A co ja bede gadal, poszla mi chłodnica i tyle mam do gadki. Całe szczescie, ze mam znajomego co mi to wszystko zrobi bo poszla mi rdza do zbiorniczka wyrownawczego. Prawdopodobna przyczyna to ze byla walnieta przed moim zakupem i zostala zalana albo zasypana uszczelniaczem. Teraz plukanie i czyszczenie calego ukladu i wymaiana chlodnicy. Koszt ok 500 PLN.
vitara, masz calkowita racje jak cos robic to PRO.
wszędzie wszyscy piszą uszczelką pod głowicą i nic tylko uszczelka ale uszczelkę robi się w ostateczności wiem bo trochę grzebię przy autach - nawet dobrze wykoananą wymianą uszczelki czasem można zarżnąć silnik całkowicie
Postanowiłem w ciepłym garażu autko i zerwałem konsole środkową wyjąłem nagrzewnicę co się okazało była w środku nie drożna a do tego popękana w dwóch miejscach wymieniłem na używkę i na razie jest super i nic się nie dzieję
Ewentualnym następcom którzy będą mieć podobny problem radzę myśleć diagnozować czytać a nie bach uszczelką pod głowicą
Podłączę się pod temat,żeby nie zakładać nowego.
A mianowicie mam takie pytanko do was,kolega ma Passata B5 1,9 TDi (110km) i po ostrzejszej jeździe tak do 200 przez jakieś 10 km i później gdy zwolnił tak do 100-120 i przejechał jakieś 20km zapaliła mu się kontrolka od płynu,dodam że temperatura była cały czas na 90,po zatrzymaniu i sprawdzeniu okazało się,że nie ma płynu.Czym może to być spowodowane,że uciekł płyn.???Wcześniej było wszystko ok płynu nie ubywało.
Jeśli chodzi o jakieś masło na korku to nie ma,a także oleju też nie przybywa.
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Kolega od passata niech sprawdzi na poczatek cienki waz pomiedzy chlodnica a zbiornikiem wyrownawczym moze byc zatkany i wtedy bedzie wyrzucac plyn zbiornikiem w taki sposob ze nie wiadomo jak ani ktoredy tymbardziej w czasie jazdy.Co do kolegi Szymona to korek polecam kupowac w sklepie bo kosztuje grosze ja np.placilem 12 pln a w 3miescie powinien byc dostepny od reki szkoda czasu na jakies paczki i oplaty za przesylki z takimi pierdolami
Dzięki koledzy,powiem mu dzisiaj i zobaczymy co z nim jest nie tak. Powiem wam jeszcze,że wczoraj jeździł i zrobił tak ponad 100 km i płynu nie ubyło. Nie rozumiem dlaczego ubyło jak przegonił auto to tych 200.
Migacz wystarczy ten przewód zdjąć???