[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
ODPOWIEDZ
gienius
Forumowicz
Posty: 5
Rejestracja: 19 sie 2012, 13:51

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: gienius »

dzięki kornat, nie wiem czemu wyskoczył taki błąd, auto odpala normalnie i nie mam problemów z immobiliserem
racja jest jak d....a każdy ma swoją
Awatar użytkownika
jakub_bb
Forumowicz
Posty: 1154
Rejestracja: 05 mar 2010, 23:47
Auto: Audi A4 B6
Model: 1.9 TDI AWX
Skąd?: Bielsko-Biała

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: jakub_bb »

joker18, rozumiem, że N75 został sprawdzony? a przepływka podmieniana?
joker18
Forumowicz
Posty: 14
Rejestracja: 22 paź 2010, 18:18

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: joker18 »

N75 tak był sprawdzony natomiast przepływka nie bo błąd pojawił się ostatnio wcześniej się nie pojawiał a objawy były takie same.
Ktoś mi ostatnio mówił że to może być przyczyna zapchanego katalizatora i żeby go wyciąć i zaślepić egr . Co o tym sądzicie ??? wydaje mi się to mało prawdopodobne ale ...
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: szymekgd »

A przypadkiem nie "pyka" n75? W chłodniejsze dni w ok. 2500obr może pykać przekaźnik świec (faza dogrzewania) i wtedy przygasają światła - duży pobór prądu. Jak masz dodatkowy podgrzewacz płynu to jego przekaźniki mogą klikać.

Ktoś mi ostatnio mówił że to może być przyczyna zapchanego katalizatora i żeby go wyciąć i zaślepić egr .


Nie zaszkodzi, ale to naciągana teoria.
Ostatnio zmieniony 30 gru 2012, 16:22 przez szymekgd, łącznie zmieniany 1 raz.
Michal
joker18
Forumowicz
Posty: 14
Rejestracja: 22 paź 2010, 18:18

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: joker18 »

Właśnie ciężko zlokalizować to pykanie ale to raczej na pewno jakiś przekaźnik .
Ale też tak sobie pomyślałem że nie zaszkodzi spróbować i na dniach katalizator zostanie wycięty a EGR zaślepiony .
Jak to nic nie pomoże to może spróbuje zrobić logi nigdy w sumie tego jeszcze nie robiłem ale z wujkiem "google" myślę że dam radę.
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7083
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: Sony »

joker18, w sprawie logów poczytaj tutaj: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 52&start=0
Awatar użytkownika
cash
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 31 lip 2012, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV+
Skąd?: Lublin

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: cash »

Witam, mam taki problem. Zatankowałem wczoraj na orlenie do pełna i od razu po odjechaniu samochód stał się bardziej mułowaty. Nie ma tragedii, ale zdecydowanie jest słabszy niż wcześniej. Na zimnym silniku jedzie się tak jak na awaryjnym. Zawszę tankuję na orlenie tym samym, ale wczoraj akurat na innym zatankowałem.
Awatar użytkownika
regii.kr
Forumowicz
Posty: 903
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:47
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Kraków

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: regii.kr »

może pomylili rope z benzyną
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: szymekgd »

regii.kr pisze:może pomylili rope z benzyną


:mrgreen:

Benzynka nieźle czyści układ ;)
Michal
Awatar użytkownika
cash
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 31 lip 2012, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV+
Skąd?: Lublin

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: cash »

heh :-D ale to benzynka to na pewno nie była :-P
ODPOWIEDZ