Witam, u mnie Toledo 1m2 2,3 v5 150km sekwencja Stag 300 - dwa lata bezawaryjnie ustawiona perfekcyjnie daje identyczne osiągi co na benzynce przy niewielkiej różnicy w spalaniu.
Moja rada - kup auto z silnikiem adekwatnym do budy... bo silnik 1,6 będzie palił tyle samo co 1,8 a 1,8 będzie miał znacznie mniej wysiłku co przełoży się na jego bezawaryjność i trwałość. Pojęcie mały silnik mało będzie palił jest względne .....
posiadam silnik 1.8 20V w gazie od 2 i pól roku przejechane ponad 50 tys i żadnych awarii silnik chodzi jak ta lala na trasie przy ekonomie spalanie 9,5l w mieście 12l instalacje mam sekwencje KME ale polecam BRC lepiej rozwiązana sprawa cewek moim skromnym zdanie silnik 1.6 jest ciut za mały do tej masy budy 1.8 ma wystarczająco mocy ale mógłby mniej palić ogólnie opinie o silnikach grupy VAG 1.8 są bardzo dobre bezawaryjny silniczek
sroczkin pisze:posiadam silnik 1.8 20V w gazie od 2 i pól roku przejechane ponad 50 tys i żadnych awarii silnik chodzi jak ta lala na trasie przy ekonomie spalanie 9,5l w mieście 12l instalacje mam sekwencje KME ale polecam BRC lepiej rozwiązana sprawa cewek moim skromnym zdanie silnik 1.6 jest ciut za mały do tej masy budy 1.8 ma wystarczająco mocy ale mógłby mniej palić ogólnie opinie o silnikach grupy VAG 1.8 są bardzo dobre bezawaryjny silniczek
i tu się zgodzę co do tej masy u mnie spalanie przy jeździe do 140-150km/h wynosi 12l (nie spalanie wg mfa tylko wyliczone ) jak przekraczam 150 robi się 13-14
u mnie siedzi BRC od 4 lat i nic się nie dzieje wymieniam często filterki bo gaz wiadomo jaki jest,spalanie w granicach 9-12 oczywiscie zalezy od protezy.
simon_w pisze:i tu się zgodzę co do tej masy u mnie spalanie przy jeździe do 140-150km/h wynosi 12l (nie spalanie wg mfa tylko wyliczone ) jak przekraczam 150 robi się 13-14
Mówisz o gazie ? Jezeli tak to na tą pojemność i prędkości to bardzo mało
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*]
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*] ------------------------------ Jest: BMW E46 XD M57D30 "Karwan" BMW E39 M54B25 "Na Leniu" ------------------------------
Siemka,ja mam silniczek 1.8 20v i instalacje założyłem od razu jak go sprowadziłem,czyli ok.10 miesięcy,fakt ze wziołem instalacje z trochę górnej pójki,bo dałem 3,300sta,ale smiga bez zarzutów i mozecie mi wierzyc lub nie,ale nie czuje spadku mocy,tym bardziej ze mam go w automacie.Ale wiadomo,wszystko chwestia gustu pozdrawiam
Podepne sie pod temat! Kupiłem Tolka najsłabszego 1,4 (okazja pierwszy właściciel mały przebieg i nigdy nie był u blacharza) wcześniej maiłem 2 meganki też 1,4 obie po równo 5 lat i każdą zrobiłem około 150tyś.km wszystko na gazie, jako że dużo jeżdże zastanawiam sie nad gazem. Jaką proponujecie?! Taką abym nie miał kłopotu..
Proszę o opine osób doświadczonych tzn., tych co zrobili na gazie 50tys.km i wiecej...
"Wszystka wiedza pochodzi z doświadczenia. Doświadczenie jest produktem rozumu."
Immanuel Kant
czyli jak tak piszecie to silnik 2.3 v5 spali mi gdzies 12 liter gazu tak?? jazda ogolnie bez swiatel. Tylko droga krajowa od 60 do 100 km na godzine. Ile tak spali w tedy??. Zmiana biegow tak w przedziale do 3 tys obrotow.
pampuch1 pisze:czyli jak tak piszecie to silnik 2.3 v5 spali mi gdzies 12 liter gazu tak?? jazda ogolnie bez swiatel. Tylko droga krajowa od 60 do 100 km na godzine. Ile tak spali w tedy??. Zmiana biegow tak w przedziale do 3 tys obrotow.
a skąd my mamy wiedzieć jak będzie spalał, trzeba założyć i się przekonać, orientacyjnie 12L/100km