Sprawdzałem gruchę i pracuje, zawór N75 też był podmieniany, EGR też profilaktycznie zaślepiony:) To że będzie się wolniej wyprzedzać to wiem ale chodzi mi o to żeby nie uwalić silnika. Jest w dobrym stanie oleju nie bierze szkoda byłoby zniszczyć. Nie znam się jeszcze aż tak więc pytam.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Trzpień czy chodzi góra-dół a jak sprawdzić czy jest szczelna ??
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Witam. Mam problem. Po puszczeniu gazu w moim Tolku (1,9 tdi) słychac dziwne metaliczne tarcie. Rewelacyjnie to słychac po otwarciu puszki filtra powietrza. Dodam tez ze Tolek przechodzi nagminnie w tryb awaryjny po przekroczeniu wartosci 3000 obr. Pomoże ktoś, jak do tego podejsc, co moze byc przyczyną. Z górki dzieki.
W Gdyni sa rozne ceny, dzis pytalem bo jestem w temacie i:
1. 200 demontaz/montaz + 100 czyszczenie (ropa, papierek itp), ew. bardziej profi, z piaskowaniem, to ok + 200, ale gosc wysyla
2. cyt.: 500 wym/zam turbiny ustawienie i adaptacja oraz test komputerowy
Od czerwca pkt.1 zmienil cene na 500zl..
Ostatnio zmieniony 14 cze 2011, 12:36 przez szymekgd, łącznie zmieniany 1 raz.