radio jest wymontowane na razie. masy nie sprawdzałem ale zrobię to przy lepszym świetle. A z całą elektryką to tylko do elektryką bo nie znam się na tym.
Ale dzięki za sugestie
A co to może być nie tak, jeśli stan benzyny podnosi mi się dość długo do stanu faktycznego?
michal.k pisze:A co to może być nie tak, jeśli stan benzyny podnosi mi się dość długo do stanu faktycznego?
Bimetaliczny wskaźnik poziomu paliwa. Są tam dwie blaszki, które muszą się rozgrzać, żeby pokazywać co trzeba. Poza tym nie przejmuj się, jak poziom będzie niższy przy hamowaniu, szybkim skręcie w prawo i jeździe z górki. To normalne. Pływak nie jest na środku. Temat był już poruszany.
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ
Co do tego że poziom waha się na zakrętach i przy hamowaniu to wiem, ale to o tych dwóch blaszkach to nie wiedziałem. Dzięki wielkie
////
Jest rozwiązanie!:-D Uziemienie za akumulatorem było zaśniedziałe od rdzy, po przeczyszczeniu wszystko przeszło jak ręką odjął
Dzięki za pomoc.
jak miałem auto na lewarku (na ręcznym i na biegu) to koło miało dość sporo luzu po obrocie, tak jak na obrazku. nie jest to na pewno na przegubach bo półoś razem z kolem sie krecila. moze to gdzies w skrzyni? albo dwumas? tak powinno byc czy mam jakis problem? w czasie jazdy nie ma zadnych niepokojących objawow poza tym ze puszczajac gaz jest male szarpniecie i przy dodawaniu podobnie, ale nie wiem czy to przez to.
Kolega pisał, że półoś kręci się razem z kołem, więc albo przegub wewnętrzny (ale przy takim luzie to by już go nie było) albo luz na mechaniźmie różnicowym. Z drugim kołem jest podobnie?
Sprawdź jeszcze czy na różnych biegach będzie różny luz - jeżeli tak to masz problem po stronie silnik-skrzynia (np. dwumas), jeżeli nie to postronie skrzynia-półoś (przegub wewn. mech.różnicowy).
Ja bym obstawiał luz w skrzyni na satelitach. Moja Ibiza miała tak samo, a nawet czasem przy długiej jeździe były stuki w skrzyni. Poszła do nowego szczęśliwego właściciela...
Witam Chciałbym sie na początek przywitac i poradzić sie specjalistów
U mnie pojawia sie dziwna sprawa podczas parkowania mojego Toledo 2001 r 1M pojawia sie charakterystyczne trzeszczenie z kolumny kierowniczej. Pojawia sie to głównie podczas powolnej jazdy i kręceniu kierownicą. Co to może być ?? Dzięk przybiera na sile podczas hamowania i kręcenia..... Prosze o pomoc......
Przywitaj się kolego w odpowiednim do tego miejscu i przeczytaj regulamin.
Ostatnio zmieniony 17 sie 2011, 12:34 przez Wielki, łącznie zmieniany 1 raz.
Po zdjęciu plastiku pod kierą masz widoczne mocowanie kolumny. Mocowanie idzie od zespołu pedałów do kolumny jest trzymane śrubą. Trzeba ją nasmarować i powinno przestać.