Co rozumiesz pod profi przeróbka? Są przystosowane do samopoziomowania?
Edit:
Sam sobie odpowiem: z tego co czytałem to silniczki ustawiające reflektory są takie same jak w manualnej regulacji. Pozostaje jedynie kwestia układu, ktory tym będzie sterował. Mamy dwa wyjścia:
1. W oryginalnych systemach (golf IV, Audi A3) są czujniki przy wahaczach. W jednym z reflektorów jest układ analizujący ich wskazanie i poziomujący reflektory. Można próbować coś takiego zaadoptować. O ile czujniki przy wahaczach to żaden problem i pasują P&P, o tyle sam układ analizujący ich wskazania i ustawiają reflektor to może być pewien problem (już samo zdobycie go jest trudne, nie mówiąc o braku dokumentacji/schematów).
2. Można kupić układ uniwersalny:
http://www.xenonowe.pl/index.php?MENU=produkt&id=78
Nie mam pojęcia, jak to się sprawuje i czy ma sens.
Jeśli chodzi o samą przeróbkę lampy to podobno tutaj robią to profesjonalnie:
http://hidretrofit.wordpress.com/2011/0 ... eon-1-gen/