No to w takim razie dziwna sprawa, bo wszystko wygląda na notlaufa, więc powinien być widoczny z tego co mówisz. A może jakaś dziura w rurze od turbo, albo coś w tym kierunku...
Znaczy ze nie elektronika tylko jakaś usterka mechaniczna.
Jeżeli złapie notlauf to pozostawia po sobie błąd, który będzie dopóki się go nie skasuje przez VAGa. Jeżeli taka sytuacja to mam dwa pytania.
1. Kiedy i w jakim stanie jest filtr powietrza?
2. W jakim stanie są druciki przepływomierza?
sa przypadki ze jest problem i z turbinka i przeplywka. po prostu zbieg okolicznosci ze akurat obie sie w koncu spsuły. nie mowie ze akurat Tobie sie to stalo ale tez tego nie wykluczaj. moze byc tak jak mowisz ze odczuwales ze jakby byl slabszy i wtedy mogla juz przeplywka powoli siadac. a z czasem zapiekly sie kierowniczki i kompletnie stracil moc.
Piszesz ze kierownice niedawno byly czyszczone to w sumie dlaczego turbina sie tak pozno zbiera, potem chwilowo nabija dobre cisnienie i po chwili przeładowuje. nie sposob wymieniac po kolei wszystkich rzeczy bo sie wymieni pol samochodu. najlepiej jakbys skombinowal taka sama przeplywke. najlepiej od innego tdi 150 KM. wtedy numery powinny sie zgadzac a to bardzo wazne. a moze po prostu masz zalozona przeplywke od innego modelu?? a moze mechanik regulowal taka srubke przy gruszcze, ktorej ustawienia nie powinno sie zmieniac bez odpowiedniej wiedzy i turbina sie rozregulowala ?? najwazniejsze to miec dobrego zaprzyjaznionego mechanika i wtedy mialbys pewnosc ze wszystko zostalo odpowiednio zrobione...
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
A może źle złożona turbina po czyszczeniu i nie mówię tu o regulacji gruszki tylko o bebechach czyli o kierownicach, może pod złym kątem itp. gdzieś kiedyś czytałem właśnie o takim przypadku
Ostatnio zmieniony 02 mar 2010, 22:29 przez valdeeTDI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powered by MR-MOTORS
120,4KM@258,5Nm 140,4KM@307,8Nm ?