[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4524
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Lokalizacja: Zabrze

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: Roxon40 »

Sprawdzałem gruchę i pracuje, zawór N75 też był podmieniany, EGR też profilaktycznie zaślepiony:) To że będzie się wolniej wyprzedzać to wiem ale chodzi mi o to żeby nie uwalić silnika. Jest w dobrym stanie oleju nie bierze szkoda byłoby zniszczyć. Nie znam się jeszcze aż tak więc pytam.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: szymekgd »

Ale sprawdzales tylko trzpien, czy tez czy jest szczelna?
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4524
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Lokalizacja: Zabrze

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: Roxon40 »

Trzpień czy chodzi góra-dół a jak sprawdzić czy jest szczelna ??
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: szymekgd »

Roxon40 pisze:Trzpień czy chodzi góra-dół a jak sprawdzić czy jest szczelna ??


Czytalem, ze zanurza sie w wodzie i dmucha w wezyk, jezeli puszcza to do wymiany.

Tutaj wiecej w temacie: http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.ph ... ght=grucha
Ogolnie gdzies jeszcze (elektroda lub tdi) czytalem posty uzytkownika Sztomel o silowniku turbiny.
R
R20
Forumowicz
Posty: 5
Rejestracja: 19 lis 2010, 21:38

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: R20 »

Witam. Mam problem. Po puszczeniu gazu w moim Tolku (1,9 tdi) słychac dziwne metaliczne tarcie. Rewelacyjnie to słychac po otwarciu puszki filtra powietrza. Dodam tez ze Tolek przechodzi nagminnie w tryb awaryjny po przekroczeniu wartosci 3000 obr. Pomoże ktoś, jak do tego podejsc, co moze byc przyczyną. Z górki dzieki.
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: szymekgd »

Zdejmij dolot powietrza do turbiny i sprawdz jak wygladaja lopatki.
R
R20
Forumowicz
Posty: 5
Rejestracja: 19 lis 2010, 21:38

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: R20 »

Po sprawie, kierownice turbiny do reanimacji, gruszka, zaworek N75 i pyka jak złotko, :)
Awatar użytkownika
Radar
Forumowicz
Posty: 226
Rejestracja: 13 wrz 2010, 21:27
Auto: Toledo
Model: 1L
Lokalizacja: Międzyzdroje

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: Radar »

Ile taka przyjemność cię kosztowała
Był Tolek 1L AFN jest Tolek 1M AHF
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: szymekgd »

W Gdyni sa rozne ceny, dzis pytalem bo jestem w temacie i:
1. 200 demontaz/montaz + 100 czyszczenie (ropa, papierek itp), ew. bardziej profi, z piaskowaniem, to ok + 200, ale gosc wysyla
2. cyt.: 500 wym/zam turbiny ustawienie i adaptacja oraz test komputerowy

Od czerwca pkt.1 zmienil cene na 500zl..
Ostatnio zmieniony 14 cze 2011, 12:36 przez szymekgd, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
kryhh
Forumowicz
Posty: 17
Rejestracja: 19 paź 2010, 00:50

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: kryhh »

A gdzie pytałeś/polecasz, jeżeli można wiedzieć. Wydaje mi się, że też czeka mojego tolka operacja przeszczepu turbiny.

pozdrawiam
ODPOWIEDZ