach mowisz lipa no to bd musial tak zrobic zeby zmierzyc tzn nie ja bo nawet nie wiem jak sie to robi ;p ale mechanikowi powiem :)

a g62 gdzie jest? dolkadnie ?

i o co chodzi z tym ze na wszystkich spalonych odpale z ta kompresja ? ze co ?
Awatar użytkownika
Art
Forumowicz
Posty: 342
Rejestracja: 24 lis 2012, 09:12

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: Art »

Mapy kąta wtrysku pewnie zmieniał, ale co do ustawienia to polecil ustawic przed zima. Przy pompie nic nie ruszalem.
Nie pomoże koni kupa, gdy kierowca dupa.
Awatar użytkownika
dropsik9977
Forumowicz
Posty: 287
Rejestracja: 19 gru 2012, 10:03

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: dropsik9977 »

Art pisze:Mapy kąta wtrysku pewnie zmieniał, ale co do ustawienia to polecil ustawic przed zima. Przy pompie nic nie ruszalem.


no to jesli zmiana byla no to moze zmienil poprostu zle...
jedz do jakiegos warsztatu i niech ci ustawia tylko powied zze masz viruska

no chyba ze poprostu problem nie tkwi w katach :)
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: szymekgd »

no to jesli zmiana byla no to moze zmienil poprostu zle...


Mapa to mapa, do zmiany początkowego kąta wtrysku trzeba vaga i klucze.

dropsik9977 pisze:swiatla mam :) tzn dwa mam nie mam jednego prawego chyba :)


To zmień żarówkę i pewnie kontrolka zniknie.

i o co chodzi z tym ze na wszystkich spalonych odpale z ta kompresja ? ze co ?


Jeżeli silnik jest w db. kondycji to odpalisz go bez podgrzewania świecami, będzie tylko przez chwilę pracował tak jak na 3y gary w benzynie.
Michal
Awatar użytkownika
dropsik9977
Forumowicz
Posty: 287
Rejestracja: 19 gru 2012, 10:03

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: dropsik9977 »

szymekgd pisze:dropsik9977 napisał/a:

swiatla mam :) tzn dwa mam nie mam jednego prawego chyba :)


To zmień żarówkę i pewnie kontrolka zniknie.

Cytat:
i o co chodzi z tym ze na wszystkich spalonych odpale z ta kompresja ? ze co ?


Jeżeli silnik jest w db. kondycji to odpalisz go bez podgrzewania świecami, będzie tylko przez chwilę pracował tak jak na 3y gary w benzynie.
_________________



aaaa ::) no to wtedy tak :)
to zmienie zarowke i zoabczymy jak bedzie ze swiecami :)
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: szymekgd »

dropsik9977 pisze:to zmienie zarowke i zoabczymy jak bedzie ze swiecami :)


Tak na prawdę ta kontrolka służy tylko do sygnalizacji błędów, braku stopu/problemu z czujnikiem stopu i pokazywania orientacyjnie ile czasu powinny grzać świece...
Michal
Awatar użytkownika
dropsik9977
Forumowicz
Posty: 287
Rejestracja: 19 gru 2012, 10:03

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: dropsik9977 »

szymekgd pisze:
dropsik9977 pisze:to zmienie zarowke i zoabczymy jak bedzie ze swiecami :)


Tak na prawdę ta kontrolka służy tylko do sygnalizacji błędów, braku stopu/problemu z czujnikiem stopu i pokazywania orientacyjnie ile czasu powinny grzać świece...


aha no to rozumiem :) to zmienie zarowke i powiem jak to wyglada potem no ale niestety po swietach teraz nie bede sie bawil bo czas na przygotowania ;pp

a tak ogolnie to Wesolych Swiat :)
Awatar użytkownika
marek_igor
Forumowicz
Posty: 2000
Rejestracja: 29 wrz 2011, 06:32
Auto: Alfa 166
Model: 2.4 jtd
Lokalizacja: Niepołomice

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: marek_igor »

Zmiana żarówki nic nie da jeśli chodzi o tą kontrolkę. Oczywiście migające świece mają związek np z tym że STOPU nie ma wogóle, ale napewno nie sygnalizuje jednej spalonej żarówki
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: szymekgd »

marek_igor pisze:Zmiana żarówki nic nie da jeśli chodzi o tą kontrolkę.


Nawet jeżeli żarówka okaże się sprawna i trzeba będzie instalacje przejrzeć?
Michal
ODPOWIEDZ