Cześc Konius u mnie to jest przewód od kolektora ssącego powietrza do turbiny on ma średnicę 40 mm mam takie 2 przewody gumowe na wierzchu silnika. to jest zwykły silnik 1.9 tdi 90 KM bez żadnego tunnigu. Jak chcesz moge ci zdjecie przesłac tego przewodu na maila albo na forum nie ma problemu bo tak dokładnie sie nie znam na mechanice.
redsik pisze:Słuchaj kolego ja mialem taki problem w toledo 1.9 tdi z 96 r tez mi syczał na wysokich obrotach i tracił moc. Ja u siebie znalazłem poprostu przewód gumowy pękł od podcisnienia turbiny takie grube o duzej średnicy widoczne na wierzchu silnika. Pękniecia wogle nie było widac dopiero jak zdjąłem to na spodzie bylo minimalne pękniecie.[...]
redsik pisze:Cześc Konius u mnie to jest przewód od kolektora ssącego powietrza do turbiny on ma średnicę 40 mm mam takie 2 przewody gumowe na wierzchu silnika.[...]
Nie od podcisnienia, bo te maja srednice 4-6mm, tylko pewnie turbina-intercoler, nie wiem jak w silniku 90KM, ale w 110KM te przewody sa plastikowe i najczesciej pekaja (czesto od spodu) gumowe laczniki je laczace.
Koledzy chciałem się was zapytać o jedną rzecz związaną z turbiną.
Gdy dodaję gazu to słychać taki delikatny gwizd,i gdy puszczam to też tak jest,czy tak musi być????
Dodam,że jeśli chodzi o jakiś spadek mocy,czy coś innego to wszystko jest ok,autko pięknie przyspiesza i bez żadnych problemów wkręca sie na wysokie obroty,nie ma żadnego zawieszenia czy też szarpania.Po prosty chcę się dowiedzieć czy u was tak jest,czy tylko u mnie.Z góry dziękuję.
Ostatnio zmieniony 17 sty 2011, 22:06 przez Domelek, łącznie zmieniany 1 raz.
U nas też tak jest.
To znaczy u mnie już nie bo moja akurat umiera.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
U mnie jest gorzej bo szumi tak jak by szlag trafiał łozysko na turbawce i zaczynam się obawiać że to to.Oby jednak szlag trafił łącznik na wydechu (harmonijka) albo rury do intercoolera.tylko nie turbawka
Zdejmij dolot do turbiny, jezeli nie masz luzu na wirniku to wyluzuj
Bardziej prawdopodobny jest wydech, u mnie ostatnio na wyjsciu z turbiny lub pierwszej plecionce zaczal puszczac, oprocz dziwnych dzwiekow dodatkowo na zimnym silniku przez nawiew leci smrodek.
Turbina z ubytkami w lopatkach pieknie swiszczy...