Diesel kontra Benzynka

Luźne gadki o wszystkim
Awatar użytkownika
DzieX
Administrator
Posty: 3224
Rejestracja: 22 cze 2011, 09:58
Auto: Seat
Model: Toledo 1M
Lokalizacja: Nadarzyn
Kontakt:

Diesel kontra Benzynka

Post autor: DzieX »

Mój ma 1303kg.
SEAT Toledo .:R32 4x4: forum facebook blog | VW Polo | RENAULT Laguna | SEAT Leon
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Diesel kontra Benzynka

Post autor: kornat »

loockas pisze:Może TDI

Tak, Golf ALH ma 1302kg a Toledo AHF ma 1246kg wyposażenie podobne.
G
GangstaMarc

Diesel kontra Benzynka

Post autor: GangstaMarc »

kornat pisze:
loockas pisze:Może TDI

Tak, Golf ALH ma 1302kg a Toledo AHF ma 1246kg wyposażenie podobne.


Mój Tolek AHF ma 1346 w dowodzie :P
Awatar użytkownika
migacz1981
Forumowicz
Posty: 939
Rejestracja: 10 paź 2010, 18:22
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Wałbrzych - okolice

Diesel kontra Benzynka

Post autor: migacz1981 »

Wracam do pierwotnego tytułu i celu tego tematu.Mój TD pali w cyklu mieszanym o tej porze roku 6 l/100 km na zbiorniku przejeżdzam teoretycznie 920km,brat ma cordobe vario 1.6 benzyna AEE jemu pali niecałe 8 litrów przy cenie 5.48 ja za cały bak musze wydac 300 zł on żeby przejechać te same kilometry musi wydać 390 przy cenie benzyny 5.33 mimo róznicy w cenie na korzyść benzyny diesel i tak wychodzi dużo taniej
Obrazek
"TITKO je poźiątku"
K
Kamik
Świeżak
Posty: 1
Rejestracja: 21 lis 2016, 23:24
Auto: Seat Toledo 1L 98r.
Model: 1.9 TDI 110KM AFN
Lokalizacja: Kalisz

Diesel kontra Benzynka

Post autor: Kamik »

Aktualnie Tolek 98r. 1L 1.9TDI 110KM
Chodzi jak burza, ekonomiczny aż za, w środku cisza, na zewnątrz lekko hałas ale dałem pod mache wyciszającą ;p
H
HQ-Automotive
Forumowicz
Posty: 54
Rejestracja: 21 paź 2016, 12:49
Auto: Seat Toledo 2
Model: 1.9 TDi 110km
Lokalizacja: Warszawa

Diesel kontra Benzynka

Post autor: HQ-Automotive »

Co do tej ciszy w środku to nie do końca się zgodzę, też mam 1.9 110km 2004r ostatni wypust i do 120km/h jest okej, potem robi się faktycznie głośno- na minus zdecydowany brak skrzyni 6 biegowej, przez co byłoby jeszcze ekonomicznej, ale nie narzekam bo średnie spalanie na trasie 5,5l przy lekkim deptaniu. Gorzej w mieście gdzie dochodzi nawet do 8. Oponki 205/55 r16 letnie i "15" zimowe.
http://www.hq-automotive.co.uk - wycieraczki samochodowe. Producent.
Awatar użytkownika
Toledofan
Forumowicz
Posty: 8
Rejestracja: 03 wrz 2014, 15:00
Auto: SEAT TOLEDO III
Model: 2.0 TDI 140 KM
Lokalizacja: Warszawa

Diesel kontra Benzynka

Post autor: Toledofan »

Benzyna to spokój zimą po mrozach.
Awatar użytkownika
macsta12
Forumowicz
Posty: 318
Rejestracja: 25 kwie 2012, 14:15
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV+
Lokalizacja: Dęblin

Re: Diesel kontra Benzynka

Post autor: macsta12 »

Toledofan pisze:Benzyna to spokój zimą po mrozach.

Taa Ojciec teraz włożył po mrozach 1600 zł w vw polo 1.0 benzyne bo coś zamarzło i nie było smarowania przez co wał stanął. Od krótkich odcinków wytwarza się ten biały szlam w silniku i zatyka co popadnie.

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
DzieX
Administrator
Posty: 3224
Rejestracja: 22 cze 2011, 09:58
Auto: Seat
Model: Toledo 1M
Lokalizacja: Nadarzyn
Kontakt:

Diesel kontra Benzynka

Post autor: DzieX »

Akurat argument z krótkimi dystansami mimo wszystko bardziej przemawia za benzyną.
SEAT Toledo .:R32 4x4: forum facebook blog | VW Polo | RENAULT Laguna | SEAT Leon
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4524
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Lokalizacja: Zabrze

Diesel kontra Benzynka

Post autor: Roxon40 »

Dokładnie, choć i benzyną trzeba trochę polatać w zimę, żeby się maź nie zbierała, ale na pewno w mniejszym stopniu niż TDI, którego co chwila trzeba przegonic, nie ważne czy lato, czy zima, żeby turbo pracowało jak trzeba. Na krótkie odcinki zdecydowanie brałbym benzynę.
ODPOWIEDZ