[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
ODPOWIEDZ
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: szymekgd »

Wrzuc na jakis serwer a'la picassa i linki do fotek tu.

Jezeli zrobiles logi to tu http://vaglog.rtnet.pl/
Michal
sylwekw238
Forumowicz
Posty: 80
Rejestracja: 30 sie 2012, 21:13

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: sylwekw238 »

tylko ze ja robilem te logi innym programem:/ i nie wysle tak jak chcesz
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: szymekgd »

sylwekw238 pisze:robilem te logi innym programem


??
Michal
sylwekw238
Forumowicz
Posty: 80
Rejestracja: 30 sie 2012, 21:13

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: sylwekw238 »

polski vag- chyba taka nazwa

[ Dodano: 2012-09-07, 21:50 ]
http://www.speedshare.org/download.php?id=00375E4C1
http://www.speedshare.org/download.php?id=E17A75FC1
http://www.speedshare.org/download.php?id=4C2496EE1
http://www.speedshare.org/download.php?id=A4FF9E3B1
nie wiedzialem jak wrzucic te fotki wiec dalem tak:/ czekam na odp

[ Dodano: 2012-09-19, 12:22 ]
witam ponownie
wczoraj moj problem z turbo zostal rozwiazany, odwiedzilem profesjonalny zaklad ktory zajmuje sie wszystkimi rodzajami turbo. rozebrali i powiedzieli mi ze turbo nadawalo sie do regeneracji dlatego sie tak dzialo. teraz autko jedzie az milo:) polecam ten zaklad http://www.icarturbo.pl/
kikan82

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: kikan82 »

Witam:)
Podczepiam się pod temat bo mam taki sam problem mianowicie padło mi turbo ostatnio biały dym i te sprawy dałem żeby ją rozebrali i zobaczyli co się rozwaliło lecz po pierwszych oględzinach gościu stwierdził że było złe smarowanie i dlatego tak się stało następnie zalecił mi żebym sobie przeczyścił i sprawdził układ smarowania, pompa, intercoller, ciśnienie i te sprawy bo prawdopodobnie złe smarowanie było.
I teraz tak jeżeli będzie ona do całkowitej regeneracji to czy ładować nowe części w nią czy wziąść inną już zrobioną (czy jest to jakaś różnica czy nie), czy odnośnie przeczyszczenia układu czy jest konieczność prowadzenia go do mechanika czy można to zrobić we własnym zakresie i jaki jest stopień trudności?
A i zapomniałem jeszcze dodać bo już nie będę zakładał tematu odnośnie rozrządu czy da rade samemu to ruszyć czy nie bardzo?
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Skąd?: okolice Krosna

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: vwir »

Wrzucałem kiedyś tutorial o wymianie rozrządu. Poszukaj. Ogólnie jest sporo roboty, ale da się zrobić samemu.
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: szymekgd »

kikan82 pisze:następnie zalecił mi żebym sobie przeczyścił i sprawdził układ smarowania, pompa, intercoller, ciśnienie i te sprawy bo prawdopodobnie złe smarowanie było.


Czyli turbina do kompleksowej regeneracji-teoretycznie jak masz zaufany warsztat to lepiej oddac swoja, ale prawda jest taka, ze stara to powinna zostac tylko obudowa, grucha i kierownice. Jezeli turbina puscila olej w dolot, a na to wyglada, to do czyszczenia dolot z IC, a sprawdzenia ukladu smarowania nie rozumiem, skoro puscily uszczelniacze walka kompresji to wystarczy dolac/wymienic olej
Michal
kikan82

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: kikan82 »

odnośnie smarowania mam na myśli że mechanik mi powiedział że turbina prawdopodobnie dostawała za mało smaru i dlatego się spierdzieliła.
Awatar użytkownika
Dawid1992P
Forumowicz
Posty: 383
Rejestracja: 20 sie 2012, 21:28

Dziwne "coś"

Post autor: Dawid1992P »

Witam, jako ze malo jezdze seatem w tygodniu co weekend jade w jakąś dłuzsza trase. Pierwsze 20 km pokonalem normalnie 5 bieg 80/100 na liczniku silnik sie ladnie dogrzał. Ale kiedy wjechałem na autobahn myśle sobie pociagne go troche pajęczynki wydmucham i mialem takie dziwne cos. Na 2 biegu ladnie ciągnął do 3 tys obrotow, kiedy doszło do ~3 tys dostał dziwny strzal mocy nagle cos jak nitro albo jakby przełączenie geometri było strasznie odczuwalne, nagle zaczol przyspieszac jeszcze lepiej no i poszla hmurka czarnego dymka, dośc mocno szarpnęło autem. Co to może być koniec turbiny? Czy po prostu zapieczone lopatki pusciły? Potem sie to juz nie działo. Turbo działa cały czas normalnie. Sam nie wiem czy powinienem sie martwic...
Bartosz_n
Forumowicz
Posty: 728
Rejestracja: 13 wrz 2011, 16:32
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9.TDI
Skąd?: Warszawa

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: Bartosz_n »

Kiedyś miałem takie objawy w hondzie. 70 - 80 km/h na liczniku' górka przede mną no to co gaz w podłogę i co ? Samochód dostał takiego kopa jakby wsadził mu silnik Hemi 5,7. Chwila a na liczniku 170 i to pod górkę . chwilę później silnik zgasł i już nie chciał ruszyć. Później okazało się że tłok był cały czas zalewany i po prostu się wypalił. Efekt z jazdy nie do zapomnienia.
Ale Ty chyba nie masz co się martwić skoro samochód dalej jeździ. Musiało Ci się trochę nagaru uzbierać. Samochód sporadycznie Ci się nagrzewa więc trochę syfu się musi gdzieś zgromadzić.
ODPOWIEDZ