Problem z układem chłodzenia

Tematy ogólno-techniczne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Problem z układem chłodzenia

Post autor: Sony »

weneryniarz, wlanie czystego G12 guzik Ci da :lol: Należy dolać wody, żeby osiągnąć wyższą temperaturę zamarzania.
w
weneryniarz
Forumowicz
Posty: 170
Rejestracja: 06 sty 2014, 12:59

Problem z układem chłodzenia

Post autor: weneryniarz »

wyższą to według Ciebie bliżej czy dalej 0st? ;-)
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Problem z układem chłodzenia

Post autor: Sony »

Wyższa temperatura zamarzania to temperatura jak najniższa. Jeżeli połączysz G12 pół na pół z wodą to osiągniesz temp. zamarzania około -35 stopni.
w
weneryniarz
Forumowicz
Posty: 170
Rejestracja: 06 sty 2014, 12:59

Problem z układem chłodzenia

Post autor: weneryniarz »

skoro mam na GOTOWYM płynie do chłodnic napisane -35st to po kiego mam lać wody?
chyba chodzi Ci o koncentrat ;)
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Problem z układem chłodzenia

Post autor: szymekgd »

weneryniarz pisze:chyba chodzi Ci o koncentrat ;)


To oczywiste.
Michal
k
kikan82

Problem z układem chłodzenia

Post autor: kikan82 »

miło by było gdyby ktoś zauważył mój problem:)
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Problem z układem chłodzenia

Post autor: szymekgd »

kikan82, coś tam napisałem przecież ;)

Zlokalizowałeś przybliżone miejsce wycieku?
Michal
k
kikan82

Problem z układem chłodzenia

Post autor: kikan82 »

Przepraszam szymekgd za nie zauważenie Twojej odpowiedzi;/ wiesz co problem w tym że ja nie widzę żadnego wycieku;/ . Gdybym widział jakikolwiek wyciek to bym już mniej więcej wiedział co zrobić. Zaprowadziłem ostatnio go do mechanika to też zamiast go przyjąć i przyjrzeć się problemowi to powiedział tylko wymień korek bo może z zaworem się coś dzieje i to jeszcze że mam go tylko w serwisie kupić byłem w serwisie tam kosztuje 53 czy tam 59 zł a używkę korek ze zbiornikiem mam za 30 zł. Z kolei chłopaszek który ma sklep z częściami znajdujący się przy salonie vw i skody u mnie twierdzi że właśnie na korku powinien być osad z tym że nie w środku korka tylko na obrzeżach przyjrzałem się temu i na obrzeżach korku nie ma żadnego osadu osad jest tylko tam gdzie się mieści zawór, on z kolei twierdzi a w sumie stawia na to że uszczelka pod głowicą natomiast nikt nie chce się pakować w takie koszta tym bardziej ja a wszystko zaczeło się od założenia chip boxa do tolka jeszcze jak był za granicą.;/
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Problem z układem chłodzenia

Post autor: szymekgd »

Mały wyciek trudno zlokalizować, obejrzyj dokładnie:
- pompę wody, jak padną uszczelniacze to będzie wyciek od frontu
- chłodnicę, przy małym otworze będziesz go długo szukał
- nagrzewnicę,
- przewody i czujniki
- podmień nieszczęsny korek, jak nie trzyma ciśnienia to nie będzie na nim śladu płynu

Przy ładniejszej pogodzie po trasie połóż karton pod auto i zobaczysz skąd leci, jeżeli nie będzie śladu to płyn od razu paruje /mała dziura/, zawsze też pozostaje uszczelka...
Michal
k
kikan82

Problem z układem chłodzenia

Post autor: kikan82 »

będę musiał jakoś to sprawdzić bo Ci mechanicy to tylko wziąć kasę ale już przypatrzeć się problemowi to już nie bo po co ;/ miałem wcześniej vento to się nic nie działo takiego a tu... .

Jeszcze widziałem ze kat ma wyciety;/
ODPOWIEDZ