[1M] Sprężyny przód / tył

Tematy ogólno-techniczne
ODPOWIEDZ
B
Bartosz_n
Forumowicz
Posty: 728
Rejestracja: 13 wrz 2011, 16:32
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9.TDI
Lokalizacja: Warszawa

[1M] Sprężyny przód / tył

Post autor: Bartosz_n »

No to do B6 przydałyby się sprężynki -40 ;-)
s
seeker84
Forumowicz
Posty: 535
Rejestracja: 27 paź 2012, 19:06

[1M] Sprężyny przód / tył

Post autor: seeker84 »

Nie, nie chce go obniżać.
Nie ma to sensu na moich drogach :P
Awatar użytkownika
Kitaj
Forumowicz
Posty: 2816
Rejestracja: 01 lip 2008, 23:52
Auto: E46 330xd/A6 C5 2.8
Model: M57D30/2.8 ALG
Lokalizacja: Okolice Oławy

[1M] Sprężyny przód / tył

Post autor: Kitaj »

seeker84 pisze:Nie ma to sensu na moich drogach :P


B6 są twardsze od B4 więc na twoich drogach też nie wiem czy jest sens :-P
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*] :(
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*]
------------------------------
Jest:
:579: :585: BMW E46 XD M57D30 "Karwan" :585: :579: Obrazek
:579: BMW E39 M54B25 "Na Leniu" :579:
------------------------------
s
seeker84
Forumowicz
Posty: 535
Rejestracja: 27 paź 2012, 19:06

[1M] Sprężyny przód / tył

Post autor: seeker84 »

Wiem, że są twardsze :P ale bez przesady :P
Jeździłem na podobnych i bardzo mi się podobało.
Tylko nie wiem, jakiej firmy sprężyny dobrać?
k
krolik54
Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 02 lis 2011, 18:21
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Lębork

[1M] Sprężyny przód / tył

Post autor: krolik54 »

Miałem B6 i sprężyny eibach, co prawda nie w seacie a oplu ale jeździło to rewelacyjnie.
Awatar użytkownika
Bajan
Forumowicz
Posty: 172
Rejestracja: 03 wrz 2013, 20:37
Auto: Leon 1M
Model: 1.6 16V BCB
Lokalizacja: Rzepiennik

[1M] Sprężyny przód / tył

Post autor: Bajan »

Znalazłem takie sprężyny na OLX: http://olx.pl/oferta/sportowe-sprezyny- ... 442414a137

Po kontakcie ze sprzedającym dowiedziałem się ze miał je założone w golfie 4 kombi, dodał także że 2 sztuki sa z octavii i dwie z bory. Podał mi także ich numery seryjne: 28 99 EW7908002HA oraz 18 99 1540001VA i teraz moje pytanie czy bedzie to pasowało do 1M ARl? Nacisk przedniej osi mam 990kg a tylniej 930kg.
Awatar użytkownika
Kitaj
Forumowicz
Posty: 2816
Rejestracja: 01 lip 2008, 23:52
Auto: E46 330xd/A6 C5 2.8
Model: M57D30/2.8 ALG
Lokalizacja: Okolice Oławy

[1M] Sprężyny przód / tył

Post autor: Kitaj »

Jak na tyle założysz od kombi to wgl nie siądzie tył, będzie tylko twardziej :-)
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*] :(
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*]
------------------------------
Jest:
:579: :585: BMW E46 XD M57D30 "Karwan" :585: :579: Obrazek
:579: BMW E39 M54B25 "Na Leniu" :579:
------------------------------
Awatar użytkownika
futrosky
Forumowicz
Posty: 236
Rejestracja: 08 lip 2013, 19:22
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

[1M] Sprężyny przód / tył

Post autor: futrosky »

Witam. Mam zamiar załozyć spręzyny -40mm H&R do seryjnych amortyzatorów. Jakie będą plusy i minusy ? Z tego co mówili znajomi będzie -40mm i szybciej zużyją się amortyzatory i będzie bardziej twardy a tak to nic. Więc opłaca się speżyny 4x H&R -40mm za 100 zł ? Do seryjnych amorów ?
B
Bartosz_n
Forumowicz
Posty: 728
Rejestracja: 13 wrz 2011, 16:32
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9.TDI
Lokalizacja: Warszawa

[1M] Sprężyny przód / tył

Post autor: Bartosz_n »

futrosky, wszystko zależy od tego w jakim stanie masz obecne amory . jeśli są już wyczerpane to możesz mieć efekt piłeczki pin-pongowej na wybojach .
Dodatkowo amory szybko się wykończą .
Auto na pewno stwardnieje i powinna poprawić się kontrola nad autem podczas pokonywania zakrętów . Na więcej nie masz co liczyć przy seryjnych amortyzatorach. Sportowy kit lub gwint pozwala na dużo więcej :-D
A no i oczywiście wygląd autka na +
Awatar użytkownika
futrosky
Forumowicz
Posty: 236
Rejestracja: 08 lip 2013, 19:22
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

[1M] Sprężyny przód / tył

Post autor: futrosky »

tylne mam gazowe wymienione rok temu. Czyli są roczne. A przednie to chyba oryginalne :) i 12 letnie. Ogólnie jazda na zakrętach o ładnej nawierzchni można jeździć ? Czy wyląduje w rowie? Bo jak się obniży to lepiej będzie przylepiony bo amory seryjne nie wpływają na jazdę przy wybojach i tzw "dywanu" i zakrętach ?
ODPOWIEDZ