Strona 5 z 27
Diesel kontra Benzynka
: 08 lis 2008, 07:06
autor: tony
Jakbym był czepliwy to bym kazał Wam (zwolennikom Diesli) porównać benzynę z turbo do diesla z turbo (wyposażenie takie same). Porównujcie podobne wyposażeniowo modele - nie chodzi mi to o KM i NM ale o osprzęt pod maską.
Co powiecie o rywalizacji zwykłego diesla ze zwykłą benzynką??
Diesel kontra Benzynka
: 08 lis 2008, 07:55
autor: maniekmc
No SDI to się turla, a nie jedzie z poj. 1,9 74km to wystarczy do rozpędzenia rowerka- można zapomnieć o wyprzedzaniu. Koledzy Diesle są mądrzy bo teraz startują do nas wolnossaków, ze swoimi
uturbionymi potworami, niestety z uturbionym 1.8 VT, widzę małe szanse na cokolwiek..... (nie biorę pod uwagę silników z modeli CUPRA),chodzi mi o serię
Diesel kontra Benzynka
: 08 lis 2008, 12:00
autor: sz.p.bartek
No SDI to woły robocze, palą 5l/100 i są nie do zajechania.
1.8T to b. fajne silniki ale jak pojeździsz dynamicznie to tez ładnie palą, ale dość o ekonomii.
Widzę, że zazdrość o
TURBO u kolegów sie ujawnia
Diesel kontra Benzynka
: 08 lis 2008, 12:02
autor: tony
Diesel kontra Benzynka
: 08 lis 2008, 12:22
autor: m11hau
a co z usmiechem na twarzy po przekroczeniu 4 tys obrotow i wsluchiwaniu sie w mruczenie silniczka???
Diesel kontra Benzynka
: 08 lis 2008, 12:24
autor: tony
m11hau pisze:a co z usmiechem na twarzy po przekroczeniu 4 tys obrotow i wsluchiwaniu sie w mruczenie silniczka???
"poezja", której zazdroszczą nam dieslowcy
Diesel kontra Benzynka
: 08 lis 2008, 13:38
autor: Tomas
a co z uśmiechem na twarzy po zatankowaniu baka do pełna i przejchaniu na nim 1100km?
Diesel kontra Benzynka
: 08 lis 2008, 15:03
autor: sz.p.bartek
Diesel kontra Benzynka
: 08 lis 2008, 15:52
autor: m11hau
Widze,ze kolega nie ma pojecia o 2.3 v5... a polecam sprawdzic i sie przejechac....
a mruczenie dieselka w calej gamie obrotow(szczegolnie po 3 tys) to bajka
Diesel kontra Benzynka
: 08 lis 2008, 16:19
autor: sz.p.bartek
m11hau pisze:Widze,ze kolega nie ma pojecia o 2.3 v5... a polecam sprawdzic i sie przejechac....
Dla mnie to taki silnik mruczeć może co najwyżej na biegu jałowym a nie powyżej 4tys, a diesel nie mruczy tylko warczy hehe