Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

lenio, 000 ok, kat wtrysku b.ladny ;) Do n75 1-2 krople ropy, sztange potraktuj smarem w aerozolu i rozruszaj.
Marios
Forumowicz
Posty: 36
Rejestracja: 18 sty 2012, 21:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Marios »

Witam. Czy mógłby ktoś ocenić logi:
Przepływka (grupa 003):
http://imageshack.us/photo/my-images/684/grupa003.jpg/
Turbina (grupa 011), tu źle zrobiłem, bo logi są zrobione w momencie, gdy samochód już złapał "notlauf":
http://imageshack.us/photo/my-images/571/grupa011.jpg/
Po wypięciu przepływomierza (grupa 003):
http://imageshack.us/photo/my-images/833/grupa003b.jpg/
A tu poprawny log turbiny (w trakcie logowania przepływka była wypięta), żółty kolor to procent otwarcia zaworu ustala się na poziomie 92,4%.
http://imageshack.us/photo/my-images/39/grupa011b.jpg/
Dodatkowo pojawia się kod błędu:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Devation
P1557 - 35-00 --.
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7083
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

Marios, dla mnie te logi są zarąbiście nieczytelne i o kant du*y za przeproszeniem je potłuc.

Wrzuć je tutaj: vaglog.rtnet.pl
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Sony, szkoda zachodu ;)

Marios, po co robisz log 003 z wypieta przeplywka, przeciez wiadomo, ze ecu podstawi stala wartosc 550, log 003 co najmniej dziwny, zadana wartosc powietrza jest z kosmosu, a z poprawnego logu 011 widac, ze kierownice turbiny stoja w max doladowaniu, co daje % otwarcia zaworu jak nie widac wartosci....
Marios
Forumowicz
Posty: 36
Rejestracja: 18 sty 2012, 21:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Marios »

Dzięki za szybką odpowiedź.

Już się poprawiam:
Grupa 003:
http://vaglog.rtnet.pl/mariowiel_73882.html
Grupa 011 - turbina cały czas wyłączona:
http://vaglog.rtnet.pl/mariowiel_73883.html
Poprawne logi:
Grupy 003 i 011:
http://vaglog.rtnet.pl/mariowiel_73884.html

Umieściłem gotowe wykresy ponieważ chciałem wam zaoszczędzić pracy. Tu 5min i tam 5min i w końcu uzbiera się ładne 30mini. Chciałem zaoszczędzić wasz czas maksymalnie. Czasami nadgorliwość prowadzi do nikąd...
Przepływkę wypiąłem, żeby sprawdzić jak będzie się zachowywać zawór n75 a więc i turbo po jego wypięciu (pierwsze logi grupy 003 wyszły kosmiczne ;-) ), a że robiłem logi jednocześnie grup 003 i 0011 to i zrobiłem wykres grupy 003:). Na początku wartość zadana powietrza jest faktycznie trochę dziwna, ale potem ustala się ładnie na 850. Jest to spowodowane najprawdopodobniej tym, że spadły obroty silnika - było pod górkę, albo koledze drgnęła noga.
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Nic nowego nie napisze, zdejmij podcisnienie z gruchy i potwierdz, ze kierownice stoja w max doladowaniu, prawdopodobnie ten fakt obnizyl przeplyw powietrza przy nierozpedzonej turbinie i stad niskie wartosci do 1500obr w logu 003.
Marios
Forumowicz
Posty: 36
Rejestracja: 18 sty 2012, 21:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Marios »

No niestety kierownica się rusza. Po zdjęciu przewodu powraca do pozycji, kiedy silnik jest wyłączony. W trakcie ruchu w pewnym momencie tak jakby się przycina, ale nie mogę tego potwierdzić tak na 100%. Ciężko to wyczuć.
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Podmieniales n75, jaki jest zakres ruchu sztangi? Odepnij wezyk i zrob dynam 011, jezeli bedzie przeladowywal to sprawa jasna.
ozio21
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 26 gru 2011, 10:38
Auto: 1M
Model: 1.9 ASV
Skąd?: Mińsk Mazowiecki

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: ozio21 »

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/ozio21_74207.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/ozio21_74208.html

Logi po wymienionym wężyka i na IV biegu.
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

ozio21, chyba nie narzekasz? ;)
ODPOWIEDZ