[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
ODPOWIEDZ
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: szymekgd »

Odłączyłem i dalej to samo.


Spiralka palila sie kilka sekund? Teraz miernik do reki i sprawdz czy napiecie podczas swiecenia kontrolki dochodzi do swiec oraz opornosc kazdej swiecy, kat wtrysku obowiazkowo do sprawdzenia.
Michal
byrt
Forumowicz
Posty: 326
Rejestracja: 03 lip 2012, 23:02

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: byrt »

Tak, dokładnie tak jak w zimie, odpalił trochę lepiej niż dzień wcześniej, ale wczoraj były 22st, więc nic dziwnego.
Dzisiaj powinienem dostać rozrząd, więc najpierw wymiana i ustawienie kąta wtrysku, jak nie pomoże, to wtedy zobaczę świece.
Jaki powinien być prawidłowy kąt wtrysku dla 1.9tdi 90KM AGR?
I może ktoś poleci mechanika we Wrocławiu, który wymieni rozrząd i od razu ustawi kąt z vagiem?
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: szymekgd »

byrt pisze:Jaki powinien być prawidłowy kąt wtrysku dla 1.9tdi 90KM AGR?


Mysle, ze kat bedzie podobny jak w 110KM czyli ok. 51st., przy czym lepiej jest go lekko przyspieszyc, ja mam 60st., wtedy powinien lepiej odpalac zima.
Michal
byrt
Forumowicz
Posty: 326
Rejestracja: 03 lip 2012, 23:02

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: byrt »

Póki co wymieniony rozrząd i chłodnica, wcześniej odpalił trochę lepiej, przy 11st, zobaczę jak będzie później. Kąta wtrysku nie ustawił mi po wymianie rozrządu, jak dalej będzie kiepsko to ustawię.
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: szymekgd »

byrt pisze:Kąta wtrysku nie ustawił mi po wymianie rozrządu, jak dalej będzie kiepsko to ustawię.


Pewnie ustawial na sluch :-D
Swoja droga to wyciagnie kasy, wiadomo, ze jak sie wymienia rozrzad (nie wspominajac o wplywie zuzycia wtryskow i pompy) to kat sie rozjedzie, wystarczy podlaczyc kompa i ruszyc kolo pompy, 5min roboty, a wielki problem i pewnie 100zl przy nastepnej wizycie...
Michal
byrt
Forumowicz
Posty: 326
Rejestracja: 03 lip 2012, 23:02

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: byrt »

Dokładnie tak, żeby jak najwięcej skasować. Mówił, żeby przyjechać jak dalej będzie słabo palił, ale podziękuje. Poszukam we Wrocławiu warsztatu gdzie mi ktoś sprawdzi i ustawi. Zadzwonie do ECU najpierw i zapytam, może nie będą chcieli dużo, a firma dobra ;)
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: szymekgd »

byrt, zloguj w koncu grupe 000BS i nie sprawdz jaki masz ten kat ;)
Michal
byrt
Forumowicz
Posty: 326
Rejestracja: 03 lip 2012, 23:02

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: byrt »

No jasne, dlatego właśnie szukam warsztatu gdzie mi to zrobią, sam nie mam kabla do VAGa.
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: szymekgd »

byrt, taniej Cie wyjdzie jego zakup, podstawowy kabelek z 30zl kosztuje, a za podlaczenie pewnie z 70zl wezma ;)
Michal
byrt
Forumowicz
Posty: 326
Rejestracja: 03 lip 2012, 23:02

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: byrt »

Racja, ale raczej kupię go tylko na allegro w cenie nie większej niż podłączenie auta pod kompa?
ODPOWIEDZ