[1M 1.8 20V] SWAP silnika na mocniejszy

Duże turbo, chip, napisz o tym tutaj.

Moderatorzy: Sony, CYRULIK, remiq

Postprzez eko_zgonuś » 18 grudnia 2012, o 16:46

remiq napisał(a):wszystkie przeglądy na lewo potem będziesz robił?
przecież silnik to cześć zamienna i nikt go na przeglądzie nie sprawdza. Jedyne komplikacje to jak mówi Roxon40.
eko_zgonuś
Forumowicz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 10 czerwca 2012, o 22:01
Lokalizacja: warszawa
Car:
Engine:

Postprzez remiq » 18 grudnia 2012, o 21:40

eko_zgonuś, przerabiałem to. Mam auto po swapie i wolę mieć wszystko legalne.
Silnik to część zamienna, jeśli montujesz TAKI SAM. Ubezpieczenie płacisz u nas od pojemności silnika i jest różnica między 1.8l, a 2.3l. Generalnie samochód będzie jeździł bez papierka, ale Ty np. bez prawa jazdy też. Do pierwszej kontroli/kolizji... czego nie życzę.
Obrazek

Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ
remiq
Junior Admin
 
Posty: 2965
Dołączył(a): 4 kwietnia 2009, o 21:55
Lokalizacja: Świętochłowice
Car: Saxo/Passat
Engine: 1,5D TUD5/1,9TDI AJM

problem

Postprzez rafal.1911 » 8 stycznia 2013, o 11:15

Witam ponownie silnik V5 zastąpił już orginalne 1.8 przełożenie jest bardzo proste wszystko pasuje zero problemów. Schody się niestety zaczeły przy próbie uruchomienia silnika po włożeniu kluczyka w stacyjkę uruchamia się alarm w samochodzie i dopływ paliwa zostaje odcięty :573: . Może ktoś ma pomysł jak rozwiązać ten problem przełożyć imo z angola z którego jest silnik i komp. A może całkiem go wywalić ?? lub jakiś inny sposób, zaprogramować imo od nowa czy coś takiego.
ps: Dziś pojadę do "speca" od elektroniki samochodowej zobaczę co wymyśli
ps2: Jeśli chodzi o prawo to będę się tłumaczył ze przed chwilą zamontowałem silnik i sprawdzam jak działa wiem trochę głupie tłumaczenie ale może zadziała :)
rafal.1911
Forumowicz
 
Posty: 10
Dołączył(a): 16 grudnia 2012, o 05:47
Lokalizacja: Białystok
Car:
Engine:

Postprzez DzieX » 8 stycznia 2013, o 11:52

Przegraj cały wkład między zegarami i zakoduj immo w sterowniku. Ew. samo immo w zegarach. Działa Ci wszystko po swapie w liczniku?
Seat Toledo r32 4wd DSG
facebook, forum
Avatar użytkownika
DzieX
Junior Admin
 
Posty: 2240
Dołączył(a): 22 czerwca 2011, o 09:58
Lokalizacja: Warszawa
Car: Toledo 1M, Laguna 3
Engine: BHE, M9R

Postprzez remiq » 8 stycznia 2013, o 22:15

rafal.1911 napisał(a):Jeśli chodzi o prawo to będę się tłumaczył ze przed chwilą zamontowałem silnik i sprawdzam jak działa wiem trochę głupie tłumaczenie ale może zadziała

Nie zadziała. W momencie dokonania zmiany konstrukcyjnej tego typu umowa ubezpieczenia OC traci ważność, a za nieważną polisę OC będzie bolało...
Obrazek

Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ
remiq
Junior Admin
 
Posty: 2965
Dołączył(a): 4 kwietnia 2009, o 21:55
Lokalizacja: Świętochłowice
Car: Saxo/Passat
Engine: 1,5D TUD5/1,9TDI AJM

Postprzez rafal.1911 » 10 stycznia 2013, o 15:45

Zmieniłem licznik + stacyjkę i samochód odpalił bez problemu na liczniku świeci się jedynie kontrolka braku ładowania ale ładowanie jest. Za to pojawił się kolejny problem samochód nie ma mocy, to znaczy po dodaniu gazu dławi się i nie chce jechać, jak silnik jeszcze był w angliku nie było problemu potem postał trochę odkryty i to mogło mu zaszkodzić. Może to przez cewki (Zabrałem je do domu bo były mokre )?? innego pomysłu nie mam co do przyczyny. Dzięki za dotychczasową pomoc.

Jak zmieniam silnik na większy to tracę ubezpieczenie ?? Miesiąc temu zapłaciłem za kolejny rok i teraz będę musiał zapłacić jeszcze raz czy tylko dopłacić różnice??
rafal.1911
Forumowicz
 
Posty: 10
Dołączył(a): 16 grudnia 2012, o 05:47
Lokalizacja: Białystok
Car:
Engine:

Postprzez remiq » 10 stycznia 2013, o 20:40

rafal.1911 napisał(a):Za to pojawił się kolejny problem samochód nie ma mocy, to znaczy po dodaniu gazu dławi się i nie chce jechać, jak silnik jeszcze był w angliku nie było problemu potem postał trochę odkryty i to mogło mu zaszkodzić. Może to przez cewki (Zabrałem je do domu bo były mokre )??

bardzo możliwe

rafal.1911 napisał(a):Miesiąc temu zapłaciłem za kolejny rok i teraz będę musiał zapłacić jeszcze raz czy tylko dopłacić różnice??

dopłacić różnicę
Obrazek

Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ
remiq
Junior Admin
 
Posty: 2965
Dołączył(a): 4 kwietnia 2009, o 21:55
Lokalizacja: Świętochłowice
Car: Saxo/Passat
Engine: 1,5D TUD5/1,9TDI AJM

Postprzez rafal.1911 » 12 stycznia 2013, o 18:38

Wymieniłem świece, cewki sprawdzone voltomierzem (czy czymś takim nie wiem jak to urządzenie się nazywa) i działają według znajomego który mi sprawdzał. Pompka paliwa siedzi od V5, a problem nie znikną macie może jeszcze jakieś pomysły co może być nie tak ?? Filtr paliwa różni się czymś może przełożyć od angola ?? Dziś zamówię kabel diagnostyczny do toledo może coś pokaże.

[ Dodano: 2013-03-21, 15:48 ]
witam ponownie poprzedni problem był jednak przez cewki ale komp nie pokazał żadnego błędu. A teraz mam kolejny problem duże zużycie paliwa + dymienie na biało bardzo mocno (na początku kopci na czarno po chwili zaczyna intensywnie dymic na biało) i tak sie zastanawiam czy to któryś wtrysk nie leje ?? Można do 2.3 założyć wtryski od 1.8 na google troche patrzyłem i się chyba niczym nie różnią ?? Z góry dzięki za pomoc
rafal.1911
Forumowicz
 
Posty: 10
Dołączył(a): 16 grudnia 2012, o 05:47
Lokalizacja: Białystok
Car:
Engine:

[1M 1.8 20V] SWAP silnika na mocniejszy

Postprzez michaels1800 » 1 stycznia 2018, o 15:44

Witam,

Muszę wymienić zatarty silnik. Mam możliwość kupienia silnik o tej samej pojemności (nie turbo), co mój z Audi A3, ale nie jestem pewny, czy będzie pasował. Będę wdzięczny za podpowiedź.

Pozdrawiam
Michał
michaels1800
Forumowicz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 22 września 2014, o 15:02
Lokalizacja: Zielona Góra
Car: 1M 1999r.
Engine: 1.8 20V AGN

Re: [1M 1.8 20V] SWAP silnika na mocniejszy

Postprzez haszczu » 2 stycznia 2018, o 04:52

michaels1800 napisał(a):Witam,

Muszę wymienić zatarty silnik. Mam możliwość kupienia silnik o tej samej pojemności (nie turbo), co mój z Audi A3, ale nie jestem pewny, czy będzie pasował. Będę wdzięczny za podpowiedź.

Pozdrawiam
Michał
Sprawdź kod silnika i jeśli ten sam to tylko przekładać i gotowe

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Było 1.8 20v AGN 125KM
Jest 1.8 20VT AUQ 180KM
Avatar użytkownika
haszczu
Moderator
 
Posty: 2962
Dołączył(a): 1 marca 2013, o 19:50
Lokalizacja: Pilzno
Car: Toledo 1M
Engine: 1.8 20VT AUQ

Poprzednia strona

Powrót do Mechaniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron