[1M] Sprężyny przód / tył

Tematy ogólno-techniczne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
bart111
Forumowicz
Posty: 599
Rejestracja: 13 kwie 2011, 21:54
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASZ
Lokalizacja: Cegłów/Wwa

[1M] Sprężyny przód / tył

Post autor: bart111 »

Niestety odgrywa sporą rolę. Znajomy kupił od Leona i zaraz wywalał. Założył dedykowane i powiedział że różnica miedzy jednymi a drugimi jest ogromna, stwierdził że już nie będzie patrzył na kasę i oszczędności tylko będzie ładował podzespoły dedykowane. Ale cóż to Wasz wybór i żeby był jak najlepszy ;-).

A te od Leona dodatkowo są cieńsze i chyba krótsze o 1,5 zwoju
Obrazek
K
Kaspoll1988
Forumowicz
Posty: 1933
Rejestracja: 21 cze 2010, 16:52
Auto: Seat Leon 1P
Model: 2.0 TDI
Lokalizacja: Dobczyce

[1M] Sprężyny przód / tył

Post autor: Kaspoll1988 »

A przednie sprężyny mają tą samą referencje?? Ja mam h&r od Leona właśnie i tylne są progresy, przód normalne. Nie narzekam, bo sprawują się idealnie.
Awatar użytkownika
bart111
Forumowicz
Posty: 599
Rejestracja: 13 kwie 2011, 21:54
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASZ
Lokalizacja: Cegłów/Wwa

[1M] Sprężyny przód / tył

Post autor: bart111 »

Kaspoll1988 pisze:A przednie sprężyny mają tą samą referencje?? Ja mam h&r od Leona właśnie i tylne są progresy, przód normalne. Nie narzekam, bo sprawują się idealnie.


Co do przednich to nie wiem ale tylne jak dla niego nie pracowały tak jak powinny i dlatego zostały zmienione. Podobno były za delikatne. Jak chcecie więcej info to napiszcie do grzesiek988 i on wam wszystko dokładnie opisze, bo też nosił się z zamiarem założenia Leonowych sprężyn do Tolka i skutecznie mu to wybili z głowy ;-)
Obrazek
K
Kaspoll1988
Forumowicz
Posty: 1933
Rejestracja: 21 cze 2010, 16:52
Auto: Seat Leon 1P
Model: 2.0 TDI
Lokalizacja: Dobczyce

[1M] Sprężyny przód / tył

Post autor: Kaspoll1988 »

ja załorzyłem i pracują tak samo. Obie osie są tak samo twarde, i obie podobnie reagują.
k
kuba88w
Forumowicz
Posty: 535
Rejestracja: 10 sty 2011, 16:40
Auto: Lexus IS 200
Model: 2.0 R6
Lokalizacja: Ustrzyki Dln.

[1M] Sprężyny przód / tył

Post autor: kuba88w »

Pany jest różnica w samych sprężynach między wersją signo a sport?? ja mam sport i wczoraj jedna su*a mi pękła a typ w motoryzacyjnym coś gadał, że z ewentualną dostępnością będzie lipa...
Awatar użytkownika
OMEGA
Forumowicz
Posty: 344
Rejestracja: 24 maja 2011, 03:35
Auto: 1M
Model: ARL
Lokalizacja: Okolice Krakowa

[1M] Sprężyny przód / tył

Post autor: OMEGA »

kuba88w pisze:Pany jest różnica w samych sprężynach między wersją signo a sport?? ja mam sport i wczoraj jedna su*a mi pękła a typ w motoryzacyjnym coś gadał, że z ewentualną dostępnością będzie lipa...

Raczej tak w wersji sport mogły być niższe (o chyba 14mm, ale to wszystko zależy)
z drugiej strony w signo też byłu ze sport`a tylko z mocnymi silnikami (np.ARL) u mnie według etki jest zawieszenie sportowe (-14mm (były też sprężyny na "kiepskie drogi")).
Na sprężynach (jak masz ori) to powinny być kropki kolorowe od 3 do 6 po nich można od naleźć nr. w etce a później się znajdzie np. na necie.
Black gold
Awatar użytkownika
voyager2550
Forumowicz
Posty: 241
Rejestracja: 06 kwie 2010, 15:19

[1M] Sprężyny przód / tył

Post autor: voyager2550 »

Mam dobre amortyzatory. Chcę trochę obniżyć auto, bo na 17 i seryjnym zawieszeniu wygląda jak wygląda :shock:
Mam na myśli same sprężyny. Co kupić ? Doradźcie.
p
przemek24
Forumowicz
Posty: 24
Rejestracja: 22 lut 2012, 18:54

[1M] Sprężyny przód / tył

Post autor: przemek24 »

Czy orientujecie się o ile obniżają springi Weitec o oznaczeniu VW052VA/000 ?
Awatar użytkownika
bartekmk
Forumowicz
Posty: 1669
Rejestracja: 05 mar 2011, 20:55
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV++
Lokalizacja: Katowice

[1M] Sprężyny przód / tył

Post autor: bartekmk »

voyager2550, eibach pro-kit, na stronie producenta - http://eibachpolska.pl/eibach-seat-toledo-ii-(1m)-e8114-140-pi-2363.html. mozesz uderzyc do agina z LC, jest taniej tylko ze dlugi czas oczekiwania. ja czekam wlasnie na dostawe za 590zł.
j
jagieł
Forumowicz
Posty: 44
Rejestracja: 17 mar 2011, 23:54

[1M] Sprężyny przód / tył

Post autor: jagieł »

voyager2550 pisze:Mam dobre amortyzatory. Chcę trochę obniżyć auto, bo na 17 i seryjnym zawieszeniu wygląda jak wygląda :shock:
Mam na myśli same sprężyny. Co kupić ? Doradźcie.

ja tez mialem podobny problem w swoim 1L... amory seryjne igla, ale na 15 rh cup mozna byloby miedzy buda a kolem kota chodowac... i zamiezalem wrzucic sprezyyny obnizajace... ale co z tego ze obniza skoro seryjne amory i tak sa miekkie i buda bedzie na wiekszych dziurach łapac ziemie... niby sprezyny tez sa twarde,ale obawialem sie,ze moze czasaami auto nurkowac... i postawilem na gwint... jest twardo- buda sztywna.... i masz zakres regulacji...
tylko,ze druga strona medalu jest taka ze jestem fanem german style i OEM+... i glownie przez to zdecydowalem sie na gwint....
spojler zderzaka mam na wys 8cm... jest za***iscie, sadze ze jestem na granicy miedzy swobodnym poruszaniem sie po PL drogach a wygladem auta, w 90% wjezdzam wszedzie poza duktami lesnymi... Wiec puentujac, daj wiecej $$$$ na gwint i mozesz wszystko
ODPOWIEDZ