Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

werni, najpierw poczytaj trochę o robieniu logów, bo widzę, że nieco zielony jesteś w temacie...

Lektura: http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=53752
w
werni
Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 04 lut 2016, 13:57
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Warszawa

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: werni »

sony, dzięki za szybką odpowiedź. Faktycznie, jestem zielony w temacie, chociaż instrukcję z audiklub czytałem (widzę już gdzie popełniłem błąd). Po pracy spróbuję wrzucić prawidłowo zrobione logi.
Awatar użytkownika
klynna
Forumowicz
Posty: 322
Rejestracja: 25 lut 2015, 23:06
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Sopot

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: klynna »

Ale logi dynamiczne :)
w
werni
Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 04 lut 2016, 13:57
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Warszawa

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: werni »

Koledzy, jeszcze raz, mam nadzieję że tym razem poprawnie :-)

i prośba o zerknięcie, w weekend postaram się zrobić dynamiczne, jak ogarnę jakiegoś pomocnika..

BASIC SETTINGS:
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_262823.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_262824.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_262825.html
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_262826.html

STATYCZNE:
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_262817.html
Grupa 007: http://vaglog.pl/log_262818.html
Grupa 013: http://vaglog.pl/log_262819.html
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_262820.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_262821.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_262822.html
Awatar użytkownika
klynna
Forumowicz
Posty: 322
Rejestracja: 25 lut 2015, 23:06
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Sopot

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: klynna »

N75 z tego co widzę, nie działa w ogólę, albo jest nieszczelność
w
werni
Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 04 lut 2016, 13:57
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Warszawa

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: werni »

Kurcze to mnie zmartwiłeś, N75 był wymieniany kilka miesięcy temu.. Ale wężyki nigdy, więc może raczej w nich jest problem?

A pozostałe logi są w porządku? Dzięki za pomoc!
Awatar użytkownika
klynna
Forumowicz
Posty: 322
Rejestracja: 25 lut 2015, 23:06
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Sopot

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: klynna »

Logi N75 rzuciły mi się w oczy. Ale spokojnie, poczekaj jeszcze na opinię innych forumowiczów
w
werni
Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 04 lut 2016, 13:57
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Warszawa

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: werni »

Udało mi się wreszcie zrobić logi dynamiczne, prośba o diagnozę. Silnik nie wpada w tryb awaryjny, ale turbodziura jest chyba coraz większa, chciałbym coś na to poradzić.. Dla przypomnienia Tolek 1.9 ASV 2001r., 271 tys. km (nie wiem czy prawdziwy przebieg)

Grupa 011 bieg 3: http://vaglog.pl/log_263148.html
Grupa 011 bieg 4: http://vaglog.pl/log_263149.html
Grupa 003 bieg 4: http://vaglog.pl/log_263150.html
Grupa 008 bieg 4: http://vaglog.pl/log_263151.html
Grupa 003, 008 bieg 3: http://vaglog.pl/log_263153.html
Awatar użytkownika
klynna
Forumowicz
Posty: 322
Rejestracja: 25 lut 2015, 23:06
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Sopot

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: klynna »

Przepływomierz źle mierzy. Turbo mega późno wstaje, nie majstrowałeś przy regulacji gruszki ?

Ja bym pierw skupił się na tym N75. Sprawdzałeś połączenia i wężyki ? A przepływomierz do kosza :)
w
werni
Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 04 lut 2016, 13:57
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Warszawa

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: werni »

Ja nic nie majstrowałem, mechanik ustawiał sterowanie turbiny w lutym... Poszukam lepszego :->

Wężyków i połączeń jeszcze nie sprawdzałem, jutro się tym zajmę. I jak rozumiem bez nowej przepływki też się nie obejdzie? :-|
ODPOWIEDZ