Na jakiej zasadzie wyświetla się komunikat o inspekcji oleju, tzn jest jakis czujnik- stanu jakości oleju, jak np w bmw ? czy poprostu liczy ilość przejechanych kilometrów.
Drugie pytanko jak tego za wczasu się nie skasuje, auto pewnego dnia nie będzie chciało odpalić ? jak np wyżej wymienione Biiii Mmm Dabliu?
AHF seria (122Km@246Nm) + Lightowy chip by Ali (137Km@297Nm)
Chodziło mi tylko o to, na podstawie czego są wyświetlane te komunikaty. Czy jest jakiś czujnik od jakości oleju, czy poprostu nalicza określoną ilość kilometrów od ostatniego skasowania.
No i czy jakbym nie skasował komunikatu odpowiednio szybko, to czy któregoś pięknego dnia auto, nie chciałoby zapalić bo przejechałem na komunikacie "service oil" ileś tam tyś kilometrów nie zmieniająć oleju i nie kasując komunikatu.
AHF seria (122Km@246Nm) + Lightowy chip by Ali (137Km@297Nm)
Ja przypuszczam, że po prostu nalicza kilometry... A jak nie skasujesz to będziesz mógł normalnie jeździć, tyle, że przy odpalaniu będzie widoczny ten komunikat cały czas
Czy da się przywrócić, ustawienia fabryczne związane z inspekcja i serwisem oleju, ewentualnie jak powinno być poprawnie ustawione, przy ostatniej wymianie oleju skasowałem inspekcje ręcznie i poprzestawiałem coś w ustawieniach, efekt tego taki ze po ok. 500 km od skasowania zapaliła się inspekcja 2, jak ktoś wie jak to zrobić to proszę o poradę Sprawa dotyczy toledo 1L 98 1.9 TDI AFN
"Kiedy wydaje Ci się, że jesteś bardzo dobrym kierowcą, który wie już wszystko o jeździe i drogach, sprzedaj jak najszybciej swój pojazd i nigdy więcej nie siadaj za kierownicą. Cmentarze są pełne grobów bardzo dobrych kierowców".