Prace serwisowe po stronie hostingodawcy zostały przesunięte na 05.04 od godz. 22 do 06.04 godz. 6 rano. Forum będzie wtedy niedostpęne. Z uwagi jednak na specyfikę prac, czas niedostępności może się wydłużyć.

[1M] Intercooler FMIC - zmiana na wydajniejszy

Duże turbo, chip, napisz o tym tutaj.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ramzeseye77
Forumowicz
Posty: 329
Rejestracja: 07 sty 2012, 14:48

[1M] Intercooler FMIC - zmiana na wydajniejszy

Post autor: ramzeseye77 »

to ja 288 dopiero bede montowal na przod a tu juz 280 na tył <wow>
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50
Polecam !
Awatar użytkownika
rafrut6
Forumowicz
Posty: 1401
Rejestracja: 23 lut 2010, 21:30
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 2.3 V5
Skąd?: Olsztyn-LW

[1M] Intercooler FMIC - zmiana na wydajniejszy

Post autor: rafrut6 »

Kitaj pisze:nie żałowałbyś gazu to byś zauważył :-P

Kitaj seria mialem 90 potem 165 przyrost znaczny ;) Uwierz że gazu nie żalowalem jedno sprzegło z g60 nie wytrzymało. Nie żałowałem mu :-P Nie po to modziłem żeby tego nie wykorzystywać
http://www.rbauto.eu
POLECAM
:)
Było Toledo ALH 165/350NM
Było S1 -180/400 NM
Jest Toledo 2.3 AGZ 150
Kaspoll1988
Forumowicz
Posty: 1933
Rejestracja: 21 cze 2010, 16:52
Auto: Seat Leon 1P
Model: 2.0 TDI
Skąd?: Dobczyce

[1M] Intercooler FMIC - zmiana na wydajniejszy

Post autor: Kaspoll1988 »

kornat, ale nie do codziennego użytku, po rozpadnięciu sie 1,9 wpadł silnik 2,5 R5 TDI z T5 turbo kompresor. 300 koni i ponad 600 NM momentu :D
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Skąd?: Tarnobrzeg

[1M] Intercooler FMIC - zmiana na wydajniejszy

Post autor: kornat »

Moim zdaniem dla 1.9 taka bezpieczna granica to 200KM i bez jakiś tam wielkich awarii. Ale jakby nie patrzeć wyciągnąć ponad 200KM to też się da :)
Awatar użytkownika
rafrut6
Forumowicz
Posty: 1401
Rejestracja: 23 lut 2010, 21:30
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 2.3 V5
Skąd?: Olsztyn-LW

[1M] Intercooler FMIC - zmiana na wydajniejszy

Post autor: rafrut6 »

Gdzies czytałem że alh do 200 koni wytrzymuje tak bezpiecznie. Dlatego nic tylko dłubać :-P
http://www.rbauto.eu
POLECAM
:)
Było Toledo ALH 165/350NM
Było S1 -180/400 NM
Jest Toledo 2.3 AGZ 150
Awatar użytkownika
ramzeseye77
Forumowicz
Posty: 329
Rejestracja: 07 sty 2012, 14:48

[1M] Intercooler FMIC - zmiana na wydajniejszy

Post autor: ramzeseye77 »

ja dlubie i go doprowadze do ladu ;D
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50
Polecam !
Awatar użytkownika
rafrut6
Forumowicz
Posty: 1401
Rejestracja: 23 lut 2010, 21:30
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 2.3 V5
Skąd?: Olsztyn-LW

[1M] Intercooler FMIC - zmiana na wydajniejszy

Post autor: rafrut6 »

ja dlubie i go doprowadze do ladu ;D

I tak ci skoda objade, bez dłubania :D
http://www.rbauto.eu
POLECAM
:)
Było Toledo ALH 165/350NM
Było S1 -180/400 NM
Jest Toledo 2.3 AGZ 150
Awatar użytkownika
ramzeseye77
Forumowicz
Posty: 329
Rejestracja: 07 sty 2012, 14:48

[1M] Intercooler FMIC - zmiana na wydajniejszy

Post autor: ramzeseye77 »

tak wydlubie ze nie objedziesz ;d na wiosne nowa odslona mojego tolka :D nie moge sie doczekać :)
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50
Polecam !
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4493
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Skąd?: Zabrze

[1M] Intercooler FMIC - zmiana na wydajniejszy

Post autor: Roxon40 »

Panowie doradźcie coś. Jako że auto skończyło swoją moc na 154 KM i raczej już dźwigana nie będzie więc nie potrzebuję specjalnego FMIC, ale mam okazję kupić cały z orurowaniem z ARL i tak zastanawiam się czy nie wziąć. W ARL dawał radę to i przy mojej mocy powinien, bo ten co mam raczej w upały zabierze mi część mocy. Warto się w to bawić, a jak tak to będę coś specjalnie potrzebował do jego montażu w ASV ?
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Skąd?: okolice Krosna

[1M] Intercooler FMIC - zmiana na wydajniejszy

Post autor: vwir »

W ARLu masz inne wzmocnienie czołowe, chłodnice, wiatraki. Więc sam IC nie podejdzie P&P do ASV. Z tego co ja się orientowałem do mniejsza rzeźba jest z wstawieniem jakiegoś custom, niż tego z ARLa.
ODPOWIEDZ