Wszyscy tutaj obniżacie utwardzacie wkładacie gwinty a nikt ani słowem nie piśnie o negatywnych skutkach i co trzeba zrobić,żeby choć częściowo je wyeliminować
harnas787 pisze:nurtuje mnie jeszcze jedno pytanie ;D czy obnizyc tolka o okolo 25mm czy dać dystanse na kola 10-15mm?
Dawaj same dystanse a jeżeli zależy Ci na lepszym prowadzeniu auta to zadbaj o amory(polecam KYB),jeżeli tu jest dobrze to możesz założyć progresywne sprężyny,bo
harnas787 pisze:zdaza mi sie jezdzic załadowanym samochodem a chce miec jeszcze cale nadkola xd
Z takim zestawem możesz pakować do auta dużo i nie będzie ono za bardzo pękać no chyba że je dodatkowo obspawasz.Przy sportowym zawieszeniu pęka każde auto nie ważne czy jest to 1L,1M czy 5P to tylko kwestia czasu a pęka też w zdrowych miejscach.Co będę dużo pisał pękają nawet rajdówki,Sportowe zawieszenie ma dużo plusów,ale pamiętajmy,żeby te plusy nie przysłoniły nam minusów jak mawiał Ryszard O