[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
ODPOWIEDZ
Bodek

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: Bodek »

Nie stawiałbym na turbinę u mnie jest turbo przeładowane i objawia się tym że np na 4 -tym biegu powyżej 3500 obr silnik przełącza się w tryb awaryjny na mniejszych wkręca się bez problemu. Postawiłbym raczej na pompę paliwa.
Awatar użytkownika
WOLF69
Forumowicz
Posty: 367
Rejestracja: 23 maja 2009, 09:55

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: WOLF69 »

CYRULIK pisze:jak masz 110KM to masz turbine ze zmienna geometria, która prawdzopodobnie Ci pada gdy przeładuje ciśnienie wchodzi w tryb awaryjny dlatego po ponownym właczeniu silnika wraca do normy


Witam wszystkich, mam cos podobnego, ale dzieje sie tak kiedy przekrece go na obrotach(czerwone pole), wtedy traci moc i musze go zgasic i uruchomic ponownie. Reka odjol. Tylko jedno to wada czy usterka, jak mozna temu zapobiec i czy w ogule sie da?
http://www.5fantastic.pl/mojepliki Dokumenty-Motoryzacja

Moj Tolek http://toledoclubpolska.pl/viewtopic.php?t=1289

OSTATNI TEST SZYBKOSCI (20/07/12) NA TRASIE - 210 KM/H
Awatar użytkownika
bartek
Forumowicz
Posty: 2115
Rejestracja: 04 lis 2008, 21:12
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Olsztyn

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: bartek »

diselek nie lubi czerwonego pola ;-)
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50
www.rbauto.eu
Zapraszamy
Awatar użytkownika
WOLF69
Forumowicz
Posty: 367
Rejestracja: 23 maja 2009, 09:55

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: WOLF69 »

Dzieki brachu, tyle to i ja wiem i nadal nic mi z tego
:cry:
http://www.5fantastic.pl/mojepliki Dokumenty-Motoryzacja

Moj Tolek http://toledoclubpolska.pl/viewtopic.php?t=1289

OSTATNI TEST SZYBKOSCI (20/07/12) NA TRASIE - 210 KM/H
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7083
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: Sony »

Wolf co Ty za farmazony opowiadasz w ogóle ? Kręcimy do czerwonego pola, na czerwone się nie pakujemy i tyle. Normalne to jest że na czerwonym masz odcięcie...
Awatar użytkownika
bartek
Forumowicz
Posty: 2115
Rejestracja: 04 lis 2008, 21:12
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Olsztyn

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: bartek »

Sony, nic dodać , nic ująć :-D
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50
www.rbauto.eu
Zapraszamy
Bodek

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: Bodek »

Wolf69 otóż najpierw sprawdź zawór N75 może być trefny dlatego silnik Ci się zawiesza jezeli jest dobry to możesz już tylko spokojnie szykować pieniążki na czyszczenie bądź też regenerację turbinki.
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7083
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: Sony »

Bodek pisze:Wolf69 otóż najpierw sprawdź zawór N75 może być trefny dlatego silnik Ci się zawiesza jezeli jest dobry to możesz już tylko spokojnie szykować pieniążki na czyszczenie bądź też regenerację turbinki.
Bodek artysto koledze Wolf69 pakował się notlauf czy coś w podobie bo piłował na czerwonym polu silnik! Przynajmniej z jego opisów tak wynika, więc nawet jak będziesz miał nowiuśką turbinkę etc. to i tak odcięcie będzie i podobne objawy do notlaufu. Proste i logiczne.
Bodek

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: Bodek »

Nie wiem czy
Sony pisze:Proste i logiczne.
niech na wszelki wypadek sprawdzi mi tam nic takiego się nie działo jak wkręciłem go raz pod czerwone pole :-P
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7083
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: Sony »

Bodek pisze:go raz pod czerwone pole

POD a NA to różnica ;)
ODPOWIEDZ