[ALL] Dziwne i niespotykane usterki / pytania

Tematy ogólno-techniczne
ODPOWIEDZ
Szymek08
Forumowicz
Posty: 1687
Rejestracja: 22 sie 2009, 17:18
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF+
Skąd?: Piła

[ALL] Dziwne i niespotykane usterki / pytania

Post autor: Szymek08 »

ok. zdecydowałem się na samodzielne czyszczenie. Ja do kompa się dostawałem - przy programie chciałem zachować orginalny program więc soft został wgrany na nową kość pamięci. Po wyjęciu wystarczy go rozpołowić
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Skąd?: okolice Krosna

[ALL] Dziwne i niespotykane usterki / pytania

Post autor: vwir »

Czekaj czekaj... Czyli masz wlutowane podstawki i wsadzoną nową kość z chipem? A przed zrobieniem chipa się to nie działo? To sprawa się wyjaśniła. Nie łączy Ci pamięć w podstawce. Warto rozpołowić kompa, wyjąć kości, potraktować to kontakt sprayem i wsadzić kości z powrotem. Po skręceniu kompa i odpaleniu auta postukaj w kompa jakimś śrubokrętem i zobacz, czy znowu nie zgaśnie.
Szymek08
Forumowicz
Posty: 1687
Rejestracja: 22 sie 2009, 17:18
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF+
Skąd?: Piła

[ALL] Dziwne i niespotykane usterki / pytania

Post autor: Szymek08 »

vwir, nie do końca jest tak jak piszesz. Nową kość kupiłem identyczną jak stara i została wlutowana w jej miejsce. Po sofcie zrobiłem już ponad 50tkm i dopiero teraz coś się działo. Kolega Sony mnie przekonał co bym się na koszty u elektroników nie narażał bo tak i tak nic nie zrobią jak Tolek Jeździ. Na razie pomogło kontakt sprayem we wtyczkę kompa. ale chcę to wszystko rozebrać i przeczyścić.
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Skąd?: okolice Krosna

[ALL] Dziwne i niespotykane usterki / pytania

Post autor: vwir »

Nowa kość jest wlutowana w płytę, czy wlutowana jest podstawka, a kość w nią włożona?
Szymek08
Forumowicz
Posty: 1687
Rejestracja: 22 sie 2009, 17:18
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF+
Skąd?: Piła

[ALL] Dziwne i niespotykane usterki / pytania

Post autor: Szymek08 »

w płytkę
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[ALL] Dziwne i niespotykane usterki / pytania

Post autor: szymekgd »

Szymek08 pisze:zdecydowałem się na samodzielne czyszczenie.


Polecam specjalny sprej do styków elektr. i szczoteczkę do zębów ;)
Michal
Szymek08
Forumowicz
Posty: 1687
Rejestracja: 22 sie 2009, 17:18
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF+
Skąd?: Piła

[ALL] Dziwne i niespotykane usterki / pytania

Post autor: Szymek08 »

dziś się za to zabiorę. Teraz wszystko działa ale chcę to zrobić porządnie :-) Nigdy bym się nie spodziewał że przyczyną takich problemów może być źle kontaktująca wtyczka w ECU
Awatar użytkownika
misiek73.70
Forumowicz
Posty: 87
Rejestracja: 16 paź 2009, 10:34
Auto: Seat Toledo 1M2
Model: 1.8 20V
Skąd?: Elbląg

[ALL] Dziwne i niespotykane usterki / pytania

Post autor: misiek73.70 »

Witam.Mam taki mały problem.Po wymianie tej rury Obrazek zauważyłem taką przypadłość.Pochmurny dzień lub wieczór temperatura otoczenia w okolicy 15 stopni,seat za******la jak marzenie.Natomiast podczas słonecznego dnia jak buda się nagrzeje wyczuwam podczas jazdy delikatne przyszarpnięcia.Podczas dynamicznej jazdy tego nie ma (powiedzmy jazda pustą ulicą 4 lub 5 bieg prędkość około 60 km/h).Bardziej objawia się podczas dojazdu do skrzyżowania czy podczas jazdy za jakimś zamułem który jedzie 40km/h. silnik 1.8 20 v agn
...kto nie klaszcze ten z POLICJI....
Awatar użytkownika
haszczu
Moderator
Posty: 3380
Rejestracja: 01 mar 2013, 18:50
Auto: Seat
Model: Leon 1.8T AUQ
Skąd?: Pilzno

[ALL] Dziwne i niespotykane usterki / pytania

Post autor: haszczu »

misiek73.70, przepływa sprawna? Obroty na jałowym nie falują? A może gdzieś masz nieszczelność w tych okolicach
Było 1.8 20v AGN 125KM
Było 1.8 20VT AUQ 180KM
Było 1.9 TDI ASV 110KM
Jest Leon 1.8T AUQ 180KM
Awatar użytkownika
misiek73.70
Forumowicz
Posty: 87
Rejestracja: 16 paź 2009, 10:34
Auto: Seat Toledo 1M2
Model: 1.8 20V
Skąd?: Elbląg

[ALL] Dziwne i niespotykane usterki / pytania

Post autor: misiek73.70 »

Przeplywka teoretycznie czysta (podczas wymiany tej rurki i przy okazji wymiana filtra powietrza , czysciutko jak by z fabryki wyjechał). Co do obrotów to falują ale minimalnie.Borykam się jeszcze co jakiś czas z chwilowym spadkiem mocy(trwa to dosłownie kilka sekund). I czasami jak na jedynce chcę mu szybko ruszyć to nie przyspiesza płynnie tylko jakby skokami.
...kto nie klaszcze ten z POLICJI....
ODPOWIEDZ