[1M] Sprzęgło G60/VR6 + koło zamachowe jednomasowe

Duże turbo, chip, napisz o tym tutaj.
ODPOWIEDZ
PIOTREK52125
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 31 sie 2012, 17:25

[1M] Sprzęgło G60/VR6 + koło zamachowe jednomasowe

Post autor: PIOTREK52125 »

dzieki koledzy decyzja juz zapadła jak amen w pacierzu zakladam sztywne ale co lepsze oryginał VALEO czy kompletowac tak jak to napisano na poczatku postu
Awatar użytkownika
Antek1987
Forumowicz
Posty: 429
Rejestracja: 16 paź 2011, 22:26
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 SDI
Skąd?: Puszcza Mariańska

[1M] Sprzęgło G60/VR6 + koło zamachowe jednomasowe

Post autor: Antek1987 »

PIOTREK52125, Ja mam skompletowane tak jak w pierwszym poście i śmiga aż miło :-)
Awatar użytkownika
rafrut6
Forumowicz
Posty: 1401
Rejestracja: 23 lut 2010, 21:30
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 2.3 V5
Skąd?: Olsztyn-LW

[1M] Sprzęgło G60/VR6 + koło zamachowe jednomasowe

Post autor: rafrut6 »

PIOTREK52125 pisze:czy kompletowac tak jak to napisano na poczatku postu

kompletowac jak jest na poczatku postu :)
http://www.rbauto.eu
POLECAM
:)
Było Toledo ALH 165/350NM
Było S1 -180/400 NM
Jest Toledo 2.3 AGZ 150
galamarcin
Forumowicz
Posty: 64
Rejestracja: 28 lis 2010, 20:32

[1M] Sprzęgło G60/VR6 + koło zamachowe jednomasowe

Post autor: galamarcin »

A Ja mam takie pytanko odnośnie sprzęgła. Niestety jeszcze jestem przed wymianą, ale jednak pozostane chyba przy dwumasie dzisiaj znalazłem zestaw kompletny na allegroszu za 1000 z groszami. A lepiej chyba zostawić tak jak fabryka zrobiła tym bardziej że nie planuje nic mieszać z kucykami w aucie.
Ale dzisiejszy post dotyczy czego innego. Otóż zauważyłem że na luzie przy wciśnietym sprzęgle silnik żwawiej reaguje na pedal gazu a bez wciśniętego sprzęgła tak jakoś drętwa jest reakcja na pedał gazu.
Może ktoś coś takiego zauważył u siebie i może też ktoś się wypowie w tej kwestii.
Z góry dziękuje i pozdrawiam.:)
PIOTREK52125
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 31 sie 2012, 17:25

[1M] Sprzęgło G60/VR6 + koło zamachowe jednomasowe

Post autor: PIOTREK52125 »

galamarcin, przy wcisnietym pedale sprzęgła nie pracuje skrzynia biegów i są mniejsze opory :?:
galamarcin
Forumowicz
Posty: 64
Rejestracja: 28 lis 2010, 20:32

[1M] Sprzęgło G60/VR6 + koło zamachowe jednomasowe

Post autor: galamarcin »

czyli raczej nie jest to nic niepokojącego tylko ja jestem zbyt przewrażliwiony:P
A od tego w końcu jest forum gdzie można się wypowiedzieć i podzielić swoimi na przykład spostrzeżeniami.
Ale dzięki za odp.
Pozdrawiam:)
Awatar użytkownika
rafrut6
Forumowicz
Posty: 1401
Rejestracja: 23 lut 2010, 21:30
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 2.3 V5
Skąd?: Olsztyn-LW

[1M] Sprzęgło G60/VR6 + koło zamachowe jednomasowe

Post autor: rafrut6 »

A Ja na twoim miejscu założylbym sztywne kolo itd żeby miec spokój na długi czas ze sprzegłem ;-)
http://www.rbauto.eu
POLECAM
:)
Było Toledo ALH 165/350NM
Było S1 -180/400 NM
Jest Toledo 2.3 AGZ 150
galamarcin
Forumowicz
Posty: 64
Rejestracja: 28 lis 2010, 20:32

[1M] Sprzęgło G60/VR6 + koło zamachowe jednomasowe

Post autor: galamarcin »

Powiem szczerze że już sam nie wiem na co się zdecydować jedni mówią tak drudzy tak. Wczoraj dzwoniłem do gościa który sprzedaje takie akcesoria i mi nie polecał bo samochód drży na sztywnym a ceny są porównywalne i nie wiem na co się zdecydować a czas najwyższy na zmianę sprzęgła. A komplet z dwumasą tak jak pisałem wczęsniej znalazłem za 1000 z groszami LUKa.
Awatar użytkownika
rafrut6
Forumowicz
Posty: 1401
Rejestracja: 23 lut 2010, 21:30
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 2.3 V5
Skąd?: Olsztyn-LW

[1M] Sprzęgło G60/VR6 + koło zamachowe jednomasowe

Post autor: rafrut6 »

gościa który sprzedaje takie akcesoria i mi nie polecał bo samochód drży na sztywnym a

Ja miałem i praktycznie różnica mała jest. Także bierz śmiało jednomas ;-)
http://www.rbauto.eu
POLECAM
:)
Było Toledo ALH 165/350NM
Było S1 -180/400 NM
Jest Toledo 2.3 AGZ 150
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Skąd?: okolice Krosna

[1M] Sprzęgło G60/VR6 + koło zamachowe jednomasowe

Post autor: vwir »

Najlepiej to znajdź kogoś w okolicy ze sztywnym kołem i sam sobie sprawdź. Albo kogoś z silnikiem 1Z lub wczesną wersję AGR - one też mają sztywne koło. A jeśli chodzi o koszt to sztywne koło wychodzi dokładnie połowę tej kwoty - to chyba jednak jakaś różnica jest...
ODPOWIEDZ