Strona 11 z 50

Spam #1

: 02 maja 2012, 19:20
autor: Sony
harnas787, zainwestuj w coś takiego i starczy Ci spokojnie na wszystkie drzwi wraz z blachami ;-)

http://allegro.pl/soudal-tasma-dekarska ... 91686.html

Spam #1

: 02 maja 2012, 19:30
autor: harnas787
myślałem bardziej nad matami do wygłuszenia, bo potrzebuje wygłuszyć tylko przednie drzwi ;D

myślałem nad takimi ale nie wiem ile bym potrzebował
http://allegro.pl/boll-bitumiczna-mata- ... 01834.html

Spam #1

: 02 maja 2012, 21:43
autor: Roxon40
Zmierz drzwi z zewnątrz i będziesz wiedział ile potrzebujesz resztę dotniesz przecież

Spam #1

: 02 maja 2012, 23:51
autor: remiq
harnas787, kup i napisz jak się sprawuje.

Roxon40, strasznego mi dzisiaj narobiłeś chaosu w głowie... Teraz znowu spać nie będę :-/

Spam #1

: 03 maja 2012, 00:54
autor: migacz1981
Kurde w Castoramie jest taniej.Brat na Cordobe zużył 1,5 rolki

Spam #1

: 03 maja 2012, 19:15
autor: harnas787
nurtuje mnie jeszcze jedno pytanie ;D czy obnizyc tolka o okolo 25mm czy dać dystanse na kola 10-15mm? Nie chce obnizac i dawac dystansów bo zdaza mi sie jezdzic załadowanym samochodem a chce miec jeszcze cale nadkola xd

Spam #1

: 03 maja 2012, 20:32
autor: migacz1981
Wszyscy tutaj obniżacie utwardzacie wkładacie gwinty a nikt ani słowem nie piśnie o negatywnych skutkach i co trzeba zrobić,żeby choć częściowo je wyeliminować
harnas787 pisze:nurtuje mnie jeszcze jedno pytanie ;D czy obnizyc tolka o okolo 25mm czy dać dystanse na kola 10-15mm?
Dawaj same dystanse a jeżeli zależy Ci na lepszym prowadzeniu auta to zadbaj o amory(polecam KYB),jeżeli tu jest dobrze to możesz założyć progresywne sprężyny,bo
harnas787 pisze:zdaza mi sie jezdzic załadowanym samochodem a chce miec jeszcze cale nadkola xd
Z takim zestawem możesz pakować do auta dużo i nie będzie ono za bardzo pękać no chyba że je dodatkowo obspawasz.Przy sportowym zawieszeniu pęka każde auto nie ważne czy jest to 1L,1M czy 5P to tylko kwestia czasu a pęka też w zdrowych miejscach.Co będę dużo pisał pękają nawet rajdówki,Sportowe zawieszenie ma dużo plusów,ale pamiętajmy,żeby te plusy nie przysłoniły nam minusów jak mawiał Ryszard O ;-)

Spam #1

: 03 maja 2012, 21:05
autor: remiq
migacz1981, Ty jakiś pesymista jesteś... Jeśli chce obniżyć o ok. 20mm, to niech wsadzi sprężyny od GT. Jest nieco niższy i twardszy, ale nie jest to jakiś kamienny zawias i buda mu się na pół nie złamie. Poza tym "załadowany samochód" to często 5 osób w środku, a to nie jest jakieś kosmiczne obciążenie. Na to jest Tolek zaprojektowany.

harnas787 pisze:nurtuje mnie jeszcze jedno pytanie ;D czy obnizyc tolka o okolo 25mm czy dać dystanse na kola 10-15mm?

harnas787, moim zdaniem same dystanse dużo nie dadzą, a migacz1981 zaraz napisze, że Ci się przy tym łożyska wysypią.

Spam #1

: 03 maja 2012, 23:14
autor: harnas787
no tylko teraz dostać takie sprężyny to jakos łatwo raczej nie będzie hmm? Ojciec mi proponował zeby seryjne obciąć o jeden zwój i wyjdzie własnie okolo 25mm ^^ Robil juz to kiedys w dwóch swoich poprzednich samochodach ale mnie to jakoś nie przekonuje.

Spam #1

: 03 maja 2012, 23:23
autor: Roxon40
remiq pisze:Roxon40, strasznego mi dzisiaj narobiłeś chaosu w głowie... Teraz znowu spać nie będę :-/


Remiq pomysł był dobry poskładałeś już chaos w głowie ?? Chyba Browca musimy faktycznie ogarnąć będziesz miał jasny i przejrzysty umysł :P


migacz1981 pisze:Wszyscy tutaj obniżacie utwardzacie wkładacie gwinty a nikt ani słowem nie piśnie o negatywnych skutkach i co trzeba zrobić,żeby choć częściowo je wyeliminować


Trochę boli głowa, może też łupać cię w krzyżu (tak mój kolega miał), trochę oberwie się elementom zawieszenia. Co zrobić żeby to wyeliminować??

Zostawić serię albo zmienić i się o resztę nie martwić :-D :-D