Wszystko o silnikach wysokoprężnych
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280 Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22
Post
autor: szymekgd » 25 maja 2015, 08:36
Czy na VAG-u coś wyjdzie?
Powinno widać zmiany wartości przy manipulacjach pedałem.
Michal
sprat
Forumowicz
Posty: 132 Rejestracja: 11 mar 2014, 12:08
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Zgierz/Zamość
Post
autor: sprat » 25 maja 2015, 11:33
A jakie będą poprawne wartości?
damian1314
Forumowicz
Posty: 12 Rejestracja: 25 maja 2015, 11:35
Auto: Toledo 1L
Model: AFN
Lokalizacja: Kielce
Post
autor: damian1314 » 26 maja 2015, 08:27
Dane podane sa w procentach wiec przy tescie vagiem powinienes wiedziec czy dobry sygnal wysyla pedal gazu czy tez nie
sprat
Forumowicz
Posty: 132 Rejestracja: 11 mar 2014, 12:08
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Zgierz/Zamość
Post
autor: sprat » 26 maja 2015, 10:22
No tak ale jak to wyglada - pedal w polozeniu 0 - zero procent? Pedal na polowie - 50%?
Czy jak
irocket
Forumowicz
Posty: 1132 Rejestracja: 03 sie 2013, 12:46
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9TDi 1Z
Lokalizacja: Rzeszów / Krosno
Post
autor: irocket » 26 maja 2015, 10:42
no mniej więcej
sprat
Forumowicz
Posty: 132 Rejestracja: 11 mar 2014, 12:08
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Zgierz/Zamość
Post
autor: sprat » 26 maja 2015, 11:55
dzięki
sprat
Forumowicz
Posty: 132 Rejestracja: 11 mar 2014, 12:08
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Zgierz/Zamość
Post
autor: sprat » 01 lip 2015, 21:55
Witam, pedał gazu przyspiesza OK i nie ma żadnych problemów. Mam jednak takie pytanie - gdy delikatnie go wcisne, auto przyspiesza lecz na pedale pojawia sie minimalny opor. Mocniej dociskam opor znika. Dodam, że nie ma przerw w przyspieszaniu nawet minimalnych. co to może być?