[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: kornat »

Najprawdopodobniej tak ponieważ sztanga z max doładowania do min doładowania wykonuje ruch na wysokość ok. 18mm więc jeżeli się ślizga na boki to traci parę mm a co za tym idzie nie steruje kierowniczkami jak należy. Ten pierścień nie jest drogi więc warto spróbować.
Awatar użytkownika
lukasz070788
Forumowicz
Posty: 67
Rejestracja: 13 kwie 2011, 09:01

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: lukasz070788 »

Tak właśnie mi się wydawało i szukałem potwierdzenia mojej teorii. Jutro postaram się gdzieś to kupić i założyć ...
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: szymekgd »

lukasz070788 pisze:Wyplosz, grucha fabrycznie ustawiona [...]


Ustawiona do twojej turbiny czy do turbiny z ktora byla oryginalnie sparowana?
Awatar użytkownika
lukasz070788
Forumowicz
Posty: 67
Rejestracja: 13 kwie 2011, 09:01

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: lukasz070788 »

szymekgd, jeśli jest fabrycznie ustawiana i montowana do tej samej turbiny tj. Garret będzie działać tak samo odległości i otwory na śruby są identyczne, co innego gdybym montował gruszke np z KKK do garreta to wtedy bym się zgodził, poza tym gruszki nie ustawia się do turbiny tylko samą gruszkę tzn sztanga musi dojść do końca i w tym momecie ma osiągnąć wartość 17Psi. Ale dla pewności i tak zmierzyłem i było 17Psi...

[ Dodano: 2011-05-14, 10:49 ]
Witam forumowiczów! znowu mam problem z moim turbo :-/ przy 120km/h odcina czyli tryb awaryjny. na logu pokauje, przekroczona granica doładowania. grucha niby sprawna nie puszcza powietrza, N75 też co jeszcze może być?
d
daniel_1906
Forumowicz
Posty: 41
Rejestracja: 30 gru 2010, 18:33

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: daniel_1906 »

a u mnie średnie z kompa pokazuje od 3,1 do 3,5 a pali mi tak od 6,5 do 7,5 i dodam tylko ze były kasowane błędy na komp..., ale teraz mam pytanie do was kilka dni temu pojechałem z Krakowa do Bytom jechałem różnie 140 później 160 a w drodze powrotnej nawet 190 i i przy 160 zaczęła spadać mi moc i nie mogłem jechać więcej niż 120 i wtedy mi serce stanęło ale po jakiś 3 kilometrach zjechałem na stacje wyłączyłem auto podniosłem maskę wszystko ok to pomału ruszam dalej i już wszystko gra!! i teraz pytanie co to mogło być?? dodam tylko ze włączyłem klimę (nie działa bo jest gdzieś dziura na chłodnicy ;/;/)
w tym momencie i po jakieś min moc zaczęła spadać, ale później ja wyłączyłem tak samo jak radio bo już nie wiedziałem co się dzieje czy to może być wina klimy czy coś innego ;( ???
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: szymekgd »

daniel_1906: haslo do szukania przyczyn dla Ciebie to tryb awaryjny i/lub "notlauf" ;)
Awatar użytkownika
rysiekkk1
Forumowicz
Posty: 318
Rejestracja: 09 paź 2010, 01:29

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: rysiekkk1 »

Notlauf...
d
daniel_1906
Forumowicz
Posty: 41
Rejestracja: 30 gru 2010, 18:33

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: daniel_1906 »

dziękuje za szybką odpowiedz ;) a może wiecie ile coś takiego może kosztować u mechanika? . ale widzę ze chłopaczki to robili sami ale ja się w ogóle na tym nie znam wiec chyba lepiej mechanik?
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: szymekgd »

"Mechanicy" tez czasami lubia sie z tym bawic ;)

Na poczatek odczyt bledow z kompa i logowanie auta, na forum jest sporo o tej "przypadlosci", w twoim przypadku pewnie jakas ***ola to bedzie.
Awatar użytkownika
lukasz070788
Forumowicz
Posty: 67
Rejestracja: 13 kwie 2011, 09:01

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: lukasz070788 »

co może być przyczyną przeładowanie poza wężykami, N75 gruszką i zapieczonymi kierownicami?
ODPOWIEDZ