[1M] Sprężyny przód / tył

Tematy ogólno-techniczne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
bart111
Forumowicz
Posty: 599
Rejestracja: 13 kwie 2011, 21:54
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASZ
Skąd?: Cegłów/Wwa

[1M] Sprężyny przód / tył

Post autor: bart111 »

Eibach Pro-Kit - bardzo dobry wybór (najbardziej optymalny na polskie drogi).
A do tego później np. Bilstein B6 ;-)
Obrazek
Kaspoll1988
Forumowicz
Posty: 1933
Rejestracja: 21 cze 2010, 16:52
Auto: Seat Leon 1P
Model: 2.0 TDI
Skąd?: Dobczyce

[1M] Sprężyny przód / tył

Post autor: Kaspoll1988 »

b4 wystarcza w zupełności jak nie chcesz plomb stracić,
Awatar użytkownika
bart111
Forumowicz
Posty: 599
Rejestracja: 13 kwie 2011, 21:54
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASZ
Skąd?: Cegłów/Wwa

[1M] Sprężyny przód / tył

Post autor: bart111 »

Kaspoll1988 pisze:b4 wystarcza w zupełności jak nie chcesz plomb stracić,


Ja na takim zestawie u siebie nie narzekam ;-)
Obrazek
Awatar użytkownika
bartekmk
Forumowicz
Posty: 1669
Rejestracja: 05 mar 2011, 20:55
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV++
Skąd?: Katowice

[1M] Sprężyny przód / tył

Post autor: bartekmk »

słyszałem ze eibach do b4 nie bardzo sie nadaje, lepiej kyb albo wlasnie b6 tylko ze sa średnio tanie..
Awatar użytkownika
bart111
Forumowicz
Posty: 599
Rejestracja: 13 kwie 2011, 21:54
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASZ
Skąd?: Cegłów/Wwa

[1M] Sprężyny przód / tył

Post autor: bart111 »

No jeżeli już chcesz łączyć Eibach'y to tylko z B6. Co do cen to KYB będzie tańsza (np. ULTRA SR), ale samochód wtedy będzie niżej stał niż na B6. Niestety Bilstein ma swoją cenę i nic się na to nie poradzi
Obrazek
powe88
Forumowicz
Posty: 338
Rejestracja: 07 lip 2011, 22:47
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.6 SR
Skąd?: Oleśnica

[1M] Sprężyny przód / tył

Post autor: powe88 »

Warto kupywać Eibach Pro-Kit używanego ? czy lepiej zainwestować w nowy zestaw?
Awatar użytkownika
bart111
Forumowicz
Posty: 599
Rejestracja: 13 kwie 2011, 21:54
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASZ
Skąd?: Cegłów/Wwa

[1M] Sprężyny przód / tył

Post autor: bart111 »

powe88 pisze:Warto kupywać Eibach Pro-Kit używanego ? czy lepiej zainwestować w nowy zestaw?


Powiem tak - jeśli kupujesz używkę to tak na prawdę do końca nie wiesz co kupiłeś, jak to było użytkowane, w jakim jest stanie i czy to się zaraz nie rozleci. Nie warto kupować używek, jeśli jeszcze w tym przypadku chodzi o zawieszenie = BEZPIECZEŃSTWO ;-)
Obrazek
Awatar użytkownika
bartekmk
Forumowicz
Posty: 1669
Rejestracja: 05 mar 2011, 20:55
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV++
Skąd?: Katowice

[1M] Sprężyny przód / tył

Post autor: bartekmk »

z eibachem to jest tak ze do toledo 800-900 zł a do leona 400 zł taniej. różnica tylko w max obciazeniu na tylnią oś o 15kg.
powe88
Forumowicz
Posty: 338
Rejestracja: 07 lip 2011, 22:47
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.6 SR
Skąd?: Oleśnica

[1M] Sprężyny przód / tył

Post autor: powe88 »

bartekmk pisze:z eibachem to jest tak ze do toledo 800-900 zł a do leona 400 zł taniej. różnica tylko w max obciazeniu na tylnią oś o 15kg.


Widzisz to jest bardzo dobre spostrzeżenie różnica znikoma a pieniądze w kieszeni :)
Dziękuje za wyczerpującą odpowiedz.
Awatar użytkownika
rafrut6
Forumowicz
Posty: 1401
Rejestracja: 23 lut 2010, 21:30
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 2.3 V5
Skąd?: Olsztyn-LW

[1M] Sprężyny przód / tył

Post autor: rafrut6 »

Dokładnie to tylko 15kg. Ja tam kupie od Leona bo nie wierze że te 15 kg będzie odgrywało dużą różnice a 300zł w kieszeni
http://www.rbauto.eu
POLECAM
:)
Było Toledo ALH 165/350NM
Było S1 -180/400 NM
Jest Toledo 2.3 AGZ 150
ODPOWIEDZ