Toledo II z silnikiem 1.9 (VP - pompa wtryskowa)

Toledo II generacji
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7083
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Toledo II z silnikiem 1.9 (VP - pompa wtryskowa)

Post autor: Sony »

Zielony
- zmieniony mieszek od biegów
- w opisie coś odnośnie przebiegu dziwaczna informacja

Grafitowy
- zmieniony mieszek od biegów
- zamykanie popielniczki dziwnie odstaje (szpara jakaś zbyt duża)
- przeogromna ilość zdjęć (tutaj to się nie popisał sprzedający :/)

W obydwu przypadkach, żeby cokolwiek więcej powiedzieć trzeba jechać i obejrzeć.
Awatar użytkownika
eRKaZet
Forumowicz
Posty: 62
Rejestracja: 12 sie 2009, 14:49

Toledo II z silnikiem 1.9 (VP - pompa wtryskowa)

Post autor: eRKaZet »

W tym drugim tylna klapa jest nierówno spasowana.
Mało piszę, dużo czytam

Volkswagen Bora Variant 1.9TDI AJM 116PS
Prophet

Toledo II z silnikiem 1.9 (VP - pompa wtryskowa)

Post autor: Prophet »

obejrzałem tego z rocznika 2000 i na zimnym odpalił bez problemu ale przy dodaniu gazu zaczął kopcić, oraz obroty zaczęły skakać i jakby się dławił, jak się zagrzał to okej. Jak myślicie co może być przyczyną?

natomiast zielony (99 rok) właściciel przyznał ze był bity w tył, klapa nie do końca dobrze spasowana, poza tym historia auta: sprowadzone w 2009, I właściciel w PL jeździł nim niecały rok i sprzedał obecnemu który ma go niecałe 2 miesiące i sprzedaje (nie chce do końca powiedzieć czemu?).
Awatar użytkownika
Wyplosz
Forumowicz
Posty: 868
Rejestracja: 11 cze 2010, 12:01
Auto: TOLEDO 1M
Model: AGZ
Skąd?: Krosno / Rzeszów / Stalowa Wola

Toledo II z silnikiem 1.9 (VP - pompa wtryskowa)

Post autor: Wyplosz »

jak zaczyna kopcić to może turbo przeładowywać i się kończyć pomału
- Miałeś kiedyś marzenia ??
- Tak miałem zostać kierowcą rajdowym
- I co ?
- I zostałem piratem drogowym :D
mihal85
Forumowicz
Posty: 22
Rejestracja: 21 lis 2010, 19:58

Seat Toledo II 110KM

Post autor: mihal85 »

Witam wszystkich - po raz pierwszy na tym forum :)

Dopiero co się zarejestrowałem i potrzebuję opini. Od dłuższego czasu przymierzam się do zakupu auta - Octavia I lub Toledo - ostatnio bardziej rozglądam się za Seatem :)

Czytałem nawet przed chwilą Wasze wypowiedzi na temat porównani obu aut. Ogólnie chciałem auto kombi ale kiedy zobaczyłem bagażnik Toledo to troszkę zmieniłem zdanie :)

Mam do wydanie około 20 tyś i znalazłem w necie takie coś:

http://moto.allegro.pl/seat-toledo-1-9t ... 65524.html

Jestem wstępnie umówiony na oglądanie, ale pomyślałem, że wcześniej ktoś kto się zna na tych autkach mógłby coś powiedzieć - tak na pierwszy rzut oka.

Mi sie narzucił brak oznaczeń na tylnej klapie - nie wiem czy była możliwość zakupu Toledo bez oznaczeń.

Mam wielką prośbę - jeśli możecie wypisać co Wam nie pasuje w tym konkretnym aucie to będe wdzięczny. I tak samo na co zwrócić szczególną uwagę kupując Toledo 1.9 Tdi. Pewnie i tak podjadę go obejrzeć, ale będę już bardziej wyczulony po Waszych opiniach.

Z góry dziękuje :)

P.S. Po rozmowie telefonicznej dowiedziałem się, że rozrząd był wymieniany przy około 120 tyś a do wymiany oleju pozostało 7000km. Auto ma opony zimowe i jest w dobrym stanie - ale to chyba zawsze mówią :)
Ostatnio zmieniony 28 lis 2010, 14:16 przez mihal85, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
voyager2550
Forumowicz
Posty: 241
Rejestracja: 06 kwie 2010, 15:19

Re: Seat Toledo II 110KM

Post autor: voyager2550 »

mihal85 pisze:Witam wszystkich - po raz pierwszy na tym forum :)


Witaj! To widać :-P Najpierw witamy się tutaj

Pierwsze co zauważyłem to brak znaczka seat na przednim grilu no i ta siatka z przodu również dziwnie wygląda jak na mój gust. Na tylnej klapie brak emblematów co sam zauważyłeś. Wewnątrz nad przyciskiem od awaryjnych (nad radiem) jest jakaś duża żółta kropa, dziura? Nie mam pojęcia co to może być. Plusem oczywiście są czujniki cofania :-) Możesz pojechać i oglądnąć auto, ale nie napalaj się na pierwszą sztukę, porozglądaj się trochę ....

Na co zwrócić uwagę? Możesz pobawić się elektryką, sprawdź czy działają lusterka (czy się składają, regulują), koniecznie szyby, działanie climatronica, stan opon, tarcz i klocków. Hmmm ... Cóż jeszcze? Niech koledzy się wypowiedzą. Pozdrawiam
mihal85
Forumowicz
Posty: 22
Rejestracja: 21 lis 2010, 19:58

Toledo II z silnikiem 1.9 (VP - pompa wtryskowa)

Post autor: mihal85 »

Już się poprawiłem :)

Dzięki za opinie, wcześniej nie zwróciłem uwagi na to coś na awaryjkami :)

A jeszcze jedno - na aukcji jest podany nr VIN - może ma ktoś możliwość dokładnego sprawdzenia auta po tym numerze - bo podczas sprawdzania w internecie wyskakują tylko nie pełne informacje :/
Awatar użytkownika
mucek85
Forumowicz
Posty: 60
Rejestracja: 31 sty 2010, 20:25

Toledo II z silnikiem 1.9 (VP - pompa wtryskowa)

Post autor: mucek85 »

zrob jazde probna posluchaj czy nic nie stuka i nie puka sprawdz czy ustawianie swiatel dziala (jako ze niedawno padla mi pompa abs )sprawdz czy dziala abs :-P
mucek
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7083
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Toledo II z silnikiem 1.9 (VP - pompa wtryskowa)

Post autor: Sony »

1. Co do siatki to pewno wersja tuningowa coś a'la plaster miodu. Szkoda tylko że tak drobny.
2. Emblematy zawsze mógł ktoś sobie usunąć, wedle gustu kierowcy.
3. Brak fotek co się kryje pod maską.
4. Nie wiem gdzie tam szyberdach sprzedający widzi jak to w opisie jest podane :P
5. Wydaje mi się czy klosze od lamp parują ?
6. Dywaniki widzę na odwal się jakieś :D Nawet na kołki wycięć nie mają :P
7. Ciekaw jestem co to za żółtawa kropka o której było wspominane powyżej :)
8. Obowiązkowo sprawdzić:
- czy pod dywanikami nie jest mokro,
- czy turbo nie łapie notlaufa (dać mu po prostu na każdym biegu popalić)
- ogólny stan zawieszenia, klocków etc. (gdzieś w warsztacie)
- podpiąć pod kompa (VAG)
- daty na szybkach
- czy silnik nie pluje olejem (odkręcamy wlew oleju, przykładamy rękę, ktoś gazuje konkretniej, jak ręka sucha to git)
- w jakim stanie są opony (data etc.)

Niby piszą, że nic nie opuszczą, no ale im więcej znajdziesz tym lepiej dla Ciebie, możesz się kłócić o opuszczenie.

Co do oleju to wymiana obowiązkowo. Co do rozrządu niech się przedstawią fakturami skoro niby wymieniany był.

Nie jedź sam oglądać, najlepiej z mechanikiem jakimś bądź kimś kto ma pojęcie o autach.

---------------------
Z innej beczki. Tutaj masz auto z forum z pewną historią. Tylko proszę Cię nie pisz, że przebieg za duży, bo dla diesla to jest tyle co nic. Lepiej pewne 240.000 niż cofane 160...

KLIK -> viewtopic.php?t=3903
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4505
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Skąd?: Zabrze

Toledo II z silnikiem 1.9 (VP - pompa wtryskowa)

Post autor: Roxon40 »

Wydaje mi się że nie do końca jest spasowany zderzak. Może to oznaczać że albo gdzieś nieco uderzył autem albo coś majstrował z przodu i źle spasował pas przedni.

Podpiąć pod VAG i sprawdzić ile skręcony jest licznik :-)
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
ODPOWIEDZ