voyager2550 pisze:Mam dobre amortyzatory. Chcę trochę obniżyć auto, bo na 17 i seryjnym zawieszeniu wygląda jak wygląda
Mam na myśli same sprężyny. Co kupić ? Doradźcie.
ja tez mialem podobny problem w swoim 1L... amory seryjne igla, ale na 15 rh cup mozna byloby miedzy buda a kolem kota chodowac... i zamiezalem wrzucic sprezyyny obnizajace... ale co z tego ze obniza skoro seryjne amory i tak sa miekkie i buda bedzie na wiekszych dziurach łapac ziemie... niby sprezyny tez sa twarde,ale obawialem sie,ze moze czasaami auto nurkowac... i postawilem na gwint... jest twardo- buda sztywna.... i masz zakres regulacji...
tylko,ze druga strona medalu jest taka ze jestem fanem german style i OEM+... i glownie przez to zdecydowalem sie na gwint....
spojler zderzaka mam na wys 8cm... jest za***iscie, sadze ze jestem na granicy miedzy swobodnym poruszaniem sie po PL drogach a wygladem auta, w 90% wjezdzam wszedzie poza duktami lesnymi... Wiec puentujac, daj wiecej $$$$ na gwint i mozesz wszystko