To jest zdjecie robione z lewej strony(od kierowcy).
A wiec peknieta jest ta guma i przez nia wycieka plyn (pewnie czastki poprzedniej pompy wspomagania zniszczyly uszczelniacze w maglowicy i dlatego jest przeciek do srodka tejze gumy)co teraz powinienem zrobic tak zeby bylo tanio szybko i nie koniecznie trwale(zastanawiam sie nad sprzedaza go na czesci).
Zaznaczylem takze gume ktora jest zniszczona i przez ktora prawdopodonie mam bicia na kierownice,podpowiecie mi jak ona sie nazywa?
Co do maglownicy, niestety Ci nie pomogę kolego.
A ta druga guma, to tuleja metalowo-gumowa wahacza koszt ok 25zł
Tylko, że jej uszkodzenie nie powinno powodować bicia na kierownicy. Raczej szukałbym innej przyczyny...
Właśnie wróciłem z pracy, po drodze nagle z nikąd zaświeciła się kontrolka akumulatora i wyłączyło się zupełnie wspomaganie. Z trudnością kręciłem kierownicą na skrzyżowaniach. Czy wie ktoś czym to mogło być spowodowane, oraz od czego zacząć sprawdzanie? Do głowy przychodzi mi popsuty alternator, ew. luzy na pasku.
grzechu90 w Twojej teorii coś może być. Alternator i pompa wspomagania ganiają na jednym pasku. Jeśli walnął napinacz, to nie było ładowania (stąd kontrolka akumulatora) i nie chodziła pompa wspomagania
Panowie, ratunku : Wymieniam u siebie całą maglownicę, ale nie wiem jaki mam wielowpust z wałka od koła kierownicy. Ponoć są dwa rodzaje: większy i mniejszy. Do naszych 1L pasują maglownice od Golfów III, ale żadna to podpowiedź. Jeśli nic nie wskóram, to pozostanie rozebrać swoją i sprawdzić samemu. Z góry dziękuję za info
Miesiąc po kupnie auta i pierwsza poważna (jak dla mnie) usterka...
Przy zjeżdżaniu na parking usłyszałem dziwne rzężenie. Słychać je było podczas postoju przy skręcaniu kołami...odkręcam korek od zbiorniczka wspomagania a tam sahara;/ auto na podnośnik i przekładnia kierownicza cała zarzygana ! z tego co się orientuje to u mnie w promieniu 150km nikt ogarnięty nie regeneruje przekładnic więc pozostaje mi kupno używki. Pytanko...czy w octavii,golfie 4 i leonie siedzi to samo? Ile mniej więcej się płaci za sprawną przekładnie?
edit: Podziękował za przeniesienie:) miałem pw z prośbą pisać
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
szczerze to wątpię, że rzeczywiście jest to oryginał w dodatku z drążkami i końcówkami. Obstawiam, że jest zregenerowana na wzór oryginału i radził bym omijać.
Bachor pisze:z tego co się orientuje to u mnie w promieniu 150km nikt ogarnięty nie regeneruje przekładnic więc pozostaje mi kupno używki
ja zrobiłem tak, że kupiłem od gościa na allegro, a po wymianie odesłałem swoja i oddał mi 200 zł.
Czyli kupiłeś regenerowaną zapewne. Ja dałem swoją do regeneracji w koszalinie. Gość zajmuj się tym od 10 lat ale od roku zaczęły napływać złe opinie. Zobaczymy co z tego będzie bo podobno nie ma problemów z gwarancją.