@haszczu grzałka ceramiczna sie rozsypała( mechanicy tak djagnozuja sonde że jak cos w niej lata to do wymiany. i dlatego problemy ze spalaniem miałeś.
u mnie wpadły przyciemnione szyby całość i pasek z przodu nad lusterkiem
ghul17, no mam nadzieję, że spalanie wróci do normy. Teraz jeszcze musze znaleźć przyczynę gwałtownego spadku obrotów przy zmianie na LPG gdy silnik jest zimny
Było 1.8 20v AGN 125KM
Było 1.8 20VT AUQ 180KM
Było 1.9 TDI ASV 110KM
Jest Leon 1.8T AUQ 180KM
wymiana klocków i tarczy tył plus smarowanie prowadnic , wymiana czujnika ABS-u lewy tył , początkowo chciałem zaślepić EGR-a ale urwałem śrubki mocujące go i wyleciał całkowicie zobaczymy co się będzie działo
Pracuje by żyć , a nie żyje by pracować
Było : 1.6 16v
Jest : 1.8 20v
Wymieniłem dziś kołnierz ( króciec ) przewodu płynu chłodzącego normalnie fontanna była . wpadł oryginalny zamienik i może wytrzyma trochę dłużej niż te podróbki z allegro itp.
Przy okazji odrazu nowy płyn zalałem .
Wymiana czujnika temp, oczywiście nie obyło się bez przygód bo prawie zagotowałem nie moje auto. Bezpiecznik od wentylatorów musiał nie mieć dobrego styku i tak się zagrzał że stopiło plastik i zalało bezpiecznik który ledwo wyciągnąłem bo zalał go stopiony plastik. Dobrze że w porę zauważyłem bo auto sobie pyrkało i wyszło ponad 90 a ja stałem pod maską i czekałem aż się załączą wentylatory. Po wyczyszczeniu gniazda śmiga
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*]
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*] ------------------------------ Jest:
BMW E46 XD M57D30 "Karwan"
BMW E39 M54B25 "Na Leniu" ------------------------------