[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
cash
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 31 lip 2012, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV+
Skąd?: Lublin

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: cash »

Może przepływka nie sprawna? Dobrze by było zeskanować vagiem jaki błąd wywala.
PolishPower

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: PolishPower »

Szczerze mówiąc do przepływki i N75 jeszcze nie zaglądałem, zrobie to na weekendzie bo niestety teraz nie mam możliwości.. Nurtuje mnie jeszcze to dlaczego tak wyraźnie czuć spaliny na wysokości turbo? czy kolektor może mieć coś z wspólnego?
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: szymekgd »

PolishPower pisze:Nurtuje mnie jeszcze to dlaczego tak wyraźnie czuć spaliny na wysokości turbo? czy kolektor może mieć coś z wspólnego?


Moze wydmuchalo jakies uszczelnienie kolektora/turbiny, u mnie dodatkowo za turbina jest plecionka ktora moze puszczac.
Michal
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7083
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: Sony »

PolishPower, ewidentnie Ci auto notlaufa łapie skoro nie chce jechać z gazem w podłodze, a po lekkim odpuszczeniu jest ździebko lepiej.

Zrób najlepiej logi i wtedy będzie można coś więcej wywnioskować...
PolishPower

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: PolishPower »

Wczoraj wziąłem się za N75 zgodnie z instrukcja, poszło dosyć sprawnie, ale mam pytanko odnośnie temp. N75. czy ten zawór powinien się dość znacznie grzać?

Byłem dzisiaj u mechanika który kaaawałek czasu temu czyścił mi turbo, podłączyliśmy pod kompa autko i okazało się właśnie że występuje błąd z przeładowaniem turbo. Polecił mi całkowitą regeneracje, bo zabawa w kolejne czyszczenie już chyba nie ma sensu jeżeli problem ma się powtórzyć za jakiś czas. Stąd też moje prośba, czy możecie koledzy polecić naprawde konkretną firme która mi to zrobi? Jestem w okolic Stalowej Woli, także pasowałoby mi tutaj w moich okręgach się zorientować co gdzie i jak :)
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7083
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: Sony »

PolishPower, pierwsze słyszę, że zawór N75 ma się grzać :shock: Przecież to nie świeca żarowa, bądź termostat :lol:
PolishPower

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: PolishPower »

No właśnie też byłem zaskoczony i dlatego pytam :-P
joker18
Forumowicz
Posty: 14
Rejestracja: 22 paź 2010, 18:18

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: joker18 »

Koledzy szukam pomocy bo powoli mam dosyć swojego tolka niby fajne auto a od roku ten sam problem .
A więc tak jak jest ciepło to problem nie występuje natomiast gdy temperatura spada poniżej 10 stopni auto zaczyna sie wkręcać na obroty potem dostaje muła i powyżej 2,5tys obrotów znowu jedzie . Usterka ta trwa dosłownie pare minut i ustępuje dopóki auto znowu pożądnie nie ostygnie .
Objawom tym towarzyszy dwie rzeczy jakieś pykanie tak jak by jakiś przekaźnik w okolicach licznika . Gdy samochód jest zimny po przekroczeniu 2,5tys pyka i przygasają światła .
Poza tym auto ma taki dziwny dzwięk z okolic kolektora takie bulgotanie .|
Wszystko to jest chyba jakoś powiązane bo występują razem ustępują także w tym samym czasie. Już mam dosyć jazdy po mechanikach i każdy głową kręci . Dzisiaj dodatkowo pojawił się błąd " 16485 " czyli coś z przepływką .
Bardzo was proszę o pomoc i wyrozumiałość od czego zacząć ??
gienius
Forumowicz
Posty: 5
Rejestracja: 19 sie 2012, 13:51

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: gienius »

witam mam pytanie czy wie ktoś co to za błąd silnika 17978Moduł sterujący zablokowany
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Skąd?: Tarnobrzeg

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: kornat »

gienius, próba uruchomienia niewłaściwym kluczykiem, błędne kodowanie, usterka w systemie immobilisera, uszkodzony komputer sterujący immobiliserem, wymiana sterownika silnika bez dopasowania do immobilisera, zwarcie w instalacji, próby manipulowania Vagiem w oprogramowaniu.
ODPOWIEDZ