Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

dialog1979, logi zaczynaj od rozgrzania silnika do 90st., wyjatkiej jest sprawdzanie czujnika temp. i termostatu, statyczne robione sa na biegu jalowym.
dialog1979
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 12 lip 2011, 21:56
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI 110KM
Skąd?: Legnica

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: dialog1979 »

No przecież tak robiłem ?! Rozgrzałem silnik i robiłem logi. Co jest nie tak?!
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7083
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

dialog1979, czy Ty wiesz w ogóle co to jest bieg jałowy ? Popularnie zwany "luzem" :P ?

Silnik w Twoim przypadku rozgrzany nie jest do pełnych 90 stopni, a logi są do dupki ze względu na zwiększone obroty silnika.

Podałem Ci link do programu stronę wcześniej, więc pobierz i problemów nie będziesz miał z autoryzacją. Przeczytaj ten temat o którym pisałem, zrób wszystko wedle instrukcji i wtedy zamieść logi.
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

dialog1979, w: 003-79st, 002-86st, 007-50st, w 004 nie ma temp. ale po zakresie pracy n108 widac,ze silnik nie nagrzany....

Na jalowym i przy 90st. robisz logi stat: 000BS (poczatkowy,stat. kat wtrysku), 001BS (dawka paliwa), 003BS (przeplywka), 004BS (dynamiczny kat wtrysku).
ozio21
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 26 gru 2011, 10:38
Auto: 1M
Model: 1.9 ASV
Skąd?: Mińsk Mazowiecki

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: ozio21 »

Nowy log grupy: 011 po regeneracji turbiny: http://vaglog.rtnet.pl/ozio21_69515.html

Czy teraz jest dobrze i czy jak się poprawiło jest sens robić log grupy 003 ?
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

ozio21, co sie mialo poprawic,przeciez turbina masakrycznie przeladowywuje od 1800obr albo kompletnie brakuje sterowania nia...Otwieraj maske i zacznij sprawdzac podcisnienia bo na "mechanikow" nie zarobisz, a jeszcze silnik uwalisz...
ozio21
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 26 gru 2011, 10:38
Auto: 1M
Model: 1.9 ASV
Skąd?: Mińsk Mazowiecki

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: ozio21 »

szymekgd pisze:ozio21, co sie mialo poprawic,przeciez turbina masakrycznie przeladowywuje od 1800obr albo kompletnie brakuje sterowania nia...Otwieraj maske i zacznij sprawdzac podcisnienia bo na "mechanikow" nie zarobisz, a jeszcze silnik uwalisz...

Przepraszam vag mi po prostu zlogował do tego samego pliku, a tam były stare logi, a jak się przewinie w dół to są nowe.

Tu jest poprawny log grupy 011 z dnia dzisiejszego: http://vaglog.rtnet.pl/ozio21_69589.html
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7083
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

ozio21, coś doładowanie z lekka ucieka w przedziale 2100-2500 obrotów, ale mieści się w normie, więc jest OKi :)
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

ozio21, cierpliwosci do przewijania nie mam,mea culpa...

Zloguj jeszcze raz dla pewnosci, jakies cuda dzieja sie w zakresie 1700-1900, gruche po regeneracji miales regulowana, wg mnie trzpien jest min wydluzony i przez to wolniej turbina sie wkreca.
ozio21
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 26 gru 2011, 10:38
Auto: 1M
Model: 1.9 ASV
Skąd?: Mińsk Mazowiecki

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: ozio21 »

Dobrze zrobię jeszcze raz logi, a czy te wolniejsze wstawianie do czegoś poważnego może doprowadzić ? Mechanik również zwrócił mi uwagę, że bardzo dużo oleju mi ubyło od ostatniej wymiany która była w sierpniu po przejechaniu 5000km. Teraz mam zalany nowy olej i mam pilnować.
ODPOWIEDZ